Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ollie

    MODERÁTOR

    válasz Smells #1007 üzenetére

    Az elvétellel együtt mindenki kapott +10 pontot az összes tulajdonságához, vagyis semmivel sem tanulunk lassabban, sőt, akiknek nem volt az összes learning skill maxon, az még nyert is vele. Ezen felül visszaadták a learning skillekben levő pontokat, melyeket szabadon el lehet költeni bármilyen skillre.

    Az indoklás az volt, hogy a learning skillrendszer könnyen elveheti a kedvét az új játékosoknak, mert ahhoz, hogy megfelelő sebességgel tanuljon valaki, muszáj minél hamarabb kinyomnia a learning skilleket, az viszont nagyon unalmas és hosszadalmas (legalábbis egy kezdőnek).

    ***

  • ollie

    MODERÁTOR

    válasz Smells #1009 üzenetére

    Pár hónap után tényleg ki lehet termelni a havidíjat, ez jelenleg olyan 350 millió ISK körül van, de hisec bányászattal kérdéses. A lowsec-es bányászatot el kell felejteni, hacsak nem egy olyan copr-ba, alliance-ban vagy, mely képes felügyelni az adott lowsec területet. Egyébként a 0.0-s bányászat a jövedelmező, hisecben jó ha 10 millió ISK-et tudsz vele csinálni óránként. Küldizéssel (jó hajóval, felszereléssel és skillekkel) már simán elérhető az 50 millió ISK óránkénti bevétel.

    Tényleg mindegy milyen karakterrel indulsz, csak abban számít, hogy milyen kezdőskilleket kapsz és hol indulsz a játékban. Ezen felül bármit tanulhatsz, és mivel a skilleidtől függ, hogy milyen hajót vezetsz, ezért bármit is vezethetsz a későbbiekben.

    Az utazás csak akkor sok idő, ha autopolit-ot használsz. A megoldás, hogy manuálisan jelöld ki a következő kaput, és ugorj rögtön nullára (így nem 15 km-re leszel, hanem rögtön tudsz ugrani).

    Sok magyar játszik a játékkal. Ajánlom neked a PH csatornát, ott van asszem 2 magyar hiseces corp, akik szivesen segítenek, de akár be tudlak ajánlani 0.0-s magyar corpba is. Ott érdemes igazán bányászni.

    Az API kulcsomat küldöm privátban.

    Azt még érdemes hozzátenni mindehhez, hogy a havi 10 millió ISK bányászattal csak több hónap után jöhet össze, a havi 50 millió küldizéssel meg úgy 1,5-2 év után. Szóval lassan indulnak be a dolgok.

    [ Szerkesztve ]

    ***

  • v.tom

    őstag

    válasz Smells #1009 üzenetére

    Szia!

    Bányászással kezdő karakterrel egészen biztosan nem lehet összeszedni a havidíjra (ingame egy plex nevű item) elég isk-t, főleg highsec-ben nem, de ez még 0,0-ban sem lesz más, mert nem tudsz olyan hajókat vezetni fiatal karival, hogy ennyit bányászhass. Highsec-ben lvl4 küldikkel el lehet érni. Itt ph-n van pár srác, akikkel egy corpban vagyunk, ők teljesen kezdőként megcsinálták ezt egy hónap alatt, ha jól emlékszem. Bár ha erre tévednek, majd leírják ők a véleményüket.

    Hogy milyen karakterrel indulsz, valóban teljesen mindegy. Bár az induló skill-eket befolyásolja, ha milyen faction-ből választasz, és inkább industrial vagy pilóta, stb vonalat választasz, de ezek az előnyök legfeljebb napokban mérhető különbséget jelentenek. Bármilyen skill-t megtanulhatsz az eve-ben, nincs semmiféle korlátozás, mert te másik faction-t választottál.

    Az utazás valóban egy fontos pont, mert tényleg hosszú időt vehet akár igénybe, de egy idő után ezt már nem úgy fogod majd fel, mint holtidő.

    Nagyon sok működő és aktív magyar corp van. Ez eve-online.hu -n van toborzó topic, ahol sok magyar cég hirdet mindenféle dologgal (pl. mi is :) ), illetve van egy lista a nagyobb cégekről.

    A skill-tree-t nem nagyon tudod tanulmányozni, mert teljesen tőled függ, hogy mit akarsz majd tanulni, és milyen irányba akarsz haladni. Ha pedig meggondolod magad, egyszerűen elkezdesz mást tanulni. Illetve játékon belül is sokan segítenek ilyesmiben, ha valami kérdésed van.

