-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
hoffman_
nagyúr
válasz Bandi18 #16996 üzenetére
Az a nyereg egy rakás sz*r Egy barátomnak volt évekkel ezelőtt egy gyári Cobra tekerője(bár lehet mégsem ugyanaz a nyereg, mert ez idősebb Cobra), az ülését nemes egyszerűséggel csak banán-nak hívtuk, mert 5 perc bringázás után annyira meghajolt, hogy olyan íve volt, mint egy banánnak Ezt kézi erőkifejtéssel rendbe is lehetett rakni, de hát ezek után a nyereg nem súrolta a használható a kategóriát.
Sajnos jó nyerget ajánlani nem nagyon lehet, ez többször is felmerült a topicban már, keress utána. Ez elég egyéni téma, ami valakinek szuperjó, az másnak lehet, hogy pont nem. Tippelni lehet, hogy a forma, súly(anyag) alapján hátha jó lesz, de tuti recept nincs.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Bandi18 #17097 üzenetére
Szerintem valami ilyesmit érdemes venni. [link] Mostanában nem bújtam az aprót, de használtan általában 25-30körül is előfordulnak szép példányok (most nem láttam ilyet). Masszív cucc, mozgása se olyan rossz, egy darabig biztosan kiszolgálna. Vagy esetleg 40 körül még Recon-t is lehet találni. (viszont azt is figyeld, hogy neked mekkora villanyakú kell, vágni lehet de toldani már nem annyira). Tárcsafék majd akkor kell, ha komolyabban akarsz "terepezni", viszont ha ilyen telót veszel, arra már nem kell költened (csak évi egy olajcsere).
(#17098) hoffman_:
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Bandi18 #17404 üzenetére
Igen, vagy elfordítod minimálisan a bilincset, vagy az alsó végállást elmozdítod közép felé, esetleg a váltókarnál lévő állítóanyát tekered, ezzel meghúzva a bovdent, hogy picit feljebb legyen az alsó állás.
tzimash: Akkor bizony már egész jó kis cucc, legyen benne sok örömöd! A Bontrager a Trek saját márkája, nem rossz.
[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz Bandi18 #17621 üzenetére
A hajtómű típusszámát biztosan jól írtad? Csak azért kérdezem, mert az M552 már integrált, nem octalinkes, és így nem kell hozzá monoblokk. A láncot hiányolom még a felsorolásból, új hajtóműre és sorra mindenképpen új lánc kerüljön.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
szki
őstag
válasz Bandi18 #17635 üzenetére
Az első kerékre kell egy borostyán-sárga küllőprizma. Vagy kaphatsz egy 10e Ft-os csekket
Nekem télen még pluszba mindkét "téli keréken" volt reflexcsík. Mindig jól látható voltam éjjel is, mégis a szemből jövő autósok nagyon veszélyesek voltak.
3 napja meg éjjel 40-nel gurultam lefelé a 7-es főúton, amikor egy szembejövő autós reflektorral vakított el. Elég veszélyes szitu volt. Pedig az egyik első lámpám villogón volt direkt, hogy feltűnő legyek, meg fényvisszaverő mellény, stb.(#17636) dqdb: Csengő helyett valami brutális kürtöt kellene felszerelnem. Mert a kis csilingelésre alig reagálnak azok, akiknek takarodni kellene előlem
[ Szerkesztve ]
-
gery03
senior tag
válasz Bandi18 #18675 üzenetére
Nem tudom mit hallottál róla. Nem kell valami országúti paradicsomra gondolni. Az út közel sem tökéletes, de azért kényelmesen járható és ami igazán jó az egészbe, hogy nagyon kevés az autó. Kamionok, teherautók gyakorlatilag 0. Hátrány, hogy tizenpár km az egész hossz és van benne 2 kereszteződés, ahol stop táblát kapsz. Debreceni vasútállomástól olyan 10km. Máshol nem tudom hol áll meg a vonat..
(kijutás Vámospércsi úton végig bicikliúton is lehetséges, de az rossz minőségű) -
rétisün
veterán
válasz Bandi18 #20057 üzenetére
ahogy belaazallat írta feljeb, ha gyorszáras rögzítésű a nyereg, vedd szorosabbra, de annak idején én pl. inkább lecseréltem csavarosra, soha többet nem volt ilyen gondom
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Bandi18 #20057 üzenetére
+1 pont hogy cseréld le csavarosra a bilincset
Meg nem ártana ellenőrizni hogy jó méretű-e a nyeregcső, keresztmetszetre.
Ha nem, akkor olyat venni bele ami jó, vagy ki bájlagolni mondjuk sörös dobozból vágott fém szalaggal, ha az elég, ha nem akkor esztergáltatni kell bele közdarabot.
Meg megpróbálhatod féktisztítóval vagy brigéciollal, higítóval akármivel szárazra törölni a csövet meg a vázat belül, de kipróbálhatod az ellentettjét is, hogy bezsírozod, mert akkor jobban rá tud szorulni a váz ahol a bilincs össze szorítja.[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
válasz Bandi18 #22749 üzenetére
sztem eger felől talán könnyebb, legalábbis nem olyan kanyargós. répáshutára is érdemes felnézni, a vadász étterem pl. kitűnő, reklám off évente 2x van ott edzőtáborunk. mármint nem pont az étteremben
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
salieri.
őstag
válasz Bandi18 #22756 üzenetére
Idén kezdted újra?
Hát más a sík más a mászás az tény ,De ha jó átlagtempót tudsz diktálni síkon a 40 km alatt , akkor szerintem a hegy is megy, de szerintem először mindenképp ki fog fektetni egy 30 km es bükki túra is.
Én mindenképpen először 600 m -es pontokat ajánlok.
Pl. Mexikó völgyön keresztül Bükkszentlászló Bükkszenntkereszt. Ez kb.30 km-es jó kis edzőkör,igaz bükkszenten vannak 20 százalékos emelkedők ,ahol tolni kell
Hát igen arra nem nagyon vannak hegyek de ettől függetlenül nagyon jó a termál fürdő[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
válasz Bandi18 #22758 üzenetére
Neked is trekkinged van? Vagy monti?
Az ősrégi is elvisz bárhova
Hát a mászás az nem síkon való tekerés ,tény.
De a mászás kárpótol mindenért ,gyönyörű a kilátás.Én pont emiatt szeretem.-- Ma tényleg melegrekord volt? Akkor azért égtem el ,meg nagyon nyomott is a levegő a fák között,legjobb lett volna ledőlni.
-
Djuree
félisten
válasz Bandi18 #22756 üzenetére
jaja, arra megyek
salieri.: az hány km?
kocsival nem tudod lehozni a bicót? hátsó üléseket előre hajtom meg kiveszem az első kereket nekem akkor teljesen jól befér, igaz kicsit kényelmetlen megoldás.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Bandi18
tag
válasz Bandi18 #22905 üzenetére
Váltási probléma megoldva. Ez alapján állítottam be a hátsó ugráló váltót. Most már minden fokozatot szépen vesz, és nem ugrik át másik fokozatba rosszabb minőségű úton sem .
Tesztelni voltam 30 percre... Olyan meleg van hogy az nem embernek való
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz Bandi18 #24420 üzenetére
Hát ennyi, igazából mind1 is, kétlem hogy valah még látni fogom. A legbosszantóbb hogy most tettem rá vadiúj alkatrészeket 1 hete 15k értékben. Remélem jó hasznát fogja venni az új tulaj.....
Viszont bringa kell, úgyhogy elkezdtem nézelődni 100k-s környékén használtan, eddig ezek szimpatikusak:
[link]
[link]Vélemények? A lényeg h masszív legyen mert nem vagyok könnyű (120k) de csak városban használnám, nagyon ritkán könnyű terepen.
-
dqdb
nagyúr
válasz Bandi18 #24403 üzenetére
Tárcsaféked van? Ha igen, akkor a féktárcsa lesz az, nekem a hátsó zörög 25+ km/h felett.
Használat közben a mai agyonkönnyített és -lyuggatott tárcsákat a menetszél hűti, kivéve a fékpofák alatt. Ha úgy állsz meg, hogy nem tudott a tárcsa teljes egész lehűlni (és úgy állsz meg, hiszen fékezel, hogy meg tudj állni ), akkor minimális nyolcasokat keletkeznek benne, amelyek a fék használati értékét nem csökkentik, nem rontják a fékerőt (nem a tárcsa rezeg/mozog alapvetően, hanem a rajta átfújó menetszelet hallod), mert nem ér hozzá tárcsa egy része sem a fékpofákhoz, cserébe bizonyos sebesség felett hallod őket.
Ha megbarátkozni nem is tudsz a hanggal, próbáld meg elviselni. Vagy ne menj gyorsan
GeneraL_XTX: részvétem. Rakd fel minél előbb a képet a Testbike és a Bikemag lopott bringás részébe (ha van vázszámod, külön jó), bár ez valószínűleg nem fog semmit sem segíteni. Esetleg nézegesd a szokásos hirdetési oldalakat egy ideig, hátha viszontlátod a bringádat (a festése eléggé feltűnő).
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
tvamos
nagyúr
válasz Bandi18 #24463 üzenetére
Es... meg kell ilyedni? Marmint beszorul es meghalok? Vagy ennyire azert nem gaz? Olyan a olya, ha elesek, 10m, sziklak, utana meg to... nehol...
Rudan
Csak nagyot esni nem akarok! A bicajt majd visszaviszem, es nezek artatlan szemekkel. Meg garis. 40 vagyok, az en koromban mar nem nezik ki az emberbol, hogy "hulye" legyen![ Szerkesztve ]
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
Ariadne
őstag
válasz Bandi18 #24580 üzenetére
Nos nekem a montin az egyik van, a crosson a másik, egyszerűen nem ugyanarra valók. A 28-38-48- cross/trekkinges áttétel, aszfalton nagyon jó és kell is, de amikor a cross bringámmal másztam terepen, montis túrákon, hát nem volt őszinte a mosolyom. Nem véletlen, hogy a montikon kisebb áttétel van, ha ennyire kevésnek tűnik, akkor tippre vagy síkon használod a montit vagy aszfalton, vagy mindkettő.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Linux - haladóknak
- PlayStation 5
- Azonnali fotós kérdések órája
- Apple notebookok
- Eredeti játékok OFF topik
- EAFC 24
- E-roller topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...