Új hozzászólás Aktív témák
-
chris-v
senior tag
Miben más a rögzítés?
Mert akár hogy nézem a fotókat, most már kb 3-4-nek is megnéztem, nem látom hol a különbség.
Az oldalsó felfogatáson lenne, azon a fémen amit adnak hozzá? Vagy valahol a műanyagon?
Csak mert ha kicsit faragni kell, vagy azon a fémen fúrni egyet, akkor még mindig jobban megéri, ami olcsóbb![ Szerkesztve ]
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
jeska
tag
Értem köszönöm!
Akkor keresgélek 2003-2007 ig lökháritók között hátha bár azt mondjak nem sok eselyem van olyat találni amit nem kell fényezni és nem törött, mondjuk hátsó lökösböl sikerült olyat találnomAz ember sohasem csak önmaga: inkább kombinációja mindazoknak, akikkel valaha dolga volt
-
h1mpi
nagyúr
Szia! Neked volt a rázós féked, most 10e km-el a komplett tárcsa + betét csere után megint ugyanúgy ráz mint csere előtt. Van ismerős szerelőd, aki meg tudja nézni egyszer, hogy nálam mi okozza? Elég bosszantó, amúgy imádom az autóm. Múlt hétem majdnem el is adtam, de aztán lenyugodtam eléggé le estek az árak a sok behozott miatt, persze az enyém is az csak még az elejéből.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 9999 Ft
-
bubi92
őstag
nálam facelift előttiben hajlamos bármire kezdem megszokni, de ha valami visszasírok előző autóból, az a cserélhető fejegység.
valamelyiknap random váltásban, 3-szor indította el ugyanazt egymás után. mondom ok.
valaki cserélt/cseréltetett már xenon izzót? milyet érdemes venni bele?
[ Szerkesztve ]
-
chris-v
senior tag
Nem lesz itt tévesztés, bluetooth-on fog menni
rasotamas:
Facelift előtti, nem bose fej, forrasztást már megcsináltam régebben.[ Szerkesztve ]
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
chris-v
senior tag
Közben voltam erre-arra, próbálgattam. Alapzaj csak ha tök csönd van, nem jár a motor akkor hallani, szóval nagyon halk. USB-ről sokkal jobb minőségben játssza le a zenéket mint telefonról Jack-el összekötve.
Egyébként teljesen jól működik, folytatja a zenéket is, elégedett vagyok.
Bluetooth-ot meg majd megmondom, ha összekötöttem, hogy zajos vagy sem."Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
chris-v
senior tag
Vagy csak pont annyi évvel újabb, hogy még nem jött elő ez a probléma.
Tanisz:
A 2.5-ről én nem sokat tudok, ami biztos, hogy az is láncos motor és 5 liter olaj megy bele, szóval valószínűleg nincs meg az a betegsége mint a 2.3-asnak."Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
-
h1mpi
nagyúr
Én amikor tavaly vettem az autómat, 2004.-es és 81 000 km volt benne vezetett szervizkönyvvel. Felhívtam a Müncheni Mazda kereskedést készségesen segítettek, hogy igen végig ott volt az autó szervizelve.
Azóta 101 000 km van benne, de itthon is tovább vezetem a szerviz könyvet.[ Szerkesztve ]
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 9999 Ft
-
raczger
őstag
Ha szembeállsz a motortérrel, akkor bal oldali motortartó bakban van olaj, alul pedig gumi, na az fáradt el és folyt kifelé az olaj, szerencsére nem az ékszíjra ment, így más kárt nem okozott.
(#875) h1mpi: igen, csak kérdéses azoknak a minősége. Te mikor cseréltetted, minden rendben van vele, külsőre sem észrevehető, hogy nem gyári az ív (persze egy fényező, vagy karosszériás tuti kiszúrná, de hétköznapi szemmel értem)?
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Z0mbi
senior tag
Ez szomoru attol kapok agyfa..t hogy az autoipar meg mindig 10 evvel van elmaradva elektronikat tekintve ruhellem az aux kabel kerulgeteset...ezt csinalom 10 eve lassan...
Na mindegy az autoszerelom ugyis megijesztett autovasarlast illetoen. Az a mondas hogy a Mazda/honda jo.
Ha nem az akkor draga lesz nagyon. (relative dragabb az alkatresze mint a tobbi tarsanak)
Ezt olyannak mondta (nem tudta) aki 800k ert vett 4db dugatyut/hajtokart az audiaba es rakatta bele... Gondoltam magamba ennyire porul mar nem jarhatok.
Na mindegy meg agyalok.
Koszi -
Z0mbi
senior tag
-
DuDieHUN
aktív tag
digitalis szervizkonyv vezetve van 174e km-ig majd onnan mar benne van az adatbazisba, ahol stimmelnek a km-ek
csak sajat szememmel neztem alá, az elmult 4 evben garazsban allt a jelenlegi tulajnal (otthon is es munkahelyen is), az elozo tulaj elvileg autopalyan tette bele a 174e km-t
kipufogora azt mondta hogy valami gyari végeket vett, igy azert nem konyul lefele
1,5 éve kapott új kuplungot es lyukacsos fekbetet van elol textar betétekkel
van hozza nagyon jo allapotu teli gumi lemezfelnivel, a nyári is teljesen használható még
bose hifi van benne, két gyári távirányítós kulcs
mazda m3-ba vinném átvizsgáltatni, ott alaposan megnézik szerintetek? (a rozsdát is?)
-
-
raczger
őstag
Az Exide Premiumról jókat hallottam, igazából az érdekelne elsősorban, hogy amit linkeltem, az vajon befér-e, be lehet-e tenni? Ha jól tudom ez a gyári mérettel megegyező (holnap majd még lemérem, hogy a jelenlegihez képest mekkora).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
aleister
veterán
válasz SzaboZE #1032 üzenetére
Ezt kifejtenéd kicsit bővebben?
Tényleg érdekel a dolog. Eddig csak benzines kocsim volt, és nulla tapasztalatom van a dízelekkel. Néha belefutni ilyen szélsőséges gondolatokba, mint a Tiéd, és kíváncsi vagyok, hogy mi van az egész mögött.4 napig volt szerencsém egy vadiúj, automata, 175 pacis Revolution Top-hoz. Elhatároztam, hogy lesz egy ilyenem. Érdekes, mert sosem voltam autóbuzi, de ez most valami más. Fiatalabb koromban ilyet a lányok irányába éreztem, és szerelemnek hívták.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
Topikgazda
válasz SzaboZE #1060 üzenetére
Nagyon komoly gondok vannak. Jó ötlet a hibrid meg a tisztán elektromos autó, csak egyik sem az igazi megoldás.
A hibrideknél van egy aránylag nagy belsőégésű motor és egy kisebb villanymotor ami segít gyorsítani a visszanyert energiából.
Az elektromos autóknál van egy bazinehéz akkupakk amit ugye le kell gyártani és fel is kell tölteni árammal. Jó esetben az akku legyártásának és a villamosenergia jó kis szénerőműves előállításának az ökológiai lábnyoma csupán néhányszorosa a belsőégésű motorénak.
Szerintem nagyobb villanymotorok kellenének, és legalább egy áttétellel, mert fixen a kerékre hajtva 150-nél már nincs nyomaték. Mondjuk legalább 100kW villanymotor a jelenlegi 30-50-nel szemben. Kellenének szuperkapacitorok a pillanatnyi csúcsfogyasztások elsimítására, kellene egy olyan akkupakk ami elég ingázni, mondjuk 100-200km-re, meg egy belsőégésű állandó fordulatszámú, csak generátorüzemben használt cng vagy lpg motor ami a hatótáv problémáját oldaná meg, és a legkisebb a kibocsájtása, még otthon is tankolható lenne ha a törvény adna rá lehetőséget. Ez utóbbi lehetne mondjuk külső, mint a vonóhorgos kerékpártároló, hogy a hétköznapi ingázáshoz le lehessen venni, a hétvégi pályázáshoz meg fölrakni. Bár ha így vesszük utóbbihoz a nagy akkupakk is fölösleges.
Szóval rendszerben kell gondolkodni, nem elég a lokális kibocsájtáscsökkentés.https://tinyurl.com/rasoapro
-
aleister
veterán
válasz SzaboZE #1060 üzenetére
Hát nem.
Kíváncsi vagyok, hogy mennyit fognak ezek futni. Mondjuk legalább lesz sok bontott alkatrész a Skodákba meg Fordokba a gazdasági TK-s, motorhibás autókból.(#1061) rasotamas:
Ez a távolság már most is simán elérhető. Nem olyan régen néztem a Nissan Leaf-eket. Papíron a kisebb aksival 100-160, a nagyobbal 125-200 km a megtehető táv vezetési stílustól függően. A gyakorlatban, a felhasználói visszajelzések alapján, légkondi nélkül valóban a maximálisan megadott távolság környékén teljesítenek.
Legalábbis új, 100%-os aksi mellett.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
Topikgazda
válasz SzaboZE #1074 üzenetére
Igen, igazad van. De ha kiszámolod, hogy mekkora környezeti kárt okoz a napelem és az akkuk előállítása már nem ilyen fekete/fehér a helyzet.
Amíg annyi akksi van az autóba ami a mindennapi igényt kielégíti helyes az állítás. Elmész a munkahelyedre, ott is feldugod, hazamész, elmentek bevásárolni aztán megint haza. Ez 50-200km. Ennyi akksi kell, afölött tiszta környezeti kár.
Ha ezt kiegészíted egy kis méretű, nagyon gazdaságos és alacsony kibocsátású, mondjuk 600ccm CNG gázgenerátorral, hogy el tudj menni fürdeni Hajdúszoboszlóra, de arra is alkalmas, hogy ha nem süt a nap és szél se fúj hetekig akkor is legyen áram otthon.
Minek cipelj plusz 200 kiló akkut amit 20 hektár őserdő árán gyártottak le neked, ha havonta 2-szer használod 150km-nél hosszabb távon?https://tinyurl.com/rasoapro
-
Tanisz
senior tag
válasz SzaboZE #1089 üzenetére
Köszi
Időközbe beslattyogtam egy Mazda szervizbe és kissé elbizonytalanítottak.
Mondták, hogy jók a motorok, de a részecskeszűrő miatt, jobb ha hosszabb távokon használom, mint napi 100-150 km. Főként, hogy egy menetben csak 60-80 kmt megyek megállás nélkül (ebből 30 az autópálya) és annyi idő alatt nem takarítja ki a szűrőt az automatizmus. Szóval muszáj lesz 40e km-ként legkésőbb tisztíttatni, vagy cserélni, ha muszáj.
Ettől függetlenül lehet nem lesz gond vele, vagy a szűrő is tudja a tisztítási ciklusát elvégezni, de nincs rá garancia.Lehet jobb, ha maradok a benzineseknél, nem érettem még meg a dízelre, szerintem
Az 1,8-as nagyon vérszegény a 120 pacival?
Volt egy 1,8-as Avensisem 128 pacival, 1320 kg, tökéletesen megfelelt az igényeimnek.
Szóval nem vágyom rakétárahttp://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
-
nagyúr
válasz SzaboZE #1103 üzenetére
Már kasztni szempontjából értettem a pukkantat. Merthogy valamilyen mértékben mind az, csak kérdés, hogy azzal járok-e jobban, amin egyértelműen látszik, hogy sárvédőívek cserések, vagy azzal, ami talán kihúzza még egy évet, és utána a sárvédőívek cserések
Aki él és nem boldog, az téved!
-
chris-v
senior tag
válasz SzaboZE #1103 üzenetére
Nem egészen értek egyet.
Azért mert cserélni kell a sárvédőket, a hátsó íveket és a küszöböket, még lehet jó az autó, akár megkíméltebb, mint ami patika állapotban van kívülről.
Mint feljebb írtam, kb egy komolyabb autó vezérlés csere árából megvan a karosszéria javítás. Ha árban olcsóbb a kicsit rozsdásabb, mint a nem rozsdás, akkor összességében jobban megéri a kívülről nem szépet megvenni.
De ezt mindenki maga döntse el, mi jobb neki, venni egy kicsit drágábbat, amire kívülről csak 2 év múlva kell költeni (mert szinte biztos kell) vagy venni egy olcsóbbat és egyből elkölteni, amit úgy is elköltesz."Roads? Where we're going we don't need roads!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Mozilla Firefox
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Diablo 3
- Ukrajnai háború
- Renault, Dacia topik
- Hővezető paszták
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen