Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szmyky

    aktív tag

    válasz cidalain #31228 üzenetére

    Köszi Silent77 !

    Pedig hidd el, hogy a csomag a feladó tulajdona, ebből következik, hogy neki kell elszámolnia a küldeményről a vevőnek és itt nem elég az a tény, hogy ő feladta.
    Mivel a csomag után csak a feladó kérvényezhet nyomozást, igy azt a GB-nek kell megindítani.
    Na most, ha a nyomozás eredménye az, hogy a csomag eltűnt, akkor a GB-nek kötelessége azt újra küldeni, vagy kártéríteni a vevőt.
    Te a GB-vel állsz jogviszonyba nem a szállító céggel, igy a te pénzedért a GB felel.
    Majd ezt ő behajtja a szállítmányozási cégen.
    ...és hogy ennek ki fog ennek érvényt szerezni?
    Ha a GB nem, akkor a Paypal.
    Én lejátszottam ezt már velük, én sem voltam hajlandó fizetni egy Express postaköltség után , még + biztosítást.
    Persze a telefon eltűnt a szállítás alatt.
    :(((
    Én meg olyan vagyok, hogy nem hagyom az igazam és nem vontam be a Paypal-t a vitába, gondoltam ha beleszakadok, akkor is igazam lesz.
    És képzeld 100% refund-ot kaptam biztosítás nélkül - igaz hosszú küzdelem volt.
    Tudod hol volt a fordulópont?
    Amikor azt mondtam a GB-nek, hogy kérem a hivatalos papírt a nyomozás eredményéről.
    Az persze nem volt, mert lusták voltak kerestetést indítani.
    Ha meg lett volna papír, akkor főleg nyeregben lettem volna, hiszen lett volna bizonyítékom, hogy nincs csomag, így ha Paypal vitára kerül a sor, akkor már tuti nyerő vagyok.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák