Új hozzászólás Aktív témák

  • Kernel

    nagyúr

    válasz sonar #46481 üzenetére

    Nekem most félóra pihentetés után 12,3 V mérhető a szivargyújtónál, járó motornál 13,6V.

    Amikor egy cella zárlatos, 10 V körül szokott megállni, de normális esetben éveknek kell eltelni, hogy a kamra alján lerakódó üledék átvezetést okozzon valamelyik cellában, ezáltal folyamatosan szipkázza azt lefelé.

    Amikor két nap múlva indítani akarod, akkor kellene rámérni, még indítás előtt, hátha abból levonható valami következtetés. Az is elképzelhető, valamilyen más jellegű gyári hibáról van szó, ami miatt megnő az akku belső ellenállása, miközben a feszültséget tartja.

    Nem tudom, hogyan mérték, de szakműhelyben kell lenni mérősöntnek, amivel rá tud terhelni az akkura és úgy mérni.

    Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

Új hozzászólás Aktív témák