- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- DIGI internet
- Crypto Trade
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Windows 11
Aktív témák
-
gézu
őstag
válasz Motion_Blur #1287 üzenetére
Az Ascari és a Parabolica közt kigyorsításon simán megfogja, de nem ez a lényeg igazán, hanem hogy nem adta fel, csak ezt a mentalitást nem értékelitek... pedig ez az autóverseny.
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
Peat;)
veterán
Leszűrve a nyilatkozatból szerintem maga Hamilton is azon az állásponton van mint te. Nekem is szimpatikus volt ahogy nyomta és elég keményet kapott a srác, meglepődtem (pozitívan) hogy utána kipattant a kocsiból, de ő maga is elismerte és elnézést kért (hogy így ennek sok értelme nem volt...de ezt nemhogy ő senki sem rakta volna bele a mondókájába, max a kirúgott francia volt ilyen önkritikus). Megfelelően kell kezelni a nyilatkozatát, ahogy linkelték is ott van hogy maga szerint 130%-on hajt van benne egy túlzott önbizalom, de azért némi kritika is átjött nekem.
Általánosan címezve:
Amúgy ha csak a pályán követitek Hamiltont és nem olvassátok a híreket és nyilatkozatait akkor szerintem minden f1 szeretőnek kedvelnie kellene hogy a mezőnyben van, mert színt visz bele a vezetési stílusával a dolgokba. Én elkövettem azt a hibát hogy anno folyamatosan követtem miket nyilatkozott, most nagyon régóta először olvastam el mit mondott és a következő is nagyon sokára lesz, így egyenesen örülök hogy ő is a mezőny tagja -
-Mike-
addikt
Egyébként mézescsupor egy-egy rossz Hamiltonos futam után miért nem ír és jön az angol linkek tömkelegével, mint mindig? Zokog wokingban? ))
-
gézu
őstag
válasz Motion_Blur #1304 üzenetére
Látom sikerült megfogni a lényeget
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
Motion_Blur
félisten
Lehet, hogy nem ez volt a mondanivalód lényege. De ezzel bizonyítottad, hogy lövésed sincs az egészről...
Megpróbálom elmagyarázni: a KERS-t az első sikán után és a Lesmo 2 után használják. Az első sikán után biztosan használta, lehet hogy többet is mint szokott, mert addig a 27.4-es szektor közelében se volt, akkor meg keményen lilult. Tegyük fel, hogy a Lesmo utáni egyenesben a KERS miatt olyan közel kerül (már ez sem reális), hogy az Ascari bejáratánál szinte ráesik. A bal-jobb-bal kombinációban annyit veszített volna a tapadásvesztés miatt, hogy esélye sem lett volna szélárnyékban maradni. És itt már nincs KERS! Szal itt elvérzik a meséd, de tegyük fel azt is, hogy szélárnyékéban marad: Button behúzódik, Hami kimegy mellé. És? A Parabolicaban kívülről körbeautózza Buttont?
Nem volt akkora tempóbeli különbség, hogy Hami reálisan támadni tudja. Főleg nem az utolsó szektorban (gondolom nézted közben a LT-ot).
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
gézu
őstag
válasz Motion_Blur #1309 üzenetére
Lehet, hogy több lövésem van hozzá, mint gondolod, de ezt max Mike kolléga tudná igazolni, de erre most nem kérjük fel A verseny elején több kisérlet volt ezen a szakaszon, tehát nem hamvába holt a dolog. A KERS-et ott használja ahol akarja, ha védekezik, akkor lehet ott legjobb, ahol írod, de a kört ő építi fel, ahogy a céljainak megfelel. Az autóversenyben előfordul, hogy hibázik a pilóta, akár az utolsó kanyarban is, amit ki lehet használni, de csak akkor, ha lőtávolban van a támadó.
De akkor sem ez a lényeg, hanem: nem adta fel mert igazi versenyző, kb. Mansell volt ilyen bulldog tipus, az ilyeneknek próbáld mesélni, hogy kocogjon be a biztos 3. helyen, kiröhögne.If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
A Hamilton balesettel kapcsolatban az az uccsó lesz tőlem megigérem.
Szóval:
Aki azt mondja, hogy REÁLIS esélye volt még megelőzni Buttont, az szerintem nem tud objektíven gondolkodni. Félreértések elkerülése végett én kimondottan szeretem a rámenős, vagány, bevállalós pilótákat, így Hamilton stílusa is bejön nekem DE más az, hogy valaki mindent megtesz a győzelemért, vagy egy előzésért és más ha értelmetlenül gyakja agyon a gépet. Végig néztem a versenyt és szerintem (kivéve, ha Button vágja a falnak) semmi esélye nem volt, viszont a harmadik hely stabilan meg volt és ezzel nagyon sokat segített volna magának és a csapatának is. Nem véletlen, hogy a verseny után bocsánatot kért a csapattól......Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
andy83
aktív tag
válasz Motion_Blur #1309 üzenetére
"Az első sikán után biztosan használta, lehet hogy többet is mint szokott, mert addig a 27.4-es szektor közelében se volt, akkor meg keményen lilult."
Ez a 27.4 nekem is feltünt a LiveTiming-ban, gondoltam is magamban, hogy tolja neki rendesen, aztán meg már mutatták is, hogy kicsúszott. Sajnáltam kicsit, de hát így Kimi dobogós lett!
facebook.com/SzeretekMozizni
-
Pá
addikt
válasz mefistofeles #1311 üzenetére
Egyértelmű, hogy nem volt esélye.
Amikor megkezdték a kört, kényelmes 1mp előnye volt Buttonnak. Hamiltonnak előtte 5+ körbe telt 2mp-ről 1-re szorítani a különbséget. Miről beszélünk?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Ijk
nagyúr
válasz mefistofeles #1311 üzenetére
Tudod erre mindig azt mondom, hogy tapasztalatból tanul az ember.
Hamilton még fiatal és forrófejű. Nézd meg Barikát, ő már idős és tapasztalt, és nem is szokott nála lezuhanni a redőny/人◕ ‿‿ ◕人\
-
atike
nagyúr
válasz mefistofeles #1311 üzenetére
Egyetértek...
És hogy pont erről a futamról maradtam le...
-
Vandit.
addikt
válasz Motion_Blur #1319 üzenetére
Ja, de legalább fasza csávó volt, mert nyomta neki... Kár, hogy ez a játék pontra megy és nem faszaságra.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #1319 üzenetére
remélem komolyan is gondolják.
Egyébként belegondolva abba amit írtál, lehet hogy valóban így van, azaz az utolsó teljesített köre számít...nekem kicsit ellentmondásos hogy hogy a kiesése az 52. körre van írva miközben abban a körben megfutotta a versney leggyorsabb körét.
..és így elnézést is kérek akikkel szemben azzal érveltem hogy volt még egy köre, én ebből indultam ki ezért nálam absz. érthető volt hogy nyomta mint gép.
De azért a véleményemet alapvetően nem befolyásolja, én valóban azon a véleményen vagyok amit Pá írt.[ Szerkesztve ]
-
gézu
őstag
Empatikusan nyugtázta versenyzője hibáját Martin Whitmarsh, a McLaren csapatfőnöke, aki szerint egy ilyen botlás a pilóta személyiségének része, a wokingiak pedig nem szeretnék, ha Hamilton konzervatívabb stílusban lépne pályára.
Itt a válasz a - a pontra játszák, meg jó a biztos 3. hely, meg úgysem lehet előzni, meg minek küzdött, f@sz volt - építő jellegű hozzászólásokra,
[ Szerkesztve ]
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
Vandit.
addikt
Aha, majd nyilván lenyilatkozza, hogy Hami mennyire felelőtlen és forrófejű volt stb...
Azt mondta, amit hallani akar a közvélemény és nem feltétlenül a véleményét.A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
#70869248
törölt tag
válasz Vandit. #1324 üzenetére
Talán azért mégis elképzelhető hogy ezt gondolja...én kifejezetten szeretném azt hinni hogy ennek a felfogásnak még van létjogosultsága.
...bár elgondolkodtató hogy sokak szerint hülyeség volt, nem bonyolítom azzal hogy ki kedveli Hamilton-t és ki nem, remélem ezen mindenki felülemelkedik, de valhogy elterjedt az hogy a körök végén igenis tessék visszatekerni a motort annak az a rendje.De mindegy nem mondom hogy jobb vagy rosszabb, én nagyon remélem hogy nem változik benne semmi...
-
Vandit.
addikt
Visszautalva Motion hsz-ére, fiszkónak is azt mondták, milyen jó a 14. hely... Ennyi.
Nem írtam sehol, hogy csak én tudom. szerintem...[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
#70869248
törölt tag
válasz Vandit. #1329 üzenetére
Meg sem fordul a felyetekben hogy ez akár igaz is lehet? ...csak jobban tudják akik ott vannak hogy mit ért Giancarlo teljesítménye.
Ahogy szerintem a nézők igen nagy része elkapálta volna Badoer-t, nem értve miért nem a szégyen pírjával néz a kamerába.
Giancarlo majdnem megnyerte Spa-t, valszeg nem lehet egyszerű átszokni, és talán a csapata jobban tudja milyen teljesítmény volt töle a 14. hely...a Q2-ben 5 tizedre volt Kimi-től. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Motion_Blur #1331 üzenetére
Így is jobb mind Badoer volt. Hány hellyel is? Következő futmara meg valószínűleg sokat fog javulni. Ez lelkileg is nagy teher. Teljesült az álma, egy olasz az olasz versenyen egy olasz kocsival.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tob!as
tag
Annakidején (1999-ben) Mika Salo is 9.ként végzett első futamán a Ferrariban, a német futamot meg megnyerte volna ha nem lett volna csapatutasítás!
Giancarlo teljesítménye ennek fényében szerintem igenis jó. Ne felejtsük el, hogy a Force India egy más karakterisztikájú autó, a Ferrari súlyelosztása, irányíthatósága teljesen más, éppen a benne lévő KERS rendszer miatt.
Nem egyszerű átszokni. Más csapat, más versenymérnök, más autó teszt nélkül! Badoer is jobb lett volna, ha nincs teszttilalom. -
!Overdose!
őstag
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
AMD Power
titán
F1: Renault-főnök új mélységekben
De jó is lenne. Menne a francba már.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
proof88
addikt
-
JColee
őstag
csak hogy maradjunk egy klasszikusnál
A Mercedes-fölény miatt feloldhatják a motorbefagyasztást
A többi gyártó számára azért nehéz versenyre kelni a Mercedesekkel, mert 2006 óta a fejlesztés olyan határterületekre korlátozódik, mint a kenő- és üzemanyagok.a shell mérnökei meg malmoznak or wtf?
-
!Overdose!
őstag
válasz Flashcash #1343 üzenetére
Ez nem feltétlenül igaz. Végsebességben pl. szombaton Glock 4. lett. Szerintem más is okozhatta a Toyota (Wiliams) gyengélkedését.
Szerintem hasonló a helyzet, mint anno a BAR-nál volt 2004-2005-ben. Ők sem tudták, hogy ha éppen gyors az autó az mitől van vagy ha lassú akkor az mitől. A Toyotához sem kéne más csak egy Ross Brawn szintű szakember, aki össze tudja fogni az erőforrásokat és átlátni a japán vezetés okozta káoszon.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Csabee.
nagyúr
Csak ma hallottam a Rádió1en hogy Hamilton szakított Nicol-al..
Üdv: Csabee.
-
Motion_Blur
félisten
A futamról még írnék pár sort.
A McLaren helyében Kovalainent az első kör végén behívtam volna a boxba és összevertem volna. Hogy lehet ennyi autót elengedni?? Vagy ha ilyen korán még nem is, akkor már biztosan, amikor talán Liuzzi megérkezett elé, és a Roggia felé szélárnyékban befosott, elvette a gázt és szépen beállt mögé vonatozni. Szerintem ezzel a versennyel teljesen biztossá vált, hogy ki lesz rakva.
Button nagy lépést tette a cím felé, a hátralévő futamok egyikén a statisztika szerint Barinak úgyis lesz olyan futama, ahol nem fog tudni rendesen elrajtolni. Sok a 14 pont, ezt már be kell húzni Buttonnak. Vettelék is koncentrálhatnak a jövő évi autóra. Legalábbis nagyon remélem, hogy így lesz és nem egy idióta nyeri a VB-t..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Óvodások homokozója
- Milyen processzort vegyek?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Jogász topic
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- 2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen