Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz whitezo88 #93094 üzenetére

    röviden; a sony mobiltelefonos szerződéses szervizére (cordon) nagyon sok panasz van (magyarországon), sokak szerint a legrosszabbak egyike.
    hosszabban; a telekom szervizes szekciójának megszűnéséről még itt a fórumon is volt/van cikk, de más (kötelező) csatornákon is történt tájékoztatás.
    a szabályozásuk itt; link
    a hazai jogi szabályozás szerint adott kötelező jótállás egy év, azon intervallumban a telekom üzletben át kell, hogy vegyék a készüléket garis ügyintézésre, azon túl is volt már rá példa, de nem kötelességük, olyankor irány a gyártói/szerződéses szerviz.
    a telekom a szervizes szekció megszüntetése óta a gyártói/szerődéses szervizekre van utalva, így pláne érvényesül, hogy melyik jó és rossz, a szolgáltató meg csak nyel és hárít az előfizető irányába, de így jártak...
    a samsung esetén van alapban 3 napos pixelgarancia mindenre.
    tv, de sok más készülék esetén sem mindegy, hogy hol és milyen feltételekkel vásárolsz - nem veszem most ide inkább azon webshopokat/üzleteket, ahol a kintről behozott készülékeket nem megfelelő hazai gyártói jótállással árusítják, mert az egy külön mise lenne -, de attól függetlenül is van rá szabályozás, hogy garis ügyintézés esetén milyen eszközöket kell neked beszállítanod, és miknek a szállításáról kötelesek ők gondoskodni, mert ha valami a kapcsolódó szabályozás alapján nem szállítható például tömegközlekedési eszközön - a mérete és/vagy a súlya miatt -, annak a szállítását nem neked kell intézned.
    látatlanban is merem mondani, a 47" nem fér már bele az általad történő kötelező szállítás kereteibe.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák