Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz sssent #5970 üzenetére

    Igen, ügyfélszolgálat meg "tudja piszkálni"; azaz kikapcsolni az alapértelmezett hívásátirányításokat. ;)

    Miről is van szó? Azokon az átirányításokon kívül, amiket Te is beállíthatsz, léteznek egy másodlagos prioritású átirányítások is, ami minden ügyfélnek egységes, és akkor lép életbe, ha Te nem állítasz be az adott esetre átirányítást. Példa: Foglaltság esetére van átirányításod, az lép életbe. Ha ezt törlöd, és nincs átirányításod foglaltság esetére, automatikusan a másodlagos prioritású rendszerátirányítás lép életbe, mely - mint tapasztaltad - a Hívásértesítőre megy.

    ÁSZF
    "9.4.8 A Hangposta szolgáltatás megfelelő átirányítási beállításokkal működik. Az átirányítások működését a Szolgáltató a rendszerei révén biztosítja. A rendszer oldali átirányítások (nem válaszol és nem elérhető átirányítási esetekben) másodlagos prioritású átirányításokként működnek, azaz az Előfizető felül tudja írni ezeket az átirányításokat. Ha az Előfizető nem állít be átirányítást, vagy törli a korábban általa beállított átirányításokat, abban az esetben a másodlagos prioritású átirányítások lépnek életbe annak érdekében, hogy az Előfizető az aktív Hangposta szolgáltatását használhassa. Abban az esetben is biztosítottak a hangposta átirányítási beállítások, ha az ügyfél aktív hangposta szolgáltatás mellett aktív hívásértesítő szolgáltatással is rendelkezik. Ez a működés minden aktív hangposta szolgáltatással rendelkező Előfizető számára biztosított, a rendszer oldali beállítások szintén kikapcsolhatók."

    "9.13.7. A hívásértesítő szolgáltatás megfelelő átirányítási beállításokkal működik. Az átirányítások pontos működését a Szolgáltató a rendszerei révén biztosítja. A rendszer oldali átirányítások (foglalt és nem elérhető átirányítási esetekben) másodlagos prioritású átirányításokként működnek, azaz az ügyfél felül tudja írni ezeket az átirányításokat. Ha az ügyfél nem állít be átirányítást, vagy letörli a korábban általa beállított átirányításokat, abban az esetben a másodlagos prioritású átirányítások lépnek életbe, hogy az ügyfél az aktív hívásértesítő szolgáltatását használhassa. Abban az esetben, ha az ügyfél aktív hangposta szolgáltatással is rendelkezik, a hangposta szolgáltatásnál leírtak érvényesek. Ez a működés minden aktív hívásértesítő szolgáltatással rendelkező Előfizető számára
    biztosított, a rendszer oldali beállítások szintén kikapcsolhatók."

    A 9.4.8. értelmében, ha van Hangposta szolgáltatásod, lesz másodlagos átirányításod is. A 9.13.7. értelmében pedig ha nincs tiltva a Hívásértesítőd, lesz rá másodlagos átirányításod. A probléma akkor van, ha akarsz Hangpostát, de például nem akarod, hogy fél perc kicsörgés után bekapcsoljon, viszont nem elérhetőségre igen vagy ha akarsz Hívásértesítőt, de nem akarod foglaltság esetére is kapni. Ilyenkor nem jó megoldás a Hamgposta kikapcsolása vagy a Hívásértesítő tilrása, mert elveszted a szolgáltatást. Ugyanakkor ügyfélszolgálat ki tudja iktatni a másodlagos átirányításokat, viszont ilyenkor neked kell ügyelned rá, hogy meglegyenek a megfelelő átirányítások, mert ennek hiányába nem fognak működni a szolgáltatások.

    Már megint hosszúra sikerült... :B

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • samfishR

    senior tag

    válasz sssent #5970 üzenetére

    én annyira szeretem a t-mobilet... most már kiküldte smsben az új jelszót, be is tudok lépni vele, de mivel ez ideiglenes, csak addig enged, hogy változtassam meg. átírom és kibasz, hogy hiba történt... na mind1, mára már le is tiltott, megvolt a 3 próbálkozás :DDD

Új hozzászólás Aktív témák