    [ Szerkesztve ]

  • v.tom

    őstag

    válasz Smells #1012 üzenetére

    Itt pont fordítva szokott lenni a dolog. A PVE cégek azok, akik többnyire kevésbé dolgozna össze, de persze erre is van kivétel (lvl5, incursion, wh, stb), és a pvp corpok dolgoznak erősebben össze, de ezt is corpja válogatja. Sok a magányos harcos is, de azt azért érdemes leszögezni, hogy sok olyan dolog van a játékban, amit egyedül egyáltalán nem, vagy csak nagyon nehezen és lassan érhetsz el.

    Példa: mi cégünk ha pvp-ről van szó, mindig csoportosan dolgozik, de amikor küldizünk, szinte mindenki egyedül csinálja. Van nálunk bányász is, ő általában egyedül, vagy a többi bányásszal dolgozik, és a cégnek van bányász operation-je, akkor mindenki, aki tud, megy, és együtt... Szóval ahány ház, annyi szokás.

    Van rengeteg féle profilú cég. Van olyan, aki csak az adókerülés miatt van cégben, vagy alapít (mi is így kezdtük), van akik konkrétan egy tevékenységet céloznak meg, vannak, akik mindennel foglalkoznak. Mi pl az utóbbiba tartozunk.

    Egyszóval, nehéz elmondani, hogy az eve-ben mi van, és mi nincs. Ezt meg kell tapasztalni. Bár nekem nincs tapasztalatom más mmo-val kapcsolatban, de szerintem ez a világ eléggé eltér minden mástól.

  • ollie

    MODERÁTOR

    válasz Smells #1012 üzenetére

    A sec status a játékos Concord-hoz (gyakorlatilag a rendőrség a játékban) való viszonyát jelöli. Ha negatív, nem lehet belépni bizonyos hisec rendszerekbe. Ill. be lehet, de akkor jön a Concord, és nincs menekvés előlük. Minel kisebb a sec status, annál több hisec rendzserből vagy kitiltva (egyenesen arányos a rendszerek security státuszával). A sec status növelhető NPC-k kilövésével, bár ez elég lassú folyamat, hacsak nem lowsecben vagy 0.0-ban lövöd őket a beltekben. Ha jól emlékszem -8 alatt már semmilyen hisec területre nem léphet be a játékos. Csökkenni egyébként csak akkor fog, ha mondjuk rálőssz egy mások játékosra úgy, hogy nem volt rá jogod, de ha ezt hisecben csinálod, a Concord ki is lő a sec status vesztés mellett.

    A corpok teljesen vegyesek, ritka a tisza pve vagy pvp corp. Általában a pvp a szervezett tevékenység, de vannak bizonyos pve tevékenységek is, melyeket nem célszerű egyedül csinálni (pl: wormhole, incursion, level5).

    ***

  • ollie

    MODERÁTOR

    válasz Smells #1017 üzenetére

    A market úgy működik a játékban, mint a valóságban, mivel a sell és buy order-ek 99%-a játékosok által van feladva (még a PLEX is). Tehát úgy kell gondolkoznod, mint a valóságban, vagyis olcsón kell venni, és drágán eladni. Egy állomáson belül pl. elég megnézni, bizonyos termékeket, hogy mennyiért adják és veszik, és szinte mindig lehet olyat találni, melyet olcsóbban adnak, mint vesznek. Most ne menjünk bele az okokba, mert kisregényt lehetne írni erről is.
    Érdemes nézni a market history-t is. Ha rákeresel egy termékre, akár táblázat, akár grafikon formájában akár 1 évre visszamenőleg megnézheted az ára alakulását, így látod, hogy leszálló vagy éppen felmenő ágban van-e. Többet azt hiszem nem kell erről írnom.

    Ez csak 2 ötlet, amire érdemes odafigyelned. De egy dolgot véss az eszedbe, nagyon lassan indul be a pénzszerzés, akárhogyan is próbálsz megélni a játékban, tehát sok türelem kell. De ha már megvan az első milliárdod, mindjárt felgyorsulnak a dolgok.

    Amit írtál egyébként, hogy feladsz buy order-t, működik, de persze annak elég nagy a kockázata, hiszen bármikor alád ígérhetnek, így vesztesz némi pénzt (jutalékokat). Egyébként a jutalékok leszorítására is vannak skillek, ha komolyan gondolod a kereskedést, akkor kötelező kitanulni azokat.

