-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz lorcsi #25645 üzenetére
Nagyon sok érte ez az ár, még ha lealkudsz 150-et is örüljön, hogy eladta annyiért.
Az 1 évvel öregebb vti-met csak nehezen adtam el hasonló áron, a 800 ezres hirdetésemet meg sokan kinevették, hogy ezt ugye nem gondoltam komolyan De honda23 is beszámolhat, hogy mennyire tartották a vti-jét, ő meg ennél többet is akar egy 1,4-esért Ahogy zolynet is mondja kicsivel többért már 7gent lehet venni, de akár ilyen áron is rászaladni jó 7genre.Másrészt generálozott autót sem vennék főleg nem Hondát. Esélytelen, hogy megcsinálják olyan jól mint a japánok annak idején. És miért kellett egy 1.4-es Hondát 200nál generálozni?
Régen én is megjártam, nem sajnáltam az esi-re mindenből a legjobbat vettem, aztán már bántam, hogy belekezdtem.
20 ezer után szarabb lesz mint volt, ha előbb már nem az. A gyűrűzés még rosszabb is, mintha fúrták, dugót cseréltek volna stb.. Az is érdekes, hogy milyen sokan árulják frissen generálozott autójukat, vajon miértEgy ismerősöm szerint aki a mai világban pénzt kínál valamiért, legyen az bármekkora tétel is, az már komoly érdeklődőnek számít, és nagyon igaza van!
Ha valóban tetszik és valóban megkímélt, akkor mond hogy adsz érte 500-at! Ennyid van és kész. Ha nem megy bele, akkor mond, hogy jegyezze fel a számod és jelentkezzen, ha hajlandó odaadni ennyiért. Meggyőződésem, hogy jelentkezni fog hamarosan már ha nem adja oda azonnal Ezt 650-ért nem fogja eladni[ Szerkesztve ]
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25651 üzenetére
3 éve az 1.6-os 99-es d16y7 civicemet 650-ért adtam el, három éve.
1.4-esért 500 felett, otthagyja a nevét, telszámát, azt annyi.
Hamarosan hívni fogja.
Más kérdés, hogy ha az 1.4-es civic motorja generálozva volt, azt akkor úgy is használták, pont az a motor, ami sokkal tovább tart, mint egy d15z6, d16z6, vagy a b16-18-ak.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25652 üzenetére
Ennyi a sztori!
Mondjuk azt nem tudom, hogy tovább tart-e mint egy B16, B18, azért azok jóval minőségibb anyagokból vannak összerakva, már ami az erőátvitelt illeti, szigorúan szerintem. Bár az is tény, hogy egy 1.4-es Civicet nem ugyanazért vesznek, mint egy vti-t, vagy itr-t, ezért tovább eltarthat!Overdose! - Tetőcsere vagy gyűrűzés, tanakodhatnánk melyik a rosszabb. Előbbi lehet akár egy hirtelen jött jégverés, faág stb.. nem feltéten borulás.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
a kincsesláda
hátsó dob még nem jött meg, majd holnap remélhetőleg.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lorcsi
veterán
válasz honda23 #25649 üzenetére
köszi 4 all a részletes válaszokat
én sem érzem ezen hogy akkora tuti lenne..viszont ha 500ért dobta volna fel lehet már meg sem lenne..nem nagyon vágom, melyik az a 7gen ?
zolynet: tudom, hogy drágágbban jobbat lehet venni, de most ennyi (500k) a keretem rá, kb. mindenestől..az idő most már egyre jobban sürget, de az is érthető, hogy csak ezért nem fogok beleugrani egy butaságba. sajnos túl sok a sz.r a piacon
DeathAdder: valóban..én is azt látom, hogy generál és motor felújítás utániakból van rendesen ...meg ugye sok aki be sem vallja..
ma is megnéztem egyet (nem honda) telefonban 2 napja még nem csepegett semmi a motorból..ma estére meg tök olaj a motor alsó 2/3 része ...és hozzátette az eladó hogy egy csomag 1000 forintos tömítőkészlet...aham..[ Szerkesztve ]
-
NoLF
addikt
válasz lorcsi #25658 üzenetére
grrr. esetleg google? amit néztél az a 6. generáció, ebből elég egyértelmű, hogy a 7 gen az az utáni.
volt belőle 3 és 5 ajtós, melyik igen hasonlítanak egymásra, és angliában készültek, valamint 2 és 4 ajtós, melyek az előbbiektől nagyban különböznek (kültér, beltér) s többek között törökországban, japánban, és amerikában készültek. wiki vagy google és mindenről képet kapsz
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
DeathAdder
veterán
válasz lorcsi #25658 üzenetére
"500ért dobta volna fel lehet már meg sem lenne"
Ebben ne legyél biztos
A végén már 550-ért árultam a törésmentes jó vti-met, jó ideig meg sem ugattak, vagy aki igen az is cserélni akart és végül úgy is lett megkombinálva, mert készpénze senkinek nem volt. (műszaki, biztosítás lejáróban volt, az új autó meg már megvolt, ezért szabadultam tőle).Nyugodtan mond el neki, hogy mi a helyzet, komoly érdeklődő vagy, és hogy össz-vissz 500 ezred van, ezért 450-et tudsz maximum ajánlani érte, mert ugye át is kell íratni.
Garant, hogy ez sem makulátlan, a hahus "Megkímélt" autók meg azért hagynak kívánni valót... plussz a motor se gyári, meg volt piszkálva, ezért ne is álmodjon, hogy újabb generációs árán el fogja adni.Az idő sürget megértem, de inkább gondolj meg mindent kétszer, nehogy aztán valami roncsba szaladj, mert aztán hipp-hopp költheted rá a dupláját..
Menj fel crx fórumra, érdeklődj, hogy ismerik-e az adott autót, biztosan valaki tud róla valamit, legvégül pedig a saját szemednek kell hinni[ Szerkesztve ]
-
lorcsi
veterán
válasz DeathAdder #25662 üzenetére
basszus, miylen rég adtad el?
miylen kasztnis volt? tudnál linket, hogy kb..?
érdekelt volna...
most sajna nem sok értelmeset látokhogy ennek iyen a motorja..nem bízok benne nagyon
bár ha lesz időm megnézem ezt is hétvégén...
úgy vagyok vele, minél többet megnézünk és nagyító alá veszünk annál jobban tudom mit kell figyelni..mik a gyenge pontoksürget persze, de sz.rt ne veszek annyi szent, inkább kivárok..addig meg megoldjuk valahogy
-
NoLF
addikt
válasz lorcsi #25661 üzenetére
azért a legtöbb autót nem csak és kizárólag egy országban gyártották/gyártják, fentebb említettem a 6gent is, a facelift kérdés miatt.
tény, hogy az angol gyártásúak nem a legkellemesebbek, a törökökkel sincs mindig mindenki megelégedve...
szüleim 7gen 5d 1,7ctdi-je lassan 10 éves, de problémamentes. kivéve a futóművet, de pesti autó volt, mielőtt megvették...The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
DeathAdder
veterán
-
neduddki
nagyúr
-
zolynet
addikt
goto Hungaroring ... gumimelegítő paplan van valakinek a fészerben?!
Life is too short to stay stock!
-
Viszlát
addikt
Halódik a világítás az Accordban (gyári xenon, 2003-s évjárat), van, hogy vagy a jobb vagy a bal felkapcsolódik, de többnyire egyik sem, a kettő együtt pedig soha. Halvány gőzöm sincs arról hogyan működnek ezek, viszont nem szeretném ha lehúznának szervizben, úgyhogy gondoltam megkérdezem az itteni szakikat, hogy mi lehet a gond, mit lenne érdemes megnézetni?
Köszi előre is.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
DeathAdder
veterán
Tudok valahol neten informálódni gyári alkatrészek árairól?
hogy ne kelljen mindig emailben, vagy telefonon érdeklődni... -
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #25671 üzenetére
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #25672 üzenetére
Á köszi, meg is van amit kerestem
Van egy kis hangja a hosszbordásszíj vezető görgőmnek, (kezd kijönni az angol civic minőség?) de ezek szerint nem sokkal drágább a gyári, mint az utángyártott.
Már csak azt nem tudom, hogy cseréljek-e szíjat és feszítőt is, mivel ugye ezek együtt kopó alkatrészek
Szíj esetében már egy nullával többe kerül a gyári, mint az utángyártott[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #25673 üzenetére
Alapvetően én is gyári alkatrész párti vagyok, de olyan egyszerű alkatrészeknél, mint a szíjak nem feltétlenül látom értelmét többszörös áron gyárit venni. Legjobb tudomásom szerint a Honda sem gyárt szíjakat, beszállítóktól veszi őket. Nekem egyébként Gates szíjjal még soha nem volt gondom.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
dragonfx
veterán
Ma láttam egy zorko honda terepjárót acura zdx néven. Tiszta x6.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #25674 üzenetére
Igen, ez valóban meggondolandó.
Pont ilyen gyártmányú szíjat 2.600 ért, vagy gyárit a sokszorosáért venni.. -
DeathAdder
veterán
-
lorcsi
veterán
ez már egész jól hangzik
ismertitek a crx-ről? -
NoLF
addikt
válasz lorcsi #25679 üzenetére
Nagyon szep, nagyon jo, es 18 eves. Puniban pompas, autoban kevesbe imadott joszag, segge kerekre van nyalva, de fiatalabb nem lesz tole. Nem akarlak lebeszelni rola de ezt nem art eszben tartani. Azt mar nem is mondom, milyen papir kasztnija van sajnos az 5-6 gen hondaknak, ha beledszalad egy mostani modeo, vectra, focus, astra, vagy barmilyen jelenlegi atlag ceges auto 90-el, sajnos a tulelesre vajmi keves eselyed van.
Mondom ezt ugy, hogy ilyen kupem van
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
zolynet
addikt
válasz lorcsi #25678 üzenetére
ismerős ... a fórumos neve csak nem akar beugrani
az 5gen is ismerős, nagyon rendben van az autó, de a tényeket leírta Lóri, ez biza nem mai csirke ... viszont korát meghazudtoló, köszönhető a gondos tulajának
na indulás a hungaroringre ... ismét /tegnap ótós nyílt nap volt ... segítettem Karottának levenni a hangyász mociháztetejét, megérintettem! /
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
-
NoLF
addikt
válasz DeathAdder #25682 üzenetére
ha az ember fejcsavarásra vásárol autót, akkor ott komoly baj van
félreértés ne essék, imádnivaló és gyönyörű gépjármű, volt 4d és 2d is ugye, szerelmes vagyok beléjük életem végéig.
ha találok kint egy alig futottat, megveszem és hazaviszem, vitrinbe rakom
de az észérvek ellen nehéz felhozni bármit is...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25677 üzenetére
kapásból 6 anyukát tudnék felsorolni, akik ölni tudnának ezért az autóért a porszívó miatt
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
Sokan azért vásárolnak autót, de ha nekem számított volna, nem cserélem le egy ronda ződ 6gen VTi-re
Engem pl. nem zavar hogy papírautó, nem összetörni veszem, ész nélkül száguldozni meg nem kell (főleg egy ESi-vel).
A nehéz autó meg sokat fogyaszt, nagy lomha, tágas és kényelmes... nem az én világom[ Szerkesztve ]
-
NoLF
addikt
válasz DeathAdder #25686 üzenetére
ha csak rajtam múlna minden dolog ami velem történik, engem sem érdekelne. de sajnos elég szart láttam már az utakon (és éltem is át) ahhoz, hogy tudjam, sajnos hiába vagy óvatos és körültekintő, a baj bármikor megeshet.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25686 üzenetére
nekem eddig szinte minden exem nem szerette az intit. bezzeg a mitsut....
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25686 üzenetére
tényleg, mennyivel jársz csak városban? 10 liter körül?
autópályán hatodikban?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lorcsi
veterán
kösz, hogy rávilágítottál arra amit én az állapota miatt nem is vettem észre. úgy megörültem, hogy egy tisztességes állapotú és dinamikus formájú honda került a látószögembe..viszonylag emberi áron, hogy a 95 gyártási évet nem is vettem észre így már valóban mássabb a fekvése a dolognak
pedig de szép..DeathAdder:
no nekem meg főleg ne iylen fejlecsavarósra kellene...nugodtan alacsony fogyival vigyen el A_B-be..és minél kevesebb fogyival. amúgy is oylan szar utakon járok, hogy..még a 70 is sok[ Szerkesztve ]
-
lorcsi
veterán
válasz Integra #25694 üzenetére
országúton, itt a déli megyékben, mindenféle mellékutak meg főutak..vegyesen. de főleg országút
nyílván, ha bejön a tél és még szarabbak lesznek a körülmények az utakon és benyeli a 7et..nem szúrom tökön magam, de alapvetően nem célom a 8-10 literNoLF:
hú, kösz
ez így prímán behatároja már[ Szerkesztve ]
-
-
Integra
titán
válasz lorcsi #25695 üzenetére
országúton tudod hozni a 6-7 liter közötti értéket, télen is ezt a sima 1.4-es (90le) és 1.6-os (116le) motorok is tudják.
lényeg, hogy hidegben is beindítod, vársz egy 10 mp-et amíg mindenhol kenés van és szépen elindulsz, az ostoba motormelegítő/járatósdit meg nem játszod, csak környezetszennyezésre és üzemanyag pazarlásra jó.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vbbb
őstag
Hali!
Idegesítő 'zajocskák' jöttek elő hátulról(?) amikor valami rosszabb úton, fekvőrendőrön megyek át. Ha lassabban, óvatosan közlekedek akkor nincs, de kicsit gyorsabban akkor van. Nemrég volt műszakin, a futómű rendben. Előtte meg beállításon is volt - másik felnik miatt - ott is mindent rendben találtak. A jobb hátsó szilent kicsit viseltesebb, de menetteljesítményre nincs hatással.
100%-osan nem találom a hiba forrását, még arra is gondoltam az ajtóból az ablakmozgató mechanika zörögne? Azt se tudom, hogy egyszerre két oldalról, vagy csak az egyikről jön.Ez valami típushiba megint? Hogy a mákba tudom kideríteni mi van? -
NoLF
addikt
Hidegszik az ido, merevednek a gumik, muanyagok -> nyikorognak az oregecske szilentek, nekem ez a velemenyem. Az en hatso alu lengokarjaimban levo poliuretan szilentek telen (otthon) igy nyikorogtak hogy fajo volt hallgatni, tenni meg nem sokat tudtam ellene...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- sziku69: Szólánc.
- Eredeti játékok OFF topik
- Ukrajnai háború
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Elemlámpa, zseblámpa
- DIGI kábel TV
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs