Új hozzászólás Aktív témák
-
h1mpi
nagyúr
válasz aleister #1034 üzenetére
Az a baj a dízelekkel, hogy rengeteg hiba lehetőség lehetséges és ezeknek sokkal drágább a javítása, mint a benzines motoroknál. Egyedül a nyomaték, amivel jobbak, semmi más. Városban rövid távon elkormozódik a rendszer és állandó DPF probléma lesz a vége. Egyedül annak éri meg, aki hosszú távon autópályán használja havi több ezer km-t.
-
SzaboZE
addikt
válasz aleister #1034 üzenetére
A céges autóink sokáig dízelek voltak. Oda jó is. Sokat menni, majd 3-4 évesen lecserélni. Minden más helyzetben pazarlás. A koromszemcsék ráadásul a levegőt is csúnyán szennyezik, ami ráadásul egészségkárosító (duma az euro5-6, odalépsz egyet és kormol). Japánban nem is látsz dízelt pont ezért. Amerikában sem népszerűek, csak az öreg kontinensen éli reneszánszát a dízel technológia, mert spórok vagyunk A szigorú szabványoknak nem tudnak megfelelni, drága, komplikált rendszerekkel próbálják a kipufogógázokat megtisztítani, amik ráadásul macerásak szerviz szempontból és nem minden esetben megbízhatóak. Szóval csak ezért nem vagyok dízel párti. Szép-szép a nyomaték, de csak 2000 és 4000 között, nekem sokkal élvezetesebb egy benzinest húzatni.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen