Keresés

Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz gorogdinnye3 #10044 üzenetére

    -A motorbefagyasztás az elég nagy répaság..most mondjuk jól jön az érkező csapatok miatt, de sztem kukázzák majd.
    - A Bridgestone nem tud jobb gumit gyártani mint amit előírányoznak neki...most pl. túl tartós, néha túl puha..általában egyébként mindig jó, de nem ők felelősek azért ha alszik a mezőny....százszor jobb gumit tudnának gyártani...amíg szabad kezük volt pusztán a gumik miatt minden évben fél mp-t gyorsultak a köridők..
    ..de ez sem volt jó, hisz egy időben lassítani akarták az autókat.
    -A többféle gumikeverékkel az a baj, hogy a végén amúgy is mindenki egyfélét használna, ezért hozták a kötelezően kétfélét...de ebben azért lehet ráció.
    -A tankolásban nagyon hasonlóan gondolkodunk,...képtelenség ekkora köridőkülönbség a qual és a verseny között.
    ...sz@rul mozogtak az autók szvsz...jó ott ahol dobálta őket az aszfalt ott még rendben, de egyébként tök látványos volt az az 5 mp-s visszaesés...5mp az qva sok!

    Sztem is fel kellene szabadítani a motorokat, legyen olyan erős, hogy ne legyen teligázas minden 45°-nál laposabb szögű kanyar, és vissza a KERS-t.
    A gumi jó, a diffúzornak álcázott alsó szárnyakat kihajítani mert egy röhej, egy hülye húzással sikerül két évre aládurrantani a randa hátsó szárnyak indokainak...csak mert volt aki már tavaly idény felétől fejlesztette az idei diffúzorát..ehh.

Aktív témák