Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz anadroid #11415 üzenetére

    Ebben igazad van.
    Viszont ma nem feltétele egy bankszámla nyitásának, bankkártya igénylésének, hogy az ügyfélnek legyen mobilja és/vagy e-mail fiókja. Ezért a bankkártya kiküldését egységes eljárásban csinálja a CIB mindenkinek.
    Lehetne az eljárást szétválasztani a "hagyományos" és " elektronikus" ügyféltípusoknak megfelelően. Akkor az utóbbiak a pin megkaphatnák e-mailben, sms-ben vagy akár push ütenetben, de jelenleg ez nincs. Lehet, hogy az informatikai fejlesztés során ezt is megoldják.
    De úgy tudom, hogy jelenleg a bankok többségében is hasonló az eljárás.
    Talán az OTP-nem van arra lehetőség, hogy a bankkártya pin-kódját - az igényléskor - a bankfiókban adhatja meg az ügyfél, így nem kell 2 levél. De ebben nem vagyok egészen biztos.

Új hozzászólás Aktív témák