Új hozzászólás Aktív témák

  • bexinho23

    őstag

    válasz 1430 #24901 üzenetére

    Tudom, régi hsz, de hátha olvassa valaki. Még mindig fennáll a problémám, a telefonos ügyfélszolgálaton értelemszerűen semmit nem tudnak segíteni, meg nem is hajlandóak.

    Adott egy HUAWEI P8 telekom függő készülék. Életemben először fizettem elő mobilinternetre, és a "#..*" gombkombinációkkal be is állítottam magamnak a 200MB/hó NETPlusz S szolgáltatást. Pár hónapig tökéletesen működött 4G-vel.

    Ráleltem a Telekomos mobilappra, ahol láttam, hogy nagyon frankón be lehet állítani olyan szolgáltatást is, ami pár hónapja weboldalukon nem volt feltüntetve. Így gondoltam lemondom a jelenlegi NETPlusz S-t, aminek a fordulónapja okt.14-e. Most azóta is ez ketyeg, majd az egyszeri csomagra előfizetek ennek lejártát követően. Igenám, de 4G-n megszűnt létezni a mobilnet. Az ég világon semmit nem állítottam át, és már a telekomos weboldalon is próbáltam a beállításokat, illetve több fórumon is találtam útmutatót (ugyanazok a paraméterek), de semmi. Ami még idetartozik, hogy az MMS szolgáltatást kikapcsoltam (alapesetben bekapcsolva volt), de mint korábbi ötletként egy fórumtag tanácsolta, hogy kapcsoljam vissza, hát megtettem. Azóta eltelt 1,5 hét, és semmi változás.

    Barátnőm Huawei P9 független készülékén ugyanezeket a beálíltások, módosításokat, előfizetéseket állítottam be, de neki azóta már megy az egyszeri adatcsomag is. Hibátlanul megy a 4G nála.

    Na most ezek után kizárt, hogy én legyek a hülye. Személyesen beballagok egy közeli T-pontba, bár a távolság és munkabeosztás miatt ez nem a legegyszerűbb.

    Remélem tudtok segíteni, mert a Telekom ügyfélszolgálat nem tud. :U

Új hozzászólás Aktív témák