Új hozzászólás Aktív témák

  • dashed

    senior tag

    Tegnap délután személyesen kezdeményeztem számhordozást? (márkaváltást?) blue-tól.

    Ügyintézők se nagyon tudják mit kell csinálni. Először hordozni akartak, 4000ft azt hiszem és 2700 lebeszélhető.
    Ez nem sikerült, egy másik srác segített, szerinte márkaváltás, és 1000ft az egész...

    - Kérdezem, hogyhogy?
    - Meg tudjuk így oldani.

    - Mondom rendben. :U

    Telefonálgattak, nyomkodták a gépet majd adtak egy kártyát ami 1-2 percen belül aktívnak kellett volna lennie..

    Azóta ezen a számon előfizető nem kapcsolható.
    Tehát elérhetetlen vagyok tegnap 14 óra óta.
    (blue-s / T-s kártya nem talál hálózatot.)

    Még tegnap felhívtam őket utána, állítólag látták a problémát és mára ígérték, hogy jó lesz.

    Ma délután megint beszéltem velük, hogy na jó lenne már ha menne.
    Közölték, hogy valamiért nem ment végig a folyamat, menjek vissza a t-pontba. (Remek)

    Jöttek a baromságok, független e a teló, másik sim foglalatban néztem e, indítottam e újra..
    Próbáltam e beaktiválni a 1777-en.. (arról a számról ami persze hálózatra se megy fel, vicces lett volna ha sikerül, de megpróbálta a t-s kolléga... )

    Telefonálgatott, most elvileg megint látják a problémát, valamiért nem aktív a rendszerben.
    Kérdezte a t-s srác, tegnap számhordozás előtt hívtam e a blue-s számról a 1777-et.. :F

    - Minek, nem, nem monda senki, hogy kéne..

    Akivel beszélt a srác megígérte, hogy ír egy embernek aki megcsinálja majd visszaszól a srácnak aki felhív, hogy most már ok.

    Azt nem tudták megmondani, hogy ez 5 perc fél óra vagy 3 óra..
    Tanács : indítsam újra félóránként a telefont. :U

    Azóta persze még mindig semmi..

    Kötbért kérhetek? Se papír semmi, csak a sim kártya.. Kérdésemre azt mondták majd online lesz csak.

Új hozzászólás Aktív témák