- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Reklámblokkolók topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Facebook és Messenger
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
venember83
nagyúr
válasz ludsimon #27775 üzenetére
Integráltnál 3 alkatrészből áll a hajtómű, nagy vonalakban: egy bal hajtókar, egy jobb hajtókar, amin rajta van a tengely, illetve egy hengerből, aminek a két oldalán van egy-egy csapágy, ezen a képen elég jól látszik mindhárom alkatrész: [link]. Nem értem, hogy az ipari csapágy mi módon kötődik ehhez a témához, ipari csapágy lehet monoblokkban és lehet a középcsapágyban is. Utóbbiban lehet cserélni, általában, előbbiben nemigen, mivel az alkatrész szét nem szedhető. Kvázi ipari csapágynak minősül minden, amin nem kónuszos megoldású, tehát nincs külön kónusz, golyók, hanem van csak egy darab szét nem szedhető csapágy.
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Tőzsde és gazdaság
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- TCL LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...