- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
313313
addikt
válasz Onderon #52151 üzenetére
A telefonok közé bekerült, de ha rákattintasz hibát dob
Vicces ez a weblap, vezető telekommunikációs cégről beszélünkHP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
glaci
őstag
Sajnos nem tudom megnézni, mert nekem nem jön be a T oldala.
Azért írtam, mert én ugyanebben a helyzetben voltam és nem lehetett megoldani.
Áthordoztam hozzájuk a számom később és még a fölajánlott HUF sem hatotta meg őket.
Azt mondták nem lehet és kész.
De kérdezz rá, hátha változott pozitiv irányba a dolog az elmúlt 1 év alatt.Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
kenny123
addikt
Sziasztok!
Telekomnal ugye a havidijas elofizetesekhez vásárolt telefonok fuggetlenites díja 15ezer + a fennmaradó honapokból számolnak valamit.
Mondjuk adott egy iPhone 5s, amit egy éve használok, és meg hatra van egy év a husegbol. Kb hogy alakulna a fuggetlenites díja?Köszönöm!
yo
-
amisis
aktív tag
Sziasztok!
Az S4 már tényleg teljesen reménytelen?
Apple iPhone 8 Plus
-
Vangelis
nagyúr
Nagy kavarodás lehetett, hogy nem nagyon adtak fel ma semmit.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
kovacscsi
tag
Meglévő hűségidőt nem lehet meghosszabbítani, ha készüléket szeretnék venni? 2016.06.20. Van a hűségidő
-
raziel01
veterán
Na mivel szerintük ma nem tudtak elérni telefonon (nem is kerestek) ezért én felhívtam őket. Beszéltem velük 2-szer is.
Azt mondták, hogy ha nem is holnap de hétfőn hívni fognak. Nagyon remélem. Fosok, hogy véletlen törlik itt a rendelést és nem lesz S4-em. Bár magukkal basznának ki, mert akkor buknának egy előfizetőt.
Tökre beleéltem magam, hogy végre lesz egy jó erős telóm olcsón. -
vatafakk
aktív tag
Én is rendeltem ma egy S4-et, de nem mernék rá fogadni, hogy meg is kapom. Először is van még hűségidőm december végéig, mégis sikerült rendelnem egyet, míg nővéremnek már nem engedte, pedig ugyanaddig van hűsége.
Továbbá azt sem értem, hogy telekom üzletbe kértem a szállítást utánvéttel, de a telekom.hu bejelentkezés után látom kiszámlázva az 50 400 Ft-ot, holott még nem is erősítették meg a rendelésem e-mailben. Kicsit bugosnak tűnik ez a rendszer.
-
kali
legenda
válasz vatafakk #52180 üzenetére
arany/platina kiemeltség esetén már 18 letelt hónap elég a 24-ből, és más akkor is lehet hűség hosszabbításával új készüléket vásárolni, illetve ha nincs arany/platina kiemeltség, akkor legkorábban 30 nappal a hűség lejárta előtt
a rendelés milyensége a lényeg, ha webshop útján rendeltél, akkor az üzletben eszközölt személyes átvétel esetén is a my t-mobile felületén számláznak, adnak jótállási jegyet...stb.
az e-mail megerősítés passz, nekem rendelés után azonnal visszaigazoltak mindent. -
catroot
veterán
Kicsit fogalmatlan vagyok:
készülékváltással rendelnék telefont. Azon az oldalon vagyok, ahol a telefon színét tudom választani, viszont jobb oldalt van egy ablak:
Készülékváltás rendelése
2 év hűség az előfizetésre ?
2 év hűség az alábbi díjcsomagra ?
Next S Aranytárskártya 2 év vagy
Move M vagy
Move M AranytárskártyaItt pl. ha rámegyek a Next S Aranytárskártyára, akkor ott azt megtudom rendelni.
A kérdésem: Ha azon a fülön belül (díjcsomag) rámegyek a megrendelésre, akkor csak a díjcsomagot rendelem meg?
Mert ha a színválasztásnál a Továbbra megyek (figyelmen kívül hagyom a díjcsomagos ablakot), akkor csak egy díjcsomagot enged választani.
"I live in the weak and the wounded, Doc."
-
HardRic
addikt
válasz raziel01 #52179 üzenetére
Nekem is ez volt. Nem is hívtak, erre kapom a mailt, hogy nem tudtak elérni. Írják, hogy hívjam őket vissza. Ezt azonnal meg is tettem, és ahhelyett, hogy egyeztettek volna amit kell, kértek tőlem időpontot amikor újra hívhatnak. És persze, hogy hétfőn, hétvégén büdös a munka. Nonszensz.
Kíváncsi vagyok hogyan folytatódik a történet, eddig akkora röhej, hogy ilyen sehol máshol nincs. Nem tudom, hogy sírjak-e vagy nevessek már.[ Szerkesztve ]
-
glaci
őstag
válasz HardRic #52186 üzenetére
Én hajnali 3 -kor rendeltem. Azt írták az e-mailben, hogy 12 -ig hívnak. Hát én még a WC -re is magammal vittem a telefonom, de teljesen feleslegesen, mert ahogy Ti nem, úgy ők sem hívtak. A MyT -ben még mindig jóváhagyás alattot ír, immáron 20,5 órája. Átvételnek meg dec. 5 -e délutánt.
Az egész csak azért zavar, mert mások meg megrendelték délután és fél óra múlva már kiszállítás alatt volt, dec. 1 -i átvétellel.
Szóval olyan érzésem van, mintha engem direkt büntetnének, amiért nem aludtam, hanem a WS -t bújtam.[ Szerkesztve ]
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz Beca1990 #52188 üzenetére
Na, ezt jó tudni! Köszönöm!
Akkor ez okozza a különbséget.
Én ATK N&R XS -el kértem meglévő előfizu mellé.
(Ha a dominómat át tudtam volna rakni Move XS -be, akkor azzal kértem volna, de a Dominónál már a MyT jelszó generálás sem sikerült (mindig rendszerhibát írt ki), úgyhogy reménytelen volt.)Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
raziel01
veterán
2 reszletfizetes futhat egyszerre aranykartyaskent 2 külön tel szamon?
-
Vangelis
nagyúr
Nekem ez van :
Rendelés állapota:
Szállításra vár.
Szállítás várható időpontja:
2014.12.01.Lehet külön kihozzák nekem
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
#67544576
törölt tag
Van egy "jó" történetem:
2014.11.16.-án készülékváltással egybekötött szerződéshosszabbítással kapcsolatban léptem fel a honlapjukra, ahol 2 db Iphone 4s mobiltelefont (egy feketét, és egy fehéret) szerettem volna vásárolni kamatmentes részletre a meglévő két mobiltelefon előfizetésemre. Mivel a készülékeket csak személyesen lehetett átvenni, és a lakóhelyemen lévő (kaposvári) Telekom üzletben fehér színű már nem volt, kiválasztottam a hozzám legközelebb eső üzletet, ahol még fehér Iphone 4s-t át lehet venni, ez a pécsi Telekom üzlet volt. Az első készülék megrendelése (fekete Iphone) zökkenőmentesen történt, a rendelés végeztével kaptam sms-t, hogy a díjcsomagomat átváltották a kiválasztott csomagra, és kaptam e-mailt is a megrendelés számával, fizetendő összeggel (4990ft), stb.. , és a weblap „Folyamatban lévő webes rendelések, beváltható kuponok” menüpontjában is megjelent a rendelésem.
A második készülék vásárlásához összevontam a kapcsolat hűségpontjaimat a másik számra, hogy a (fehér) készülék árának kezdőrészletéből le tudjam vonatni. A megrendelés folyamata látszólag ugyanúgy zajlott, mint az előző készüléknél, a rendelés végén, a 3489 kapcsolat pontomat is levonta a rendszer a fizetendő kezdő részletből, ami így 4990ft-ról 1501Ft-ra változott. Kaptam sms-t a díjcsomag váltásról, e-mailt a megrendelés számával , viszont a weblapon a megrendelésem a kosárban maradt, nem jelent meg a „Folyamatban lévő webes rendelések, beváltható kuponok” menüpontban. A rendelést még egyszer végigvittem, megint megkaptam az e-mailt, de a rendelés egy vélhetően rendszerhiba miatt ugyanúgy a kosárban maradt.
