Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz fsb1000 #674 üzenetére

    itt erősen keveredik egymással a tényinformáció, meg a korábbi időszakból származó pletykák és feltételezések. az int ALU-k szerepe a textúrázásban akkor volt népszerű téma, amikor élt az a feltételezés, hogy a Fermiben nem lesznek dedikált textúrázó egységek. persze nem kizárt, hogy a tényleges architektúrában is besegítenek a textúrázóknak int8/16 textúrák esetén - de nem tartom túl valószínűnek. ezért ezek gaming szempontból tényleg nem képviselnek értéket - de hogy mennyi tranzisztorba fájnak, azt a publikum nem tudja.

    a másik oldala az éremnek, hogy az archiktetúrákról folytatott viták mindig is ingoványosak, hiszen a tényszerű infokat a gyártók erősen őrzik - ezért csak a különféle tesztekből leszűrhető következtetésekre lehet támaszkodni. alig néhány site végez olyan méréseket, amikből nem csak közelítő ötleteket lehet meríteni, hanem relatíve pontos képet mutatnak a GPU-k egyes tulajdonságaira nézve - ráadásul ezek többnyire nehezen érthetőek alaposabb ismeretek nélkül (ld. a B3D unigine heaven elemzése), ezért sok esetben marad a félig legenda-alapú infocsere. ez sosem lesz pontos, viszont legalább fun :)

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák