Új hozzászólás Aktív témák

  • joey04

    titán

    Díjcsomagváltásról szeretnék érdeklődni. Lejárt a hűségem hónap közepén, és gyorsan választottam magamnak egy olcsóbb díjcsomagot. (Ez mondjuk nem ment könnyen mert az online felületen technikai hibára panaszkodott a rendszer, a telefonoson szintén, ám sms-ben megerősítették és azóta az online felületen is az új csomagom él, de ez most mellékes.) Elhamarkodott döntés volt, mert mint kiderült egy hónapban csak egyszer lehet módosítani. Én viszont visszaváltanék egy drágább csomagra készülékváltással. Rendeléskor azonban a rendszer (jogosan) arra hivatkozik, hogy díjcsomagváltáskor hiba történt. Tudom, hogy én hamarkodtam el, de ilyen esetben nem lehet kérni, hogy engedélyezzék az újbóli váltást, hiszen aláírnék még 2 év hűséget hozzájuk, kihoznék egy új készüléket tőlük és eleve magasabb díjcsomagra váltanék. Akár egy egyszeri díj megfizetése árán is esetleg? Vagy várok egy hónapot. Esetleg még az lehet, hogy új előfizetéssel hozom ki, a régit meg megszüntetem, csak akkor buknám a számom. Meg nekik is egyszerűbb lenne engedélyezni egy újabb váltást, mint törölni egy teljes előfizetést és felvinni egy újat, gondolom.

Új hozzászólás Aktív témák