-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mostvid
újonc
Na most lett elegem a telekom lenyúlós cégből, nem elég hogy a legdrágább még szemétkedik is az ügyfeleivel. Tegnap 4 elküldött sms volt az alkalmazásban, ami rendben is van, nyomon tudom követni, mert ritkán küldök smst, ma reggelre 7 lett. Tegnap sem küldtem és éjszaka sem amíg aludtam ( ezt csak azért írom mert tudom később frissít az app). Volt már ilyen húzásuk, akkor sem értettem de gondoltam én vagyok a hülye és rosszul emlékszem. Hát nem. A másik szemét húzásuk hogy korábban havonta csak egyszer engedett díjcsomagot váltani a fiókban, ha többször próbáltad volna, inaktív lett a kapcsoló. Ez így rendben is volt. Múlt hónapban úgy alakult hogy kétszer váltottam csomagot, sunyi módon levették az inaktív megállítást és tovább enged, gondoltam kipróbálom, meg is történt a sikeres díjcsomagváltás. Ebben a hónapban a számlával kijött a néhány ezer Ft díjcsomagváltási díj. Oké, hogy egy váltás ingyenes, oké hogy továbbenged a felület a mássodik váltásnál is, de nem kellene egy figyelmeztető felugró ablak hogy ennek díjköltsége lesz, így lenne fair az ügyfelekkel szemben. Az USÁban beperelnék őket és meg is nyernék a pert. Ezt azért írtam le hogy legyetek résen mert irdatlan nagy lehúzások mennek a háttérben amiről nem is tudtok. Szóval a mai nap megválok az előfizetésemtől és számhordozással átmegyek a Yettelhez.
[ Szerkesztve ]
-
Mostvid
újonc
válasz 4Grider #134866 üzenetére
Nem volt semmilyen aktiválás semmilyen alkalmazásban, de, mondom nem ez volt az első eset, csak eddig nem figyeltem ennyire rájuk mint most. Volt olyan, hogy a díjcsomagváltás napját két jogcímen is kiszámlázták, mondjuk a május 1-jén váltottam díjcsomagot, akkor a május elsejét a régi díjcsomag arra a napra eső részét is és az új díjcsomag máj 1 napra eső díját is, tehát azt a napot két jogcímen számlázták ki ami nem nagy összeg, de jogszerűtlen. Panaszlevelet írtam, elismerték és jóváírták. Na most képzeljétek el ha ezt minden díjcsomagváltásnál eljátszák, az nekik jelentős árbevétel.
-
Mostvid
újonc
válasz szabonagyur #134885 üzenetére
Az elv számít, természetesen kifizettem a díjcsomagváltás díját, nem ezzel van a gond.
-
Mostvid
újonc
válasz 4Grider #134884 üzenetére
Nem mindenki veszi észre mert nem nagy összegről van szó, vagy vannak akik egyszerűen lesz@rják. Nekem minden esetben pozitívan bírálták el a jogos észrevételem és jóváírták. Az elszomorító az hogy ez a jogszerűtlen gyakorlat náluk rendszerszintű és változtatni sem akarnak rajta. Vajon EU szinten mit szólnának hozzá ha mennének a kivizsgálási kérelmek vagy ha valaki megpiszkálná ezt jobban?
-
Mostvid
újonc
válasz MadMancs #134887 üzenetére
Nem alkalmazásról van szó, hanem a webes felületen a fiókról. Eddig úgy volt hogy egyszer engedett díjcsomagot váltani, utána inaktív lett a kapcsoló. Ha tisztességes lenne a cég, egy felugró ablak vagy valami arra figyelmeztetne, hogy ön jelenleg díj ellenében fog díjcsomagot váltani és erre kellene cancel vagy ok. Szóval az elvről van inkább szó.
-
Mostvid
újonc
Köszönöm szépen mindenkinek a hozzászólását, én itt lezárom a dolgot. Leadtam a Yettelnél a számhordozási kérelmem. Sajnos nincs arra időm hogy időtlen időkig a Telekom furcsa gondolkodásmódjába bújtatott lehúzásokkal foglalkozzak, adtam a cégnek esélyt (és pénzt) nem is keveset. Az igaz, hogy pozitívan bírálták el a panaszaimat, de nem vagyok hajlandó minden cselekedetüket állandóan átvizsgálni meg double check-elni mindent ami gyanús, ebbe belefáradtam. Nem vagyok naív, tudom a Yettel sem tökéletes, de majd látjuk, én mindenesetre pozitívan indulok neki.
-
Mostvid
újonc
válasz sirarcheer #134893 üzenetére
Nekem jelenleg telekomos fő sim van két multisimmel. Én tegnap a fő sim kártyát kivettem a telefonból és beletettem egy yetteles kártyát, ilyenkor az apple watchban lévő multisim nem működött, viszont tudtam vele fizetni, mert ahhoz nem kell net, NFC-vel működik. Szóval ha a telefonodban van a telekomos fő sim is, akkor minden működik. Az iPhone mobil előfizetése csak támogatott szolgáltatónál lehet ahhoz hogy megkapd a Watchba a multisim-et.
[ Szerkesztve ]
-
Mostvid
újonc
válasz p.t.r #134901 üzenetére
Ezt kellet volna csinálnod velük
https://www.youtube.com/watch?v=gjsYFLxuipk -
Mostvid
újonc
-
Mostvid
újonc
Telekom "Mobil L" esetén ha Olaszországban vagyok akkor haza is és más EU-s országba is - beleértve az olasz számokat is - ingyenesen tudok beszélni. Csak itthonról olasz számra indított hívás díjköteles. Jól értelmezem?
-
Mostvid
újonc
válasz 4Grider #134979 üzenetére
Hú, de kimerítően válaszoltál, elég lett volna egy igen. Akkor ezek szerint jól értelmeztem. Köszi szépen! (Csak az nem logikus, de persze lehet hogy csak én nem értem, hogy mi is EU ország vagyunk, akkor itthonról egy EU ország hívása az is EU-EU között megy ugyanúgy mintha az EU-ban vagyok és EU országot hívok, ugyanúgy EU-EU. Tudom, hogy itthonról nemzetközi hívásnak számít, csak nem logikus.)
-
Mostvid
újonc
válasz 4Grider #134982 üzenetére
Értem, akkor gondolom ez is alakulni fog idővel. Még egy dolgot megkérdeznék, ha nem akadsz még ki tőlem. Azt tudom, hogy ha magyar számot hívok fel Magyarországról, tök mindegy hogy hol van az EU-n belül, akkor is belföldi hívásnak számít (mondjuk öcsémet hívom fel aki Spanyolországban nyaral és magyar száma van), de ha USA-ban van vagy Ázsiában van, akkor is ugyanez igaz?
[ Szerkesztve ]
-
Mostvid
újonc
válasz akaszajanos #134991 üzenetére
Békéscsaba 224/62 mbps 4G most benti mérés, Vowifi is rendben volt napközben.
-
Mostvid
újonc
válasz akaszajanos #134991 üzenetére
Ha rendszeresen ilyen rossz, nem lenne jobb yettelre váltanod? Bár Békéscsabán volt egy céges méréssorozat, megismertem az eredményeket, hasonlóan muzsikált a két cég, a Yettel kicsit jobb letöltésben, a Telekom feltöltésben.
Y 86/36 T 79/44 -
Mostvid
újonc
válasz lionhearted #134999 üzenetére
De ez csak EU-n kívülre vonatkozik (hogy a hívottnak kell fizetni), ugye?
-
Mostvid
újonc
válasz ubyegon2 #135006 üzenetére
Én mindig előnyben részesítem a normál hívást, egyszerűen sokkal jobb a hang minősége (Telekom hálózat). A netes hívás különböző alkalmazásokon keresztül ingyenes (pontosabban olcsóbb), de nagyon gagyi a minőség és nem is kényelmes a több tucat alkalmazás miatt. Ma már akár a korlátlan hívás is teljesen megfizethető, szóval inkább az a nyerő.
[ Szerkesztve ]
-
Mostvid
újonc
válasz blueye #135008 üzenetére
Ez egy alkalmazás vagy más? Nem ismerem. Én csak azt mondom, hogy nem éri meg több tucat alkalmazást letölteni a telefonodra és megjegyezni, hogy kit min keresztül hívhatsz. Nekem is volt korábban több app is erre a célra, mind katasztrófa a Telekom minőségi 4G hang hálózatához képest, úgyhogy én inkább mindenkit normál hívok, egyáltalán nem durva az ára egy korlátlan csomagban.
[ Szerkesztve ]
-
Mostvid
újonc
válasz ubyegon2 #135011 üzenetére
Értem, de vannak olyanok akik viber, mások messenger, megint mások instagram, és még vagy húsz alkalmazás, mindenki másra esküszik még az ismerettségi körömben is. Na én nem vagyok hajlandó az összes szemetet letölteni a telefonomra és megjegyezni hogy többszáz ember közül kit min hívhatok. Másnak lehet bejön ez, de én biztos nem szerencsétlenkedem ezzel.
-
Mostvid
újonc
-
Mostvid
újonc
válasz 4Grider #135018 üzenetére
Én kiszámoltam az egyik hónapban, dominóval 30.000 forint körül kellett volna fizetnem, de így korlátlan csomagban csak pár ezer forint. Azt tudni kell, hogy minden ismerősömet visszahívok, de sokszor idegent is. Szóval én inkább csak a magam nevében beszélek, nekem így megvan a minőség is (Telekom 4G hang), olcsó is, és borzasztóan leegyszerűsíti a dolgot azokhoz képest akik több tucat mobil applikációval oldják meg a telefonálást (viber, messenger, instagram, stb)
[ Szerkesztve ]
-
Mostvid
újonc
válasz 4Grider #135021 üzenetére
Mekkora a havi díja? Ha ingyenes, akkor biztos mindenki hülye hogy többet fizet.
"Ja és dominoval a korlátlan beszélgetés 30 napra 9900 Ft-ba kerül."
Abban nincs sms. Nekem az is több száz. 1000 db-ig ingyenes Mobil L-ben az is.
De nem is ez a lényeg, onnan indult a thread, hogy a gagyi mobil alkalmaások hívásra nem a legjobbak minőségben.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Mostvid
újonc
válasz blueye #135008 üzenetére
Ahogy az értékeléseket olvasom az általad belinkelt oldalon, hát nem a legjobb. Nekem stabil kapcsolatra van szükségem kiszámítható költséggel (Telekom korlátlan csomag)
Horrible. Every time I try to dial a landline to Spain it says invalid number. It used to work with landlines now it does NOT WORK!
Recently, I have seen many connection problems specifically connecting a call while there is no connections at all. A very wierd experiment is when the receiver cut off the call, I still hear a playback of the call for something we were talking a bit earlier. I guess the app is recording the call and playing it back while the call was end.
I wish i can give zero star . Have used this app for many years only to get up one day with multiple charges on my account . I did not give authorization for authomatic recharge some how they manage to get money out of my account The worst part is customer service they will decline to respond if you ask question regarding billing. Please run away from this thieves. -
Mostvid
újonc
válasz ubyegon2 #135038 üzenetére
"Nem ismerik az emberek..."
Hidd el, minden ami olcsóbb, futótűz-szerűen terjed, ugyanúgy ahogy te is továbbadtad a kollégádnak, ő a családjának, ők is másoknak, stb. Valami más oka lehet hogy egyáltalán nem terjedt el, de leírtam egy lehetséges okot #135039
"Ma meg sokan használnak Messengert és társait..."
Hogy beszélsz messengeren idegenekkel akikkel nem vagy ismerős? Ráadásul a hangminőség is rosszabb.
"lehet talán érzik a 21. századot..."
Telekom is érzi, korlátlan hívás minden irányban havi szinten csak párezer forint, korábban tízezer volt. Sokkal jobb hangminőség mint messengeren, próbáltam a messengert. De a többi app sem jobb. * De a flották is kb 5-6 ezerrel mennek szolgáltatóknál ráadásul 50 GB net is van hozzá.
-
Mostvid
újonc
MultiSim miatt nem tehetek mást, az csak itt van, de a másik számom már yetteles.
-
Mostvid
újonc
válasz bolic #135047 üzenetére
Korábban írtam, hogy elegem lett a Telekom sorozatos jogszabályba ütköző húzásaival (pl egy szolgáltatás két jogcímen való dupla számlázása), de azért azt el kell ismernem, hogy a Telekom appon keresztüli fizetés nagyon ott van, konkrétan 2-3 másodperc és meg is vagy vele. A vodások irigykednek is rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
Mostvid
újonc
válasz szabonagyur #135043 üzenetére
Akkor ha te esetleg magenta1-ben vagy és csak kb 10 percet telefonálsz, a percdíjad korlátlanban 440 Ft-ra jön ki. Nem lenne jobb Domino számodra? (Hacsak nem küldesz egy csomó sms-t).
[ Szerkesztve ]
-
Mostvid
újonc
válasz kovacsmi_74 #135058 üzenetére
Nem kell állandóan figyelni mennyi van feltöltve. Most a netből van kevés? Veszek, de melyiket? Havi megújuló, egyszeri, maraton? Vajon mennyit használom majd ebben a hónapban? Hálózaton belül hívok többet vagy kívül? Számhordozás miatt már a számokat sem lehet követni. Fogok küldeni sms-t? Milyen címletben töltsek fel? És még ehhez hasonló kérdések. Ebből lett nekem is elegem, havi díjas korlátlanra váltottam, azóta semmi gondom. Simán megéri a havidíjas korlátlan csomag, semmit nem kell figyelned, csak használod a telefonod.
-
Mostvid
újonc
válasz szabonagyur #135061 üzenetére
Ha céges, akkor értem. Fizessék csak.
-
Mostvid
újonc
Én a Telekomot ajánlom, egyértelműen a leginnovatívabb cég a három közül. A Yettel otthoni internet helyett is mobilnetet ad, vannak helyek, ahol emiatt megnőtt a kapacitás, de ez az otthoni előfizetések növekedésével nem tudom hogy fog alakulni. Persze drukkolok a Yettelnek, de jó lenne ha több lábon állna (vezetékes szolgáltatás) és ha innovatívabb lenne (multisim). A 4iG-ről nem szeretnék nyilatkozni, Vodafone téma off. Bár a Telekommal korábban megvívtam a harcaimat, de minden esetben nekem adtak igazat a végén, így még mindig ők a legkorrektebb szolgáltató a legnagyobb ügyfél elégedettséggel. A magyar lefedettségre is sok ország irigykedik EU-n belül is, nyilván ennek domborzati okai is vannak, de örüljünk hogy nálunk kiváló a lefedettség. A múlt hónapban egy svájci telekommunikációs cég nyilatkozott a Magyar Telekom Nyrt-ről nemzetközi sajtóban, ahol azt írták sokat tanultak a magyaroktól. Nem hittem a szememnek, a svájciak a Magyar Telekomtól? A korlátlan csomagot ajánlom, főleg ha magenta1-ben vagytok, de anélkül is simán megéri. A flottákban nem hiszek, mindegyikben van valami korlátozás (net, hang, sms) nincs teljesen korlátlan csomag, rosszabb esetben a számodtól is megválhatsz így nehézkessé válik az ügyintézés is. Igaz, a flották olcsóbbak, sokan azért mennek bele, de nehogy havi párezer forinton múljon már a teljes szabadság, ennyit 5 perc alatt elköltünk a benzinkút büfé részében amíg tankolunk. Szóval hajrá Telekom!
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs