Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TerryGiliam

    csendes tag

    A T eddigi legfurább esetét sikerült ma megélnem.
    Adott egy 06.20-al lejáró Ikon 400-as előfizetés (iPhone 3G). Aranykártyásként Galaxy S II-re akartam leváltani, most, hogy kapható a T-Pontokban a készülék. Elméletben megtehetem, nincs semmi akadály.
    A T-pontban eljutottunk egész addig, hogy már a kezemben tartottam és a konstrukciókról beszélgettünk amikor is kijelentette az eladó, hogy ezen kötbér van, úgyhogy enm válthatok én semmit sem. Ő ezzel nem tud mit kezdeni, csak a behajtási csoport vezetője. Felhívott valakit aki ebben megerősítette, majd távoztam mivel ő most nekem nem tud semmit eladni.

    Nem hagyott ez nyugodni, úgyhogy 1430, ahol a kedves ügyintéző a story hallatán csak annyit közölt: "MI??? Úristen... Kapcsolok egy értékesítőt és azonnal megoldjuk.". Az értékesítő szerint semmi akadály: 06.08-ra megérkezhet a telefon ha most megrendelem nála. Nekem előnyösebb lenne helyben megvenni (ki tudja hol leszek 8-án, kicsit hektikus a munkám) ezért megkérdeztem tőle, hogy a T-Pontban is meg tudnám-e venni. Szerinte semmi akadálya, ha mégis problémába ütköznék hívjam. Vissza a T-Pontba, fentiek elsorolása, ügyintéző fehéredése és elképedése. Megpróbálta még egyszer, nem adhat nekem csak behajtási csoportvezető engedélyével. Remek, hívjuk fel! Azt nem lehet, mert ők csak 9-től 5-ig dolgoznak H-P.
    Visszahívtam az ügyfélszolgálatot, de a hely T-Pont hajthatatlan maradt.

    Következmény: jelenleg szállításra vár a készülék, 2 perc alatt megrendeltem telefonon.

    Ha valaki ezt érti, legyen kedves homályosítson fel engem is. Köszönöm.

Új hozzászólás Aktív témák