Másnap (2014.11.17.-én) felhívtam a 1430-as telefonos ügyfélszolgálatukat, rákérdeztem a rendeléseimre, ahol az ügyintéző közölte velem, hogy az xxx számon nem érkezett megrendelés! (1. rendszerhiba) Hát mondom az hogy lehet, hiszen e-mailt is kaptam róla, meg sms-t!? A hölgy azt mondta, ez valószínűleg rendszerhiba lesz, ha gondolom, ő megrendeli nekem a saját kezelőfelületén. Ezt a lehetőséget választottam, viszont a megrendelési folyamat végén az ügyintéző hölgy közölte, hogy a 3489 kapcsolat pontomat nem tudja beváltani, nem engedi a rendszer. Látja a pontokat, de nem tudja beváltani. (2. rendszerhiba) Kérésemre mégis véglegesítette az ügyintéző a rendelést, mert akkorra már csak az az egy darab fehér Iphone 4S volt a Telekom üzletekben elérhető, és nem akartam lecsúszni róla. Kértem az ügyintézőt, hogy jelentse a panaszomat, hogy nem tudtam beváltani a pontjaimat. Az ügyintéző közölte velem, hogy a kivizsgálást elindította, de ettől függetlenül még tartozékokra beválthatom a kapcsolat pontokat. Ebben maradtunk.
A készülékeket 2014.11.18.-án vettem át a pécsi 2. sz. Telekom üzletben (Árkád bevásárlóközpont), ahol a vásárlás végeztével jeleztem az ügyintézőnek, hogy tartozékokra szeretném váltani a kapcsolat pontjaimat, ha már egy rendszerhiba miatt nem tudtam a készülék árából levonatni. A hölgy kihozott pár darab Iphone 4s-re illő hátlapot, amiből kiválasztottam egyet, hogy ezt kérem, és kapcsolat pontokkal fizetnék. Az ügyintéző kb. 10 percig szenvedett a számítógéppel, majd közölte, hogy sajnos ő sem tudja beváltani a pontokat, így a hátlapot otthagytam. (3. rendszerhiba) Kértem az ügyintézőt, hogy vegye fel a panaszomat, de ő azt mondta írjak e-mailt a Telekomnak.
2014.11.19.-én kaptam két (2db) e-mailt a Telekom webshop-tól, hogy a megrendeléseim mellé ajándék külső hordozható töltőt kapok, és leküldik abba a Telekom üzletbe, ahol átvettem a telefonokat. Én azonnal felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy ha küldik, akkor legyenek szívesek a kaposvári Telekom üzletbe küldjék. Ugyanis én kaposvári vagyok, és Pécs nekem oda-vissza 150km lenne. Nyilván azt nem várhattam el, hogy a már a Pécsre leszállított Iphone 4s telefonokat szállítsák át Kaposvárra, ezért lementem értük Pécsre. Viszont a külső töltők nincsenek Pécsen, az e-mail szerint úgy szállítják oda másnapra, ezért gondoltam a Magyar Telekomnak nem jelent plusz költséget, ha nem Pécsre, hanem Kaposvárra szállítják le. Az ügyintéző azt ígérte visszahív ez ügyben, nem tudott rögtön választ adni.
A visszahívás 201411.20.-án megtörtént, ahol az ügyintéző közölte velem, hogy nem csak hogy nem szállítják le Kaposvárra a külső hordozható töltőket, de csak egy töltőt kapok, mert csak az online leadott megrendelések mellé adnak ajándék töltőt, a második telefont pedig telefonon rendeltem meg.
Erre a következőket válaszoltam:
-Ha csak egy töltő jár, miért kaptam 2db e-mailt külön rendelési számokkal!? (4. rendszerhiba)
-Én interneten rendeltem meg a második telefont is, az nem az én hibám, hogy a több sebből vérző online rendszerük nem tudta véglegesíteni a megrendelést, ezért telefonálnom kellett! Ezért nem engem kellene büntetni.
-Felháborító, hogy 2014-ben egy ARANY KEDVEZMÉNYJOGOSULTSÁGGAL rendelkező ügyfél, (aki mellesleg akkor kötötte meg a szerződését, amikor még a Telekomot Westel 900-nak hívták) nem kérheti, hogy Pécs helyett Kaposvárra szállítsák le azt, ami neki a szerződés szerint meg jár!
A Telekom rendszerhibái nekem 3489 forintomba, plusz a két darab külső hordozható töltő árába kerültek.Persze ezt megírtam nekik e-mailben is, de még válaszra sem méltattak!
Hatalmasat cslódtam a Magyar Telekomban!
[ Szerkesztve ]
-
206 cc
senior tag
válasz #67544576 #52193 üzenetére
Ez is jó de hallgasd meg az én esetemet!
Ez kb egy éve történt amikor a 16GB 5S-t vettem.Megrendeltem webshop jött is az emailt hogy rendben egy "asztroszürke 16GB 5S" küldik másnap.Kapcsolat pontok beváltva vártam a telefont.Megérkezett talán két nap múlva a futár.Venném át..hát van némi eltérés...az még nem is lett volna gond hogy 32GB modellt de arany színben....központ felhív.Sűrű elnézések közepette megnézik és tényleg nem ez van a rendelésemen küldik másnap a rendeltet.Másnap futárt várom nem jön...gondoltam sok a kiszállítás csúsznak egy napot.De nem jön a futár a következő nap sem.Ügyfélszolgálat felhív ,mondom hol a rendelt telefon??Azt ők kiküldték már 3 napja mondja az ügyfélszolgálatos...válaszolom hogy igen de nem azt amit rendeltem és persze az ára is más lett volna de azt már nem is forszíroztam.KB. fél óra után kideríti tényleg igazam van de valami baj van a rendszerükben mert nem tudták törölni a kiküldött telefont így nem tudtak másikat sem küldeni.Kissé mérgesen válaszolom hogy mi a pöcs közöm van ehhez????Legalább felhívtak volna hogy késik....ezek után megígéri azonnal átszól hogy töröljék az előző hibás kiszállítást és küldjék az eredeti rendelésem másnapra megkapom biztosan!!Na másnap nincs semmi nem kapok semmit ...telefon ismét...előző kálvária elmond az új ügyfelesnek aki flegmán ennyit mond hogy hát nem tudják kiszállítani ,mert elfogyott a rendelt modell.Na ekkor már szidom a felmenőiket.....de megígéri amint lesz küldik...Na és itt jön a legszebb dolog az első megrendeléskor ugye beállítottam a díjcsomagot amit az iPhone-hoz választottam mondom az ügyintézőnek ezt is és hogy ugye már egy hete nincs telefonom nem az én hibámból ugye....na a díjcsomag az él és a kiszállítás napjától fizetnek kell a havidíjat,de mondom nincs meg a telefon,mert nem azt küldték!!!Azzal ő nem tud mit csinálni....na itt borult el kicsit az agyam...ajánlotta írjak egy levelet és kivizsgálják a problémámat de ez 30 nap!!! Ok ....megtettem.Mikor már azt hittem minden rendben jött a következő probléma volt ugyan is 15.000 pontom amit ugye jóváírtak a telefon rendelésekor....de mivel a rendelést törölték erre valahogy senki nem gondolt hogy vissza kellene adni nekem....A lémyeg hogy kb két hét után lett meg a telefonom a hűségpontjaimat nem tudták levonni csak két hónap múlva jóváírták így azt majd máskor kell levásárolnom....és két hétnyi havidíjat a semmiért fizettem ki ,mert azt nem tudták módosítani igaz felajánlottak egy vagy két hónap múlva 3000.-ftnyi jóváírást ,mert megírtam azt a levelet ....
Jaaa...és még egy dolog volt közben,hogy a két héttel később megérkezett telefont drágábban akarták adni,mert addigra felment az ára...na ez is vagy két óra telefonos egyeztetésbe került mire megértették hogy ezt én már két hete rendeltem és nem az én hibámból nem vettem akkor át!!!
Bocs de ez az igazán érdekes történet!!!
és a mostani szolgáltatásaim hosszabbítását még nem is meséltem el...pedig az is megér egy misét!!!206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....
-
Vangelis
nagyúr
1430 elérhetetlen.. amikor kapcsolna megszakad...
Letiltottak
Most ne akarja senki bejelenteni, hogy pl ellopták a telefonját, mert már 1 óra nem lehet elérni őket!
[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
kungzi
veterán
Hali
valaki segítsen már pls, mert szét vet az ideg
van ez a telefonszám: 06308080080
Minden nap jön egy sms tőle, hogy "Még több foci" üzenet mérete :19kb, letöltés
mi a bűbánatos fene ez?Valaki pls
Köszi
-
313313
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kupon kunyeráló
- Gyúrósok ide!
- Autós topik
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- További aktív témák...
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD
- Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM (Canon EF bajonett)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen