Keresés

Aktív témák

  • belaazallat

    addikt

    válasz DopeBob #3197 üzenetére

    Hali!

    Hasonlón estem át én is.

    A váltó nem baj, ha többet tud, az a lényeg, hogy váltókarból szerezz be olyat ami annyi fokozatú, mint a lánckerék. Tehát 8-as hoz 8-ast.
    Én pont ilyen típusú váltót vettem, és nagyon meg vagyok elégedve vele. Nekem 7-es rendszerem van, 7-es váltókarral nagyon jól pozicionál. 9-essel problémáim voltak a hetes racsnin! ;] .

    Ha nem nyúlott a lánc, és nem kopott meg a hátsó fogaskerék sor akkor nem kell cserél, ellenkező esetben kellene.

    Milyen igénybevételre lenne a bicikli, városi cirkálás, vagy terepezés? Milyen gyakran használnád? Ez alapján pontosabb ajánlást kaphatsz alkatrészekre.

    Ha a jelenlegi agyaknak nincsen baja, akkor én nem cserélném.

    Ha nem mész terepre, sárba, akkor szerintem nem érdemes költeni a tárcsafékre. Elég húzós áruk van.(legalábbis nekem az)

    [ Szerkesztve ]

    "Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!

  • DemonDani

    addikt

    válasz DopeBob #3197 üzenetére

    amiket most itt papírra vetettél az egy akciós 120ezres biciklin majdnem ugyan így megvannak, szóval szerintem inkább komplettet keress, vagy gyüjtögess rá, nem tudom mit szeretsz annyira ebben a telóban pl, de tuti hogy lenne ilyen egy 120-150k-s kerán is, amiket itt összeszedtél fékek váltók, ezek mellé kell új bowdenezés, fék, váltó karok, új agyak... fogaskoszorú, lánc, szal a hajtóművet kivéve minden új a hajtáson. Ez kompletten tuti hogy lenne 70-80ezer... és így lenne egy elég furcsa bicajod :DDD

    NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

  • golyani

    addikt

    válasz DopeBob #3197 üzenetére

    8sorról 9-esre váltásnál kelleni fog:
    -váltókarok
    -hátsóváltó
    -fogaskoszorú
    -lánc

    teló az nem egy nagy valami sztem esélyes, hogy csavargatni fogja a tárcsa. agynak meg ha nem durvulsz, egy egyszerűbb B+ vagy shimano jó lesz, arra figyelj ,hogy 6 csavaros legyen. továbbá a kerékfűzéshez ha a felnit meg is hagyod kellenek küllők, mert mások az agyak méretei.

    nahbassz de lassan gépelek...

    amúg az előttem szólokkal egyet értek. hajtás az kb komplett csere...

    [ Szerkesztve ]

  • Tamoo

    MODERÁTOR

    válasz DopeBob #3197 üzenetére

    Szerintem ne a "felújítást" válaszd, mert igazából mindent le kell cserélned előbb-utóbb, szóval kb ugyanaz mintha a 0ártól építenél össze egy bringát. Inkább vegyél valami komplettet.

    Akkor már népszerűsíteném a hazai termékeket is :DDD [link] [link]

    [ Szerkesztve ]

  • Xantomas

    őstag

    válasz DopeBob #3197 üzenetére

    Miért szeretnéd 8asról 9-esre cserélni a váltórendszert? Rossz a mostani váltás, vagy kevésnek érzed a fokozatok számát, esetleg valamelyik részét nem használod ki?
    Csak mert nem feltétlenül jobb, ha több fokozatod van. Egyrészt, mert a 9-es rendszernél vékonyabb a lánc, vékonyabbak a lánctányérok, így kevesebb benne az anyag, és ugyan annál az anyagminőségnél gyorsabban kopik, és kisebb is a hibatűrése.

    Ha a váltás minőségével van bajod, lehet érdemesebb lenne, egy régebbi, LX, vagy XT-ből egy 8-as váltókart szerezni, és egy 9-es rendszerű váltót feldobni hozzá, 8-as sorral, de mindenképpen jobb lenne egy új sor+lánc (jobb esetben csak lánc), mert már ezek kopásával is romlik a váltás minősége.

    (#3212) MarioAna A Csekének a saját márkája a Magellan és itthon teszik össze, de úgy tudom már pár éve kínai többségi tulajdonban van a cég, de nem vennék rá mérget.

    "Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

Aktív témák