Új hozzászólás Aktív témák

  • Voice24

    őstag

    válasz blattida #23541 üzenetére

    Hát nem tudom, nekem ha gyári garis cuccal volt eddig gondom, mindig a jótállási jegyen feltüntetett szervízt hívtam fel, és soha nem ráztak le azzal, hogy forduljak a bolthoz. Így volt ez Zanussi és Indesit hűtőnél, Moulinex vasalónál is. Másrészt mi van akkor, ha történetesen az eladó cég megszűnik? Elveszítem a garanciámat, mert nem tudok kihez fordulni? Nem hinném...

    De visszatérve az eredeti problémára, az lett leírva, hogy többször is kint jártak szerelők. Nyilván nem a bolt alkalmazottai, hanem a liebherr szerelői. Innentől én azt szűröm le, hogy ha a bolt be is volt iktatva az ügyletbe, eleget tett a kötelességének, mivel mentek a "szakik".
    Továbbá úgy gondolom, ha javítás történik, nem a bolt, hanem a szervíz dolga, hogy ad vagy nem ad cserekészüléket a javítás idejére.

Új hozzászólás Aktív témák