-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz zsolt19900 #15421 üzenetére
Érdekesen fog kinézni egy fél méteres nyeregcsővel, ha te ezt ki akarod emelni mondjuk a kormány magasságába.
A tied milyen színű? -
dqdb
nagyúr
válasz zsolt19900 #15421 üzenetére
milyen nyeregszárat érdemes venni ami van olyan hosszú, hogy feltudjam annyira emelni a nyerget
A nyeregcső gyártója megadja, hogy a teljes hosszból mennyinek kell a vázban lennie, ez nálam 350 mm-es nyeregcső mellett 130 mm. Ha ezt nem tartod be, akkor könnyen elrepesztheted a vázat és/vagy a nyeregcsövet is.A probléma a geometriából adódik, ehhez nagyon hosszú nyeregcső kell, 400-420 mm-nél hosszabbat nem igazán szoktak gyártani, szóval hasra ütésre maximum a bilincstől számítva 270-290 mm-nyi távolságot tudsz nyerni, és további 20-30 mm-t hoz maga a nyereg. A problémát növeli, hogy a meglehetősen ferde nyeregvázcső miatt nagyon a hátsó kerék fölött fogsz ülni hosszú nyeregcsővel, ami a tekerést nehezítheti. Ha nem vagy igazán alacsony, akkor szinte esélytelen, hogy ebből rendes bringázásra alkalmas szerkezetet nehéz lesz kihozni ...
Olyan, hogy kényelmes nyereg, nem létezik. Olyan, hogy XY-nak kényelmes nyereg, igen. Sok sikert a kereséshez Tuti recept nincsen, jó páran már nem az elsőt koptatjuk, mert sikerült mellényúlni. A nagyon puha, nagyon kényelmesnek tűnő nyergek általában 10 percig nagyon kényelmesek csak, utána nagyon kényelmetlenek tudnak lenni. A nagyon kemény nyergek azonnal nagyon kényelmetlenek tudnak lenni, elsőre, de egy részük sokadszorra is A párnázottságon kívül számít a szélesség, orrkiképzés, ülőfelület stílusa, anatómiai zsákbamacska, amin vagy nyersz, vagy megszokod, vagy drágán próbálkozol.
runner 125: Ez kb. olyan, mintha egy AM bringába kemping kereket raknánk - menni lehet vele, csak kérdés, h h néz ki.
Nope, a középrész leérne kemping kerekekkel Ha nem lennék lusta, akkor előkeresném a többször linkelt sárvédős-bevásárlókosaras-kitámasztós, listaáron 7500 dolláros karbon Specialized S-Works-öt[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
fpeter07
veterán
válasz zsolt19900 #15449 üzenetére
50k-ért teleszkópos bicaj nem kell neked hidd el. Nem ér annyit, mint amennyivel nehezíti a bringát. Maximum fékezésnél érezhető, hogy ott van.
-
dqdb
nagyúr
válasz zsolt19900 #15489 üzenetére
A bringa/váz pontos típusa sokat segítene, mert az egyszerűség kedvéért körülbelül 0.2 mm-enként van egy-egy újabb nyeregcsőméret Én látatlanban 30,9 mm-re tippelek, a 27,2 mm és 31,6 mm mellett ez jelenleg az egyik legelterjedtebb méret.
Update: ha az a 3 cm a nyeregvázcsőnek nem a belső, hanem külső átmérője, akkor valószínűleg 27,2 mm-es kell neked, de írjál váztípust, az a biztos.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz zsolt19900 #15492 üzenetére
tolómérővel megmérve azért jó adat fog születni remélem
Valószínűleg, de nem teljesen biztos, mert a nyeregcsőbilincs szorít rajta valamennyit, és elképzelhető, hogy a nyeregvázcső nyaka olyan állapotban nagyobb átmérőjű. Mivel itt tizedmilliméterekről van szó, annyit hibázhatsz, és egy állandóan beeső nyeregcső a szívás mellett veszélyes is.amúgy a váznevet merre találom a bicajon?
Alsócső és/vagy felsőcső, lényegében a márkajelzést kell róla leolvasni.nyereg befogó részek sem egyeznek
Nem tudom, pontosan mit értesz ezalatt, de a kétsínes nyeregrögzítés eléggé szabványosnak mondható. Persze van itt is vannak kivételek, de általában a csillagászati árú kategóriában. Vagy a hipermarketekben árult bringának tűnő tárgyaknál lehet valami egybeöntött csodamegoldás.[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz zsolt19900 #15495 üzenetére
Igen, mindkettő ugyanúgy jó a hagyományos nyergekhez. A monolink, monorail és I-Beam szavak kerülendőek, bár azokkal nem ebben az árkategóriában lehet találkozni.
hogy érted azt, hogy összenyomhatja egy egy részen? a cső ha lemérem 1-2-3-4 helyen és 1 méretet mérek akkor gondolom az a jó méret
Arra gondoltam, hogy a nyeregvázcső belső átmérőjét mérted le. Ha egy nyeregcsövét, akkor sztornó.rétisün: ha ilyen, akkor bónuszként esélyes valami kihalt/kihalóban lévő nyeregcsőátmérő is
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz zsolt19900 #15498 üzenetére
Igen, Mongoose a gyártó, alumínium a váz (ez a 6061-ből is adódna, nem csak a feliratból ), és
olcsóbbrégebbi modell lehet, hogy 6061-es ötvözetből készült (a 7005 az elterjedtebb mostanában). Modellnév nem szerepel rajta?[link]
2001-től indulva kép alapján valószínűleg megtalálod a bringádat, és ha megvan, akkor vagy a nyeregcső típusából kiderül az átmérő, vagy a váz típusából és évjáratából.[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz zsolt19900 #15501 üzenetére
Ha biztosan ez az, akkor jó hír: ez nem ugrálós, hanem sima XC bringa XC geometriával. Milyen hosszú a nyeregcső, ami most bent van? Mennyi maradna bent belőle, ha úgy állítod be, hogy a nyergen ülve a legalsó pedálállásban pont nem nyújtod ki a lábad?
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
fungeld
aktív tag
válasz zsolt19900 #15503 üzenetére
A váltón van két csavar és azt hiszem a belsővel tudod beállítani.
https://www.flickr.com/photos/118824533@N04/
-
csabi94
őstag
válasz zsolt19900 #15505 üzenetére
Ha nem feszül a bowden akkor nem is fog kattanni. Megnézném azt a csavart a helyedben.
-
fungeld
aktív tag
válasz zsolt19900 #15505 üzenetére
Nem, azzal a két végállást tudod beállítani. Fejből nem tudom, hogy merre kell. Próbáld meg mindkét irányba és az egyik jó lesz
Szerk: arra figyelj, hogy nehogy ledobja a láncot lánckerék és a váz közé váltásnál.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/118824533@N04/
-
csabi94
őstag
válasz zsolt19900 #15507 üzenetére
Nincs feltűnően kicsavarva egyik sem? Mert ahhoz nagyon sokáig kéne csavarni (lehet, hogy nem is lehet), hogy egy teljes fokozattal el legyen állítva. Lehet, hogy nem ez a hiba.
-
csabi94
őstag
válasz zsolt19900 #15515 üzenetére
jogos, akkor mégis a váltókar lehet a hibás. milyen váltókar egyébként? mármint, hogy milyen kialakítású?
-
ludsimon
veterán
-
Teasüti
nagyúr
válasz zsolt19900 #15526 üzenetére
Nehéz és cserébe alig jó vmire.
Paralelogramma rendszerűt érdemes venni, de az meg nem olcsó és csak egy átmérőben van, ahogy nézem.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz zsolt19900 #15528 üzenetére
Sztem csak végszükség esetén érdemes ezzel próbálkozni.
Ütéseket csillapítja csak, de közel sem olyan hatékonyan, mint egy hátsó felfüggesztés.
Egy merev vázas bringánál az egész bringa rugózatlan tömeg, az mindenképp odaver a nemesebbik felednek, ha nem emeled fel, használhatsz bármilyen nyeregcsövet.Ami ehhez kapcsolódik, én azt nem értem, h az olcsó merev vázas bringáknál (meg úgy általában bármelyiknél) ha rajta ülök miközben ütés éri a kerekeket, akkor nem hajlik, törik a tengely, agy, felni, stb?
Mert azért nincs kedve sztem az embernek pl terepen folyamatosan kiállva hajtani, gurulni.
Még a fullymon is kiállok egy akadály előtt, h kíméljem a kereket és tengelyt.
Akkor ez merev váznál nem okoz gondot?? -
zsolt19900
őstag
válasz zsolt19900 #15560 üzenetére
még az a kérdés fogalmazódott meg benne, hogy valamelyik nyergen látom, hogy "csak" két cső fut végig, de valamelyik alatt látok valamilyen befogó, rögzítő szerkezetet is, ezeket le lehet távolítani, vagy xy nyeregcsőhöz, csak xy nyergek a jók? amin nyeregcsövön kettő jól láthatóan a két csövet befogó kialakítás látszik, arra nem jó az a nyereg amin van ilyen "plusz" szerelék?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
dqdb
nagyúr
válasz zsolt19900 #15560 üzenetére
annyi segítség illetve támpont létezik, hogy nagyobb termetű, széltében is
Nem létezik.amin nyeregcsövön kettő jól láthatóan a két csövet befogó kialakítás látszik, arra nem jó az a nyereg amin van ilyen "plusz" szerelék
Az maximum a képen van úgy, az nem a nyereg, hanem a nyeregcső része.tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz zsolt19900 #15567 üzenetére
szóval akkor, hogy nézzen ki a nyeregvásárlás, sok-sok darabot beletetetek a boltban a vázamba és tekerek velük 5-5 percet
Ez nem fog működni, mert
1. egy új nyerget nem raknak fel neked csak úgy, mert a nyeregcső befogórésze nyomot hagyhat a nyeregpálcán, vagyis már nem lesz új termék
2. 5 perc semmire sem elégA WTB-nek van olyan programja, hogy a résztvevő boltokból kaució fejében elvihetsz egy nyerget hosszabb próbára. A többieknél lutri a végkifejlet, látod, tekeyagd beválasztott annak ellenére, hogy rutinos bringás.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
rétisün
veterán
válasz zsolt19900 #15569 üzenetére
nem tudom (lehet, hogy írtad, nem olvasok vissza ) mennyit tervezel bringázni, de hosszabb távon (távokra) érdemes lenne egy betétes bringás nadrágot venni, sokat javíthat a kényelmen, illetve a nem annyira kényelmes nyereg is jobban elviselhető ilyen nadrágban.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Cathfaern
nagyúr
válasz zsolt19900 #15571 üzenetére
Ha jó a nyereg, és jól ülsz rajta, akkor a csonton ülsz. Az pedig testalkattól függetlenül nagyjából hasonló méretű
-
Mewryck
tag
válasz zsolt19900 #15523 üzenetére
vagy a csavar fogja(amit már az elöbb is irtak),vagy el van koszolodva(ha nem használod sokat az 1es fokozatot elöl,lehet hogy be is van állva),a laza bowden ezekre utal
teasüti: nézz meg egy két Dh-s videot,ahol merevfaruval csapatnak lefelé,nemvéletlenül használnak olyan alkatrészeket-"túl" vannak építve+ehhez kell még a megfelelő technika
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
TripleB
senior tag
válasz zsolt19900 #15523 üzenetére
Először állítsd be a két csavarral a végállásokat, majd a legkisebb lánckerékre váltás után a bowden rögzítőcsavarját old ki. Ezután húzd feszesre a bowdent és folyamatos feszesen tartás mellett húzd meg a csavart.
"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
Mewryck
tag
válasz zsolt19900 #15634 üzenetére
a hátso váltokat általában rá lehet birni +1 fokozatra(6/7->8;8->9,ezeket probáltam eddig,hiba nélkül hosszu távon müködnek)
ha hiba nélkül müködik a váltás,akkor csak annyira koptatja,nyirja a láncot mint egy másik 8as váltó;ha valami nem stimmelne a váltás terén,hajtás-váltás közben éreznéd,hogy nem fut simán a lánc,darabos a hajtás és a váltás,váltás közben sokat"gondolkodik",felkaphatja a láncot is, stb stb-ha ezek nincsennek,én rajtahagynám,aztán ha elkopott a sor+lánc,akkor talán váltocsere
elsö váltóra mit mondott a "szaki"?
Teasüti: kb 150-200k-ra gondolj,egy jo hosszu életű xc bicajra,ami lehet h nem egy sulybajnok,de van benne annyi tartalék,hogy kiszolgáljon egészen sokáig
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
zsolt19900
őstag
válasz zsolt19900 #15694 üzenetére
nem fértem bele: a méret ami most rajta van 26*1.95
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
rétisün
veterán
válasz zsolt19900 #15798 üzenetére
itt volt szó hajtóművekről, csapágyakról, monoblokkokról.
legelőször is azt kéne kideríteni, most milyen hajtómű van benne, akár egy-két fotó alapján alighanem meg tudjuk mondani, aztán utána már jobban fogod tudni, merre keresgélj.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz zsolt19900 #15800 üzenetére
ne is a hajtóművet (a fogaskoszorú a hátsókeréken van) inkább a bal oldali hajtókart, abból már látszik, milyen hajtásod van, monoblokkos vagy integrált,
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
venember83
nagyúr
válasz zsolt19900 #15803 üzenetére
Monoblokk, valószínűleg négyszögtengelyes a hajtómű. De szerszám híján te ezt nem fogod megszerelni több okból sem.
-
venember83
nagyúr
válasz zsolt19900 #15805 üzenetére
Állj. Fogaskoszorú hátul van. Elöl a hajtómű van, azon vannak tányérok, illetve a hajtókarok. Nem bántásból írom, de szerintem mindenképpen vidd olyan emberhez, aki ért legalább egy kicsit a biciklikhez, mert ahogy olvasom a hozzászólásaid, te nem igazán.
csabi94: Jó az a Wenson, ha a méreted.
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz zsolt19900 #15813 üzenetére
Az első néhány kérdés, hogy 1. mennyi pénzed van rá 2. a vázad és a villád kibírja-e illetve alkalmas-e erre, és hogy 3. hogyan bringázol (városba pl. tárcsafék nem szükséges egyáltalán, déházni V-fékkel pedig inkább ne ).
Alapvetően egy jól beállított, jó minőségű V-fék normál bringás használatban terepen is teljesen megfelelő, és sokkal jobb, mint egy gagyi tárcsafék. V-fék előnye, hogy könnyen és olcsón karbantartható, nem fog neked folyton hangokat adni, mint a tárcsafékek jó része, és teljesen elég, ha nem vagy 100 kiló és nem déházol. Hátránya, hogy sáros-vizes időben nem sokra mész vele, míg a tárcsafék akkor is oké, illetve nagyobb súlyú embereknél lehet, hogy nem elég. Kérdés, hogy van-e tárcsafékszem a vázon hátul, illetve erős teló is kell, mert a gyengét a tárcsafék hajlítgathatja, veszélyes. Ja plusz tárcsafékes agyak is kellenek hozzá, tehát a váltáshoz át kell fűzetnek a kerekeket is, ez azért nem két fillér az új agyak és a fék árával együtt.
Sokan esküsznek a BB7 bovdenes tárcsafékre, ismerek olyat, aki hosszú évek óta maratonozik ilyennel, és iszonyúan jól megy, semmi gondja vele. Nekem sima V-fékkel (tektro) és belépő szintű olajos Juicy 3-mal van tapasztalatom. A városba és montizásra is használt cross bicóm V-fékjével sosem volt bajom, pedig voltam három számjegyű kilós is... A Juicy is tökéletes, de tény, hogy van szervizigénye (fellevegősödik idővel, és egy széria fékbetétet is kellett már vennem hozzá, nem olcsó), viszont annyira fog, hogy tényleg ésszel kell húzni.
Összességében szerintem nem érdemes mindenáron váltani, csak ha szükséged van rá és eleget rá tudsz szánni az ügyre ahhoz, hogy egy jót vegyél és utána karban is tudod tartani.
mod: Többiek plz javítsatok, ha valamit kihagytam vagy rosszul írtam...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
venember83
nagyúr
válasz zsolt19900 #15816 üzenetére
Olcsó tárcsafékekkel nem árt vigyázni, 1-2 olyan semmilyen, hogy egy jobb V-fék veri teljesítményben.
-
dqdb
nagyúr
válasz zsolt19900 #15852 üzenetére
A Magicshine-nak is évekbe került, mire konstans jó minőséget tudott előállítani (emiatt aztán drágultak is kissé), én a helyedben nem kockáztatnék a klón klónjával.
venember83: grat! Ajánlanám a Pyxishez ezt a felnifékes hátsó kereket, könnyű, jó és olcsó
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
venember83
nagyúr
válasz zsolt19900 #15866 üzenetére
Ha jól látom, hagyományos. De sokat segítene egy kép a homlokcsőről, beépített kormánycsapággyal.
-
dqdb
nagyúr
válasz zsolt19900 #15866 üzenetére
99%, hogy hagyományos kell bele. Túl régi modell ahhoz, hogy félintegrált/integrált legyen. A kicsi felbontású képen mintha látszanának alul és felül a kidudorodó fekete színű csapágycsészék, de majd más megerősíti.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz zsolt19900 #15869 üzenetére
Ezt olvasd el, de én is inkább ugyanezt javasolnám. A linkelt darab elvileg jó bele, a minőségéről, tartósságáról fogalmam sincsen.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
sanzi89
addikt
válasz zsolt19900 #15869 üzenetére
Csak annyi az Acor-ról, hogy a méregdrága iparis váltógörgői 300km után megadták magukat, a 7e Ft-os elvileg profi csomagtartója se az igazi...
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #15880 üzenetére
Általában tudatosan állok a vásárláshoz mindig, így fektetek arra is időt, h megtaláljam a legolcsóbb shop-okat.
Amik eddig beváltak;
bringbabutik.hu
bringaland.hu
bikemarket.hu"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
rétisün
veterán
válasz zsolt19900 #15939 üzenetére
menetes vagy kazettás?
volt egy menetes, tavaly adtam oda szki-nek
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz zsolt19900 #15943 üzenetére
ja, valamiért azt hittem venni akarsz
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
dqdb
nagyúr
válasz zsolt19900 #16041 üzenetére
1-2k-s kategóriába nézegetek, gondolom ilyen kategóriának az a lényege, hogy legalább valami lezárja a bicajt
Ennek a kategóriának az a lényege, hogy te azt hidd, hogy lezártad a bicajtA zárak 4-5k környékén kezdődnek Citadel U-lakatok formájában, és a csillagos égben érnek véget Abus Bordo/U-lakat vagy Kryponite New York lánc/U-lakat képében, a többi vicc.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
rii
nagyúr
válasz zsolt19900 #16041 üzenetére
boltos mondta ... a másik véglet: vesznek tőle 30-40.000-est is... de az felesleges .. amit le akarnak, azt le is tudnak vágni, akkussal fél perc. A zár egyetlen lényege: elgondolkoztassa a tolvajt, hogy érdemes-e belefognia, sikerül-e, és hogy úgy lássa, inkább hagyja az egészet ...
AXA láncok is jók, én ilyet vettem, nehéz mint a kő, ... vastag, robosztus
- vastag legyen, a látszatot adja meg oszt kész.
- forgalmas helyen lakatold csak le
- 30 percnél ne tovább
- amihez hozzáalakatalod az is egy stabil valami legyen
- hátsókerék+vázat egybe, ne első kereket
- ha tetheted két különböző lánccal, hogyha jön az egyik láncra specializálódott csapat, akkor a másik fajta lánc miatt elálljon a dologtól6000et mindenképp érdemes rááldozni, szerintem ....
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz zsolt19900 #16043 üzenetére
Sokat nézelődtem zár vásárlása előtt, hogy milyet is vegyek.
A "jóvágásúak" általában erővágókkal járnak beszerző körútra.
Az egyetlen amit azzal nem tudnak elcsípni, az az Abus Bordo.
Persze azt meg elviszi az akkus flex, csak hát az meg ugye zajjal jár.
Tehát a viszonylagos biztonságban szeretnéd tudni a szeretett bicódat akkor valami ilyesmit vegyél!
A többi nem sokat ér sajnos, az erővágó viszi őket mint a vajat sajnos.
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
bubi92
őstag
válasz zsolt19900 #16471 üzenetére
jó nyilván nem erre van tervezve, meg elég kényelmetlen lenne lenne vele földúton menni, de nem kivitelezhetetlen. de még egyszer mondom nem földút/göröngyökre vannak kitalálva.
amúgy én mostanában már nagyon ritkán látok olyan oútit, amin a vázon van a váltó. -
rétisün
veterán
válasz zsolt19900 #16471 üzenetére
aszfalton természetesen sokkal jobb egy outi, vagy egy fitness (tulajdonképpen egyenes kormányos outi) bicaj, de már az is sokat segíthet, ha a felnidre tehető legkeskenyebb gumit teszed fel.
az újabb bicajokon (a legolcsóbbakon is) már fékváltókar van, amivel a lormány elengedése nélkül lehet váltani.
(#16472) bubi92: vóótmá'
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia