Új hozzászólás Aktív témák

  • whitezo88

    nagyúr

    nem tudom ki élte meg a közelmúltban a magyar garanciális ügyintézést, de isten ments hogy valamije is elromoljon valakinek, mert az ügyfelekhez való hozzállás konvergál a nullához bizonyos esetekben. sztori:

    barátnőmnek van egy garis Xperia SP-je, de hónapok óta csak szív vele: nem rezeg, csomószor nem reagál dolgokra, elmegy a hang, valami gáz volt a gyári töltővel meg mittoménmi. Anno még el is ment vidéken Tpontba (Telekom garis, ott vette), ajánlottak is cserét, csak sajnos nem mert belemenni mert akkor már ki is vonták és mást meg nem akart. Ez volt a hiba: most végül rászánta magát ismét, elmentünk Arénába, intézzék már el, mert egy JÓ telefonnak nem így kéne működnie. Na itt közölte a kicsit antipatikus emberke hogy bocs de hónapok óta nem megy már ez náluk (igaz, ezt SEHOL nem jelezték, a saját oldalukon se, sehol), nem vesznek át telefonokat, központi szervizbe kell elvinni szépen a fizető ügyfélnek, ami persze kint van a halál f-án Újpesten nem is frekventált helyen. Ezentúl semmi információt nem tudott mondani, nem is reagált a barátnőm panaszaira, csak hajtogatta hogy nem tud mit mondani. Odatolt egy papírt, amin le volt írva márkánként hova kell vinni. Mivel ny. tartási idő nem volt, felhívtam, ahol a géphang már mondta is hogy 4ig vannak nyitva és csak hétköznap. Magyar ha a garanciális termék elromlik, tessék csak elmenni Észak-Pestre munkaidőben, mert ugye senki se napközben dolgozik 4-5ig. ja de. Mindegy ma elmentünk, fél4re oda is értünk még, meg is találtuk a raktárvárosban a szervizt, ami egy picike helyiség pulttal. Itt átvették a telefont, de azt mondták más telefonról ne nagyon álmodjon, a Sonyval kb 3-4 szervizelés után lehet csak felvenni a kapcsolatot, ők vagy megjavítják (15 munkanap), vagy esetleg kap tőlük másikat majd. Csodás. Ja persze addig cseretelefon nem volt, "kukáztak" valahonnan egy 6-8 éves Sony Walkman-es telefont amin van Edge, de netet nem tudtunk csiholni. Ja meg még a korábbi tulaj adatait se bírták leszedni róla, szóval kösszépen. Valamint a csaj se értette miért küldtek el minket a Tpontból mert állítólag szokott jönni tőlük, igaz, akkor még többet kell várni. Szóval ez egy kurva nagy nulla ami garanciális ügyfélbarát ügyintézés folyik itt. Én még ott tartok, hogy pl ha elromlott mondjuk az i4 gombja, adtak azonnal egy másikat aztán szebb jövőt.... innen is voltak már így, mert Plastik Józsi is gariztatott így még tavaly. :F

    Bónusz történet: 2012 végén vettem új TV-t, ki is hozták (nem futár, mint kiderült hanem a bolttól egy fickó), ám kiderült hogy pixelhibás. Úgy tudtam LGnél van erre 3 napos vagy mennyi gari, szóltam is nekik hogy ez nem jó, cserét kérek. Egyrészt elmondták hogy náluk ilyen nincs, de cserélik, viszont én vigyem be... na ez is szép történet, mivel nem fért be a kocsimba, úgy kellett tesómat elrángatnom mert neki kombija van... aztán becipelni a marha nagy dobozt, 47 colosnak mérete és súlya is van, majd vissza, majd fel, stb stb.... az is élmény volt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák