- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Linux kezdőknek
- A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
- Videó stream letöltése
- ASUS routerek
- Milyen program, ami...?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Windows 11
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
CHIPman
nagyúr
Pesszimizmus rulz. Miért nem úgy veszed, hogy megengedi, hogy kikapcsold, és akkor még pénzt se kér érte? T-nél vannak a legolcsóbb díjcsomagok, némelyik még akkor is jobb, ha fizetned "kell" a hívószámkijelzésért.
Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
1430
senior tag
válasz zoli62 #14636 üzenetére
BREAKING: Az Eco XS és S díjcsomagokhoz díjköteles (bruttó 203 Ft) a hívószámkijelzés.
Dave1984
Nem ezért kérdeztem, csak mert ha a Perdíj csökkentőt választottad volna, akkor megjegyeztem volna, hogy nem csak mobil irányba csökkennek a percdíjak, hanem vezetékesbe is (ez a honlapon jelenleg félreérthetően van feltüntetve).[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz zoli62 #14994 üzenetére
krystman
Az aktiválás hónapjában nem, de utána akár havonta válthatsz díjcsomagot. Mindenkinél a hónap utolsó napján éjfélkor van számlazárás.dc #14992
RelaxNet M-et (4GB) kaptál hozzá (Duplanet 40).sp@rtan #14931
A Duplanet 400-nál a T-home szerződés lehet régi (a hűség nyilván új lesz), de a MédiaMánia vagy Mozaik díjcsomagos T-Mobile hívószámnak újnak kell lennie illetve ha régi a szám, a Go!Net-et újonnan kell rá aktiválni.[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
Nietzsche_
tag
válasz zoli62 #15106 üzenetére
Amikor bevezették az ún. 'kék' (kiemeltségi szinttel nem rendelkező) upgrade-t tavaly április környékén akkor még a kezdeti prezentációkban, oktatóanyagokban úgy szerepelt, hogy céges/spec megállapodásokra nem lehet ilyen jellegű készülékcserét bonyolítani, de a későbbi leírások úgy dereng, hogy erre már nem tértek ki, nem írták le ezt kizárási feltételként így külön(nincs előttem most a belsős rendszer, de hétfőn - ha szavamat nem felejtem utánanézek). Ebből is adódhat a kettős/nem egyértelmű vélemény, az eltérő válasz.
Egyébként kiemeltségi szint nélküli készülékcsere alkalmával alapban 5-6 ezerrel többe kerül a készülék, így nem biztos, hogy megéri...
-
1430
senior tag
válasz zoli62 #15223 üzenetére
Pontokból csak a normál díj fizethető ki, az akciós nem. Ellenben ha kifizeted a normál Go!Net havidíjat a pontjaidból x hónapra, be lehet állítani a kezdődátumot az akciós időszak végére, így az akciós időszakot követően x hónapig nem kell Go!Net-ért fizetned.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz zoli62 #15267 üzenetére
Mikor beváltom a pontokat az adott szolgáltatásra, beállítom a szolgáltatás részleteiben, hogy hány hónapra lett kifizetve és hogy mikortól indul a kifizetett időszak. Ez a My T-Mobile-ban nyilván azonnal indul, ügyintéző be tud állítani későbbi időt is.
Tehát ha például fél évre előre akarod kifizetni a Go!Net szolgáltatást a pontjaidból, de jogosult vagy az akciós havidíjra is, akkor meg tudjuk oldani, hogy például csak 3-4 hónapra vonunk le pontokat, és a kifizetett időszak kezdetét az akciós időszak utáni hónap 1-ére állítjuk be, onnan indul a 3-4 hónap. Én így értettem.Nyilván a pontkifizetés azt jelenti, hogy a kifizetett időszakra visszavonja a rendszer a havidíjat a számlában. Egy teljes hónapra számlázódó szolgáltatás esetén (pl. hívószámkijelzés) a kezdődátum utáni számlazárások alkalmával a beváltott hónapok számának megfelelő alkalommal vonja vissza a havidíjat, a részarányos számlázású szolgáltatások esetében a beállított kezdődátumnak megfelelő részarányos havidíjat vonja visza a számlában (a következőben pedig a maradékot, illetve ha x hónapra váltasz be, akkor x hónappal később jön a maradék).
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz zoli62 #15282 üzenetére
Olyan deja vu érzésem van... Esetleg mikor utána néztek a pontbeváltásodnak, az nem egy majd 1 órás beszélgetés során törént valamelyik este, és még azt is kitárgyaltátok, hogy van e priorizásálás, vagyis az újságíróknak nagyobb sávszélt ad a T-Mobile a mobilinternet SIM-ükre?
Egyébként azért nem lehet a promóciós Go!Net havidíjra pontot beváltani, mert promóciós Go!Net havidíj gyakorlatilag nincs.
A számlázási rendszerben csak normál Go!Net havidíj van, és ha a feltételek adottak, automatikusan érvényesül egy jóváíró kedvezmény. Márpedig pontokat beváltani csak a normál Go!Net havidíjra lehet, ráadásul csak teljes havidíjra.''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
kali
legenda
válasz zoli62 #15338 üzenetére
minden szolgáltatónál van ilyen - vagy haonló - "csoport", mert panaszok ugye vannak, és lesznek is!
a t-nél mondjuk én a t-mobile esetében még sosem tettem panasz semmire, mindennel elégedett voltam/vagyok, de a t-home esetében már panaszkodtam/jelentettem be problémát, és ott a számlázási és panaszkezelő központ bírálta el a panaszomat/bejelentésemet - adott esetben sikerült felülkerekednem rajtuk![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz zoli62 #15617 üzenetére
nem csak újabb bevételi forrás, a szolgáltatókra is ráerőszakolják lassan az adott irányt, ilyen vagy olyan módon! más kérdés, ha üzletpolitikai szempontból is megéri lefaragni a a szolgáltatóknak a csekkes módozatot!
arról nem beszélve, hogy valóban feleslegesen sok papír fogy, ezt kell is csökkenteni, ha lehet!
mondjuk én mindig is szívesebben utalok notiról vagy mobilról percek alatt, mint postára járkáljak, ott sokáig álljak sorban, ha bankkártyával fizetek, akkor pénzfelvételi módban fizessek, ami + költség...stb!
előbb, vagy utóbb, de mindenhol ez lesz, a lehetséges mértékig kiszorítódik a papír, és ez így lenne jól! -
bozsozso
őstag
válasz zoli62 #15629 üzenetére
Én szívesen alkalmaznám minden szolgáltatónál a csekkes fizetés elhagyását, de túl kevés az infó róla és őszintén megvallva azt sem tudom mit tegyek, ha megkapom a csekket és van mellette netbank szolgáltatásom amivel elvileg át tudom utalni a pénzt. Kevés a tájékoztatás és nem tudni merre induljunk el. Bár lehet csak én vagyok ilyen tudatlan. Fontos kérdésekre nem találok választ a szolgáltatók honlapján.
Általánosságban egy csekket hogyan tudok befizetni sima netbank átutalással?
-
kali
legenda
válasz zoli62 #15629 üzenetére
eltérő járulék, kezelési költség, támogatás...stb, persze arra értem, amit a szolgáltató fizet a különböző módokban befizetett számlák összege után, itt nem mindegy, hogy melyik kedvezőbb a szolgáltatók számára, melyik éri meg jobban!?!? csak tippelek, hogy a banki befizetés kedvezőbb, mint a postai, és talán gyorsabb is a pénz átfutási ideje!?!?
áttérés esetén van kedvezmény, minden regisztrált t-mobile és t-home számla esetén egyszeri 1000 ft! -
kali
legenda
-
slice14
veterán
válasz zoli62 #16832 üzenetére
Gondolom egyszerübb emelni a percdíjakat 2 Ft-vel, mint utólag kipostázni a beszélt percek útán a csekket. Ami a legtöbb esetbe nevetséges összegekről szólnának. És lehet hogy a tulaj nem is az aki használja. És itt nem a családon belüli felhasználásra gondolok.
Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn
-
sifarr
senior tag
válasz zoli62 #18081 üzenetére
Telekom, hadd nevezem így kivár a végsőkig, az is lehet, hogy céges szegmensben benyel sok mindent.
Nem kell már sokáig várni a Trére.
Ha emelni akar, akkor azt a hó végén bejelenti. Tovább várni felesleges és értelmetlen. Addig a telenornál is lejár a szerződésbontások lehetősége.
Ha nem emelne, akkor júliusban jön egy jó kis reklámkampány.A nagycéges flottáknál (MOT, OTP, ELMÜ és hasonlók) szerintem egyik sem emel. Ezeknél ezt nem engedhetik meg maguknak. Ott nagyhalak ülnek a tárgyalóasztal másik oldalán is.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz zoli62 #18656 üzenetére
nem azért írtam a 15 évet, minden ügyfélnek kijár(na) a gyors és rugalmas ügyintézés, függetlenül attól, hogy 1 vagy 15 éve előfizetője egy szolgáltatónak!
sokszor inkább azon múlik a dolog, hogy milyen problémáról van szó, mit kell(ene) tenniük ahhoz, hogy ovosolva legyen a hiba, érdemes foglalkozni nekik vele, vagy jobban megéri - szinte bármilyen áron - félretenni azt a panaszt, és nem foglalkozni vele, vagy egyszerűen csak érdekek ütköznek, netán technikai akadálya van...stb, és másként kell dönteni - érdekes sztorikat hallani, legyen igaz csak azok töredéke, akkor is történnek olyan esetek, amik külső szemlélő számára erősen furcsán hathat(ná)nak...
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Linux kezdőknek
- Gitáros topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Android szakmai topik
- Diabetes - Cukorbetegség
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest