Új hozzászólás Aktív témák

  • Drughi

    addikt

    Sziasztok!

    Leírnám a kálváriánkat, a segítő tanácsokat pedig szívesen fogadom:

    - Apukám az előfizető / áldozat /
    - 1996 óta telekom és jogelődjei előfizető, soha sem volt lejárt tartozása, ez idő alatt 10m ftnál is többet fizetett.

    Az eset a következő:
    - Mobil előfizetését meghosszabbítva kihozott magának egy iPhone SE készüléket, eddig rendben.
    - A drága ügyintéző, /aki másnaptól nem dolgozott ott/ felajánlotta neki, hogy otthoni telefon előfizetés mellé ( a meglévő TV előfizetéshez hozzákapcsolva) kaphat egy másik mobiltelefont kedvezményesen, részletre. Belement.
    - A készülék egy iPhone 6s lett, ami seholse volt készleten ( még ma sincs) , ígéretet téve arra, hogy 5 munkanapon belül kiszállítják. Ez volt december 7. én.
    - A mai napig sincs semmi konkrétum
    - Dec 14. Én felhívtam az ügyfélszolgálatot, nem tud róla semmit.
    - Dec. 17.én az ügyfélszolgálat nem tud semmit, de felajánlják, hogy gold színű készülék van ( honlapon nincs geltüntetve sem) és ezt kiszállítják, amikor bekötik a telefon szolgáltatást. Elfogadtuk.
    - Dec 21, mai nap: megjelenik a szerelő telefon nélkül, nem hagytuk, hogy bekösse a szolgáltatást.
    - Új időpont dec 29-re ad, de nekünk a telefon karácsonyra kell.

    Érdemes bemennem a telekomba és az üzletvezetőt előkeríteni / asztalt borítani/ ?

    Szerk: dec 14.i panaszlevelemre nem reagáltak semmit.

    A telefonról már lemondtunk, de nem hagyjuk ennyibe.

    [ Szerkesztve ]

    Pixel 7a

Új hozzászólás Aktív témák