- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- 5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
- Az Insta360 ellen fordítja a hatóságokat a GoPro
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
Új hozzászólás Aktív témák
-
Smallfont
tag
Húha pajti ez sok sok segítség volt.. Bár a difzár, kormányzár, az nemtudom h melyik. Különben esetleg nincs valami magyarosítása ennek? Jól tudok angolul de a szakszavakkal nem mindig vagyok jóban...Vagyis nagy részét már megnéztem kiszótáraztam. JAh Redbullhoz jöhet a dolog mert én Redbull, Williams BMW párti vagyok!
[Szerkesztve]Hardcore Fucking Asshole!!
-
#70869248
törölt tag
Pályából asszem olyan 120körül kezel le a játék (vagy 130 már nem emlékszem pontosan)
Mikor még használtam a játékot volt vagy 9giga az F1C könyvtáram
szerk: Smallfont
A guminyomás mindig egy érdekes kérdés, általában a belső-középső-külső értékeket közel kell tartani egymáshoz, versenybeállban főleg, qual beállnál lehetnek nagy különbségek is....főleg olyan pályán ahol a terpesztéssel többet nyersz mint a egyenletes gumimelegedéssel és kopással.
ki kell tapasztalni.
Általában persze a belső a legmelegebb, aztán a középső érték és a külső, de bizonyos pályákon (döngetős), van hogy jól jársz ha nagy guminyomást állítasz és nem akkora baj ha a középső érték a legmagasabb (ez leginkább oválon jöhet jól...egyébként nem jellemző, de van ilyen is azért).
[Szerkesztve] -
Motion_Blur
félisten
A híd előtt 2 jobbos van, az első bekoptatott gumival fullos (egyébként itt a legkönnyebb rommá törni az autót). Az abból forduló 2. jobbost én is ráengedem a belső kerékvetőre, de a kijáratnál csak érintem a rázőköves részt.
2006-os szezonban mennyit mész? Én ott egyelőre 1:30.5xx-nél járok (Renault-al)
nem azért, de ezek már k*rva irreális idők!
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Nem, alappályákon megyek.
Illetve mentem eddíg, mert most leszel szíves és egy email-ben elküldöd nekem őket Meg persze egy magyarázó részt is, hogy mit hova kell
Előre is thx
szerk: nekem Valencia és Laguna Seca lenne a legfontosabb
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
Te figy, azt hogyan tudom megcsinálni, hogy A1 Ringen tudjak menni 2004-es szezontól? (+ továbbra is jó lenne pl. Valencia, Mugello valahonnan )
Mondjuk most csapattam egyet a 2002-es McLarennel, a Te 2004-es setupoddal (7.-et kicsit elnyújtva persze) és 1:04 végét mentem, szal szerintem nem rossz
Érdekes, hogy a 2002-es Michelin intermediet gumi sokkal jobban hasonlít (sőt, full olyan!) az ideire, mint a 2006-os [link]
Imoláról meg annyit, hogy én is tudok 13-as kört, de akkor már nagyon neccesen rongyolok át a kerékvetőkön
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
roul
csendes tag
no,
ha át akarsz rakni egy pályát egyik évből a másikba, akkor a következőt kell csinálnod
Megnyitod a pálya mappáját pl. c:\p..f..\ea g..\f1c\season data\circuit\.....
és mondjuk a régi németen akar valaki göngetni f2004-es gépjárművel.
akkor megnyitod a hockenhaiemi mappát ott (mivel 2002 már új) 2001 es évad mappáját és lesz ott egy ''pályanév''.gdb
sima jegyzettömbbel nyítható és szerkeszthető. Ott ahol kivan írva az évad, 2001, át kell írni a következőre: and 2004 RH
és már kész is, a többit is ugyanígy kell.
nagyon nem érek most rá, de ha gond van később elmagyarázom jobban
csátok -
Motion_Blur
félisten
Azért a full segítségtől messze vagyok, de valóban a steering help a legfontosabb, meg a TC...
Steering help nélkül olyan 1:08 eleje a reális szvsz.
Köszönöm szépen a pályákat!! Fiorano-ban milyen kört mész? Nekem így elsőre 57 eleje lett, de nem igazán érzem még az íveket Nincs hozzá véletlenül setupod? Most a Magny-Cours-i beállítást használom hozzá..Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Eagl3
veterán
Én mondjuk nem játszom F1 Challenge-el. GTR2, rFactor + lfs-el játszogatok, de kormány segítségnek nemértem mi értelme van, szerintem még nehezebb úgy játszani. Az a kis realisztikusság is elveszik a játékból Az már túlzás szerintem, h. helyetted kanyarodik az autó. Az ABS, kipörgés gátló még egy szintig oké, de a többi segítséget szerintem el kell felejteni.
Új hozzászólás Aktív témák
- X1 Carbon 8th 14" FHD IPS érintő i5-10310U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- ELADÓ 8GB DDR4 M471A1G44CB0-CWE Samsung laptop memória
- Asus 22"-os FHD monitor kiárusítás!!! AkciÓ!
- JBL Xtreme 4 - Csomagolás bontott, garanciális, akár beszámítással
- Asus X512, Ryzen5 3500U, 12GB RAM, 500GB NVME, Radeon540X VGA, FullHD IPS, ujjlenyomat, megkímélt HU
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen