Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .tnm

    addikt

    válasz andrás47 #17280 üzenetére

    Paypass-es kártyáként tudhatja esetleg használni a telefonjával. (Ha ez elég, bár tartok tőle, hogy főleg kp felvétre kéne neki, legalábbis 3 éve mikor én voltan, alig fogadtak el visa-t és mastercard-ot Kínában.)

    Szóval ha megérkezett a kártya akkor elég ha csak a számát elárulja neki valaki. Netbank-on keresztül kérheti a kártya aktiválását, majd nfc-s okostelefonra, megintcsak netbankon keresztül, digitalizálhatja a gránit app-ban. Persze nem olyan üzembiztos, mint a fizikai kártya, de jobb, mint a semmi.

    It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

  • István89

    tag

    válasz andrás47 #17280 üzenetére

    Külföldre tuti nem fogja elküldeni a kártyát bank, ha már ezt is közölték vele, akkor sokat nem tud tenni.

    Esetleg valamelyik fintech cég kártyája addig nem lehet megoldás? A legegyszerűbb, ha valaki átveszi a kártyát, a kártyaszámot átküldi az illetőnek, aki netbankon aktiválja a kártyát. Azután pl Curve szolgáltatónál beregisztrál, ott kaphat egy virtuális kártyaszámot, amit Google Pay vagy Apple Pay alatt fel tud venni, és mögé berakhatja a Gránit új kártyáját és azzal tud fizetni, bár Kínában milyen terminálok vannak az már nem tudom, szóval ha eu ország lenne, akkor ez egy nagyon jó megoldás lehetne, de így csak egy kosza ötlet.

    #17277 ratcache

    Igen, számlacsomagok terén még ők a legjobbak, de sajnos minden másban elég gyengék pl a mobilalkalmazás az egyik gyenge pontjuk sajnos.

    [ Szerkesztve ]

  • sifarr

    senior tag

    válasz andrás47 #17280 üzenetére

    ... tiltották a bankkártyáját, mert adathalászat áldozata lett , tőle független módon, ... ő semmit sem vett észre
    Nem tőle loptak adatot, hanem valószínűleg feltörtek egy adatbázist, amelyben az ő kártyájának az adatai is szerepeltek. Ez lehet bármilyen üzlet adatbázisa. Nem ő a hibás, de a bank sem.

    ... illetve nincs lehetősége a banknak közvetlen oda küldeni a kártyát, ,mert kérte, de csak itthoni címre tudják ....

    Lehetősége lenne, de nem teszi meg, mert az nagy költség és ugye a bank sem hibás.
    Ha platina kártyája lenne a Gránitnál, akkor kiküldenék az új kártyát akár Kínába is. De ez 60 ezerbe kerülne. (Kínába én kiváltottam volna a platina kártyát, már az egészen magas egészségügyi biztosítás miatt is. Ráadásul a Gránitnál nem is drága.)

    ... kérhet-e a banktól valami kötbért vagy hasonlót ...
    Nem. Nem a bank hibázott, nem ő okozott kárt.
    A hozzátartozód legfeljebb azzal próbálkozhat, hogy méltányossági alapon kéri a Kínába küldést, és egyben bevállalja ennek a magas költségét.
    Ha ez nem megy, akkor marad, hogy a családból valaki kiküldi az új kártyát. A pin-kódot tartalmazó levelet azért ez esetben se küldjétek ki. Csak a kártyát, azután ha azt megkapta, akkor mehet a pin sms-ben/emailben.

Új hozzászólás Aktív témák