- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
rayoliviero
veterán
válasz RootRulez #9499 üzenetére
Van panaszkonyv az ajto mellett jobbra. En elkertem, de aztan megigertek, hogy jovo heten elintezik nekem. Igy addig adtam nekik haladekot. Nekem azt akartak bemeselni, hogy az Ivy procim nem kompatibilis a Z77-es lappal. Nem kell elhinni mindent, amit a prohardveren irnak a felhasznalok.Es azt mondogattak, hogy arrol ok nem tehetnek, hogy a nagyker hibatlannak itelte meg az alaplapot, nem ok vizsgaltak be. Ebben nem tudom mennyi igazsag van. Ezert is nem irtam egyelore a vasarlok konyvebe. Ha jovo heten nem lesz csere, akkor mar irok bele.
bullseye: www.mobilx.hu
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz rayoliviero #9501 üzenetére
Ezt a kompatibilis nem kompatibilis dolgot marha egyszeruen rovidre lehet zarni, fel kell menni a gyarto weboldalara, es ott a letoltheto dokument, hogy supported cpus.
-
_stick_
őstag
Sziasztok!
Hétfőn lesz 3 hete, hogy Thrustmaster kormányomat (~1 hónap használat után elromlott) leadtam a boltban garanciális javításra. E hét hétfőn érdeklődtem emailban, hogy mi a helyzet, de még nem érkezett válasz. Milyen lehetőségeim vannak, ha nagyon elhúzódik a javítás (van esetleg határidő erre?), a pénz visszafizetéssel nem érek el sokat, mert attól még nem lesz kormányom, ha nem tudják (időben?) megjavítani, akkor reklamálhatok egy újért? -
Biznisz Elek
aktív tag
Technikai kérdés:
Van egy termékem (számtech) ami meghibásodott, levásárlás lesz belőle, de ebben az esetben meg kell rendelni online, persze személyesen veszem át. Namost, ilyenkor van e lehetőség 8 napon belül elállni, és a pénzt kérni?
[ Szerkesztve ]
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
sasa311
veterán
válasz Biznisz Elek #9506 üzenetére
Olyan nincs, hogy levásárlás.
Csak olyan van, hogy pénz vissza amit rögtön el is költesz ugyan ott. De arra, hogy ugyan ott rögtön elköltsd senki nem kötelezhet!
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Biznisz Elek
aktív tag
Tehát akkor máshogy teszem fel a kérdést.
Garanciális cserénél ha új terméket kapok, amit online befoglaltam majd átvettem. Van elállási jogom?
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Attix82
őstag
válasz Biznisz Elek #9512 üzenetére
Ilyenre nincs jogszabály, de ebben az esetben már nem. Mivel elfogadtad a cserét egy másikra. Ha pénzvisszafizetést választottad volna, ami lehet 30 napba bele is telt volna....aztán rendeled meg, akkor elállhatsz.
-
Attix82
őstag
válasz Biznisz Elek #9514 üzenetére
Nem, mivel ez már közted és a bolt közti "egyedi" megegyezésen alapul már. Ami nem jogszabály szerint megy.
-
lajkaa
csendes tag
üdv! Olyan problémám van, h a használtan vásárolt htc one x-emet másodjára vittem be szervizeltetni, de most mondták, h valoszinüleg, mivel ilyen telóra már nem tudják kicserélni, levásárolhatom majd. Ezzel csak az a probléma, h a készülék nem az én nevemre lett vásárolva. De a gari most az én nevemen fut. Elő fogják venni az előző tulajt, vagy én is levásárolhatom? Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Amit ma megtehetsz, azt megteheted holnap is!
-
asdf_
veterán
Egyetlen problema, hogy a szamla nelkul a vetelar nem megallapithato legyen szo levasarlasrol (amit az elso evben garantaltan tilos csinalni) vagy vetelar visszateriteserol.
-
-
lajkaa
csendes tag
most lett harmadjára visszaküldve. Első hiba talán sárgásodás volt az előző tulajnál, nálam mozog a kijelző, és hiába cseréltek ki rajta mindent, ugyanúgy mozog. Ahogy olvasgattam htc-s topikban, régen készülékcsere volt egyből, de ezt most már nem tudják megtenni. Most amikor megjött a készülékem, az volt a papírjára írva, h billentyűzethiba javítva(ez gondolom náluk a kijelzőt jelenti ), új készülékházat is kaptam, aminek örültem is, egyedül a tmobilos eladó nem értette, h miért. Most megint vissza pestre, max 15 nap, addig cserekészülék. Egyedül attól féltem, hogyha oda kerülne a sor, h le kell vásároljam, akkor az az én nevemen fut-e majd, vagy visszakeresik, h ki vette a telot, mikor és mennyiért és neki lesz felajánlva ez az opció.Amit ma megtehetsz, azt megteheted holnap is!
-
AXisBOLD
addikt
sziasztok!
2 éve májusban lett vásárolva a Dechatlonban egy kerékpár. Már 1 éve kattog a hátsó fogaskoszorú, de eddig nem vitték vissza.
2 év leteltével tudom érvényesíteni a jótállást? garancia gondolom már nem élhet...
Aurea mediocritas
-
hroberto
veterán
Egy kérdésem lenne.
Ismerősöm HTC One telefonján a következő hibák jöttek elő: nem hallják, és ő sem hallja a másik felet, sárgul a kijelző, gyakori fagyások.
A telefon egy bevásárlóközpontban lett véve, és még nincs egy éve.
A telefont a boltba vitte vissza, ahol a garanciális javítást megtagadták, arra az indokra hivatkozva, hogy a hibákat sérülés okozta. Holott a telefonon nagyobb sérülés nincs, csak a közel egy éves tok nélküli használat okozta karcok, kopások stb... 30000 ft-ot akarnak kiszámlázni.
A garanciáról pontosabb infót nem tudott adni, mert a garancia levél a boltban maradt a telefonnal együtt. Úgyhogy ennek hiányában "bolti" garanciát feltételezzünk.
Az lenne a kérdés, hogy a bolt jogosan tagadja-e meg az egyébként érvényes garanciát, vagy csak ezzel a "sérülés" trükkel szeretne kibújni a költségek megfizetése alól? Nekem ez a benyomásom!
Előre is köszönöm a segítséget.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
sasa311
veterán
válasz hroberto #9530 üzenetére
Nem. Azonnal vásárlók könyvébe kellett volna írni.
Hacsak a Petike / Mancika aki átveszi a telefont nem egy okleveles akkreditált szakértő, akkor milyen jogon állapítja ő meg, hogy sérülés okozta a hibát?!
Továbbmegyek, ha én betöröm a telefonom kijelzőjét és ezzel egyidőben tönkremegy a WIFI a telefonban akkor a wifi attól még garanciális marad!
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
ephinephrine
csendes tag
Sziasztok!
Szükségem lenne a a témában tapasztaltak és jártasak segítségére!
Vásároltam év elején egy használt gtx560ti vga-t, sajnos kiderült hogy hibás(az eladó nem tudott a hibáról), viszont az 1 éves bolti garancia már a vásárlás időpontjában 1-2hónapja lejárt. Felvettem a kapcsolatot a bolttal, akik rendkívül segítőkészek voltak, megbeszéltük hogy megpróbálják érvényesíteni a 3 év gyári Gainward garanciát a nagykerrel. Email-ben kommunikáltunk, szóval rögzítve van minden fontos időpont és részlet, amire hivatkozni lehet. A problémát az jelenti, hogy március végén történt a megbeszélés, április első napjaiban pedig már megérkezett a kártya a boltba, és folyt az ügyintézés. Azóta eltelt 2(!) hónap, és bármennyire is voltam türelmes, mostanra már igen csak zabos vagyok az ügyben. A bolt tehetetlen, ők továbbították a nagykernek, hívtam a nagykert, nem veszik fel a telefont... Az lenne a kérdésem, hogy mit tehetek hogy megsürgessem a dolgot, vagy mire számíthatok, ha végre születik valami fejlemény, vagy esetleg jogosan reklamálhatok e, vagy támaszthatok igényeket az ilyen mértékű késedelem miatt?
A segítséget előre is köszönöm! -
Topikgazda
válasz ephinephrine #9534 üzenetére
Mivel ez már nem bolti garancia keretein belül történik, a boltot nem vonhatod felelősségre, de még a nagykert se, mert ő is csak továbbító. Itt igazából már csak egy felelős van, a gyártó. Persze a nagyker többet tud a dologról, mint a kisker, mert ő legalább tudja, hogy hova küldte. Először is mindenképpen őket kellene kifaggatnod, ami nem egyszerű feladat egy magánszemélynek...
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #9535 üzenetére
Annyioban modositanam a hozzaallast, hogy mivel a bolt adta el 1+2 ev garival, attol fuggetlenul, hogy a masodik ket ev esetleg feltetelekhez kotott, ettol meg azt is ugyanugy a bolton lehet leverni, mert vagy nem teljesiti amit igert, vagy pedig amikor igert valamit, akkor megtevesztette a fogyit.
En mondjuk elso korben tuti a gainward eu-s reszlegenek contact us rovatban jelentkeznek gyariszammal, hogy mifaszvan. -
ephinephrine
csendes tag
-
Vasinger!
nagyúr
Sziasztok!
Van egy Samsung SSD-m, amihez csak a Samsung garijegye van meg amin van egy Edigital-os pecsét. Az lenne a kérdésem, hogy ezzel lehet már érvényesíteni a garanciát, vagy kell hozzá a számla is?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OLED TV topic
- Milyen program, ami...?
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Renault, Dacia topik
- Béta iOS-t használók topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs