Új hozzászólás Aktív témák

  • B.Ricsike

    őstag

    Segítségeteket kérném!

    (Ha már ennyire megszívtam, próbálom kihozni belőle a legtöbbet.)

    Mivel nem találok ilyen beállítottságú topik-ot, így itt is felteszem a kérdésem.

    Vettem egy dolgot csütörtökön, és a futár pénteken hozta is! (Royal Sprint). Viszont nem a megfelelő árut kaptam. Az eladó azóta nem veszi fel a telefont. Elméletileg Hétfőn 12:00-tól van kifizetés ennél a futár cégnél. (Gondolom Pénteken már nem tudják ezt megoldani, legalább is remélem.) Na most, ha a futár céggel beszélek ez ügyben, akkor valahogy menthető még a pénzem? Szóval ha Hétfő délelőtt felhívom őket, én mondom, hogy rossz terméket kaptam, akkor visszahívhatom őket (persze kiszállási díj ellenében), és visszavitethetem a cuccot, valamint visszakérhetem a pénzem?
    Vagy ők innentől nem tudnak mit csinálni, kifizetik az eladónak, és azután nekem kell az eladóval ezt rendeznem?

    Bár gondolom, valami nyoma csak marad az eladónak a telefonszámon kívül.

Új hozzászólás Aktív témák