Új hozzászólás Aktív témák

  • MittuDomain_

    őstag

    válasz kali #60660 üzenetére

    Nálam kicsit más a helyzet.
    Részletre vettem a telefont, és elfelejtették a számlát kiállítani, sőt, az online rendelést töröltnek vették, azóta is úgy van a felületemen.
    Én szóltam nekik, hogy bocsi, a telefont nem akarjátok leszámlázni esetleg? (Nem akartam a rosszhiszeműség látszatát sem kelteni.)
    Volt velük levélváltásom, a 1430-on is beszélgettünk, nem egyszer elhangzott, hogy ők ilyet még nem tapasztaltak, hogy megrendelem, odamegyek és átveszem, a rendszer meg nem rögzíti.
    Így minden papír, az eredeti szerződés is utólag került be a profilomba, az egyetlen, amit ott aláírtam, hogy a készüléket átvettem és az első részletet befizettem. A kötbéres dolog még a szerződéshez képest is később lett feltöltve.

    Sőt, itt van a kezemben, mit is írtam alá:
    - egy példány bevételi pénztárbizonylat, rajta az első részlet
    - díjmentes SIM cseréről szóló lap (normál -> micro)

    És ennyi, slussz, még szerződést sem írtam alá, sőt, átadás-átvetelit sem. Gondolom a szerződéskötés megtörtént a ráutaló magatartással.
    Viszont a kötbér megállapodás jogi szövege egyértelműen (?) arra hivatkozik, hogy Előfizető annak aláírásával fogadja el a benne foglaltakat.

    Si tacuisses, philosophus mansisses.

Új hozzászólás Aktív témák