    A nulla kockázat úgy lehetséges, hogy nem adsz el semmit olcsóbban, mint amennyiért vetted. Ehhez persze bele kell számolni a jutalékokat is, na meg olyan terméket kell választani, melyeken viszonylag nagy a haszon, és kevesen kereskednek vele. Az is megoldás lehet, hogy valahol olcsón veszed, majd átszállítod valahova eladni, ahol jó áron megveszik.

    (#1030) Smells: akkor nem mehetsz be egy adott birodalomba (faction területére), ha a faction-höz való viszonyod -5 vagy kisebb. Pontosabban bemehetsz, de rögtön levadászik a faction military (mint ahogy a CONCORD teszi, ha -5-nél kisebb a sec statuszod). Éppen ezért célszerű elutasítani az anti faction küldiket, hogy ne essen -5 alá a standinged. Kivéve, ha nem számít, mert nem akarsz a területére utazni. Persze ez Caldari esetén kényelmetlen lehet Jita miatt.

    Az employment history-ban nem látszik, hogy miként hagytad el a corpot, de mindenki leinformálható, melyet az előrelátó CEO-k meg is tesznek. ;)

    Ignore list? Jobb gomb valaki protréján, nevén, és szerintem ott van az ignore. Én Jitaban előszeretettel használom a spammelőkre és csalókra.

    PvE-re a missile a leghatékonyabb, mert mindig talál hatótávon belül, és mindig sebez. A sebzés mértéke persze itt is több mindentől függ.
    Kedvencem a Tengu, mely 100 km-nél is messzebbre sebez úgy, hogy szinte el sem találják ha AB-vel repeszt, vagyis elég valami körül körözni, és csak nyomogatni az F1-et. Ez persze shield-es hajó. Igazából csak attól függ, hogy shield vagy armor tankot érdemes-e használni, hogy az adott hajónak melyik jobb, mivel mindkettő jó PvE-re. Caldari-ként a shield-et persze jobban szeretem, meg ennél ugye van passzív tank is, vagyis a shield magától újratermelődik. De használok khanid hajókat is, melyek armor tankosak és rakétások.

    Drone-al csak annyi a gond, hogy idő, amíg elér a célhoz. Ez persze igaz a raksira is, de legalább sokkal gyorsabb. Na meg ha gyorsan le kell lépni, nem biztos, hogy időd lesz behívni a drónokat. A legoptimálisabb egyébként az, ha van (light) drón is a fregate-ok ellen, a nagyobbakat meg a fő fegyverrendszerrel likvidálod. (kizárólag) drónokkal soha nem tudod elérni azt a hatásfokot, mint mondjuk egy rakétás hajóval (gyorsaságra gondolok, mert a PvE-ben az számít a legjobban, hogy milyen gyorsan tudod teljesíteni a küldetéseket, hogy minél rövidebb idő alatt, minél több pénzt termelj).

    Drónokat ettől függetlenül sokan használnak afk küldizésre. Feltesznek egy jó erős tankot a Dominix-Rattlesnake-Ishtar-Gila valamelyikére, magukra aggróztatják az egész szobát, leteszik a sentry drónokat, majd elmennek vacsorázni. Mire visszajönnek, kész a szoba. Persze ehhez nagyon jól kell ismerni a küldiket, mert soknál további hullámban jönnek npc-k, akkor meg lőttek a drónoknak.

    [ Szerkesztve ]

    ***

  • Mr.Csizmás

    félisten

    válasz Smells #1041 üzenetére

    jó akkor valaki dobna egy 21 naposat? hasonló ajánlattal jó lenne :DDD

    "Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

  • Smells

    tag

    válasz Smells #1050 üzenetére

    Például látják a corp vezetők, hogy a tagok hol vannak épp ? Melyik rendszerben, ill. be vannak-e dockolva, milyen hajóban..ilyesmi.

    Ha egy mission után adó folyik be a corp walletba, akkor annak a pontos forrása látszik a hozzáférők számára? Tehát az, hogy missionből folyt be. Egyáltalán van más tevékenység is, amit érint a copr tax, vagy csak mission után folyik be oda pénz?

    Kösz és sry a duplaposztért, későn jutottak eszembe ezek és már lejárt a szerkesztési idő

  • v.tom

    őstag

    válasz Smells #1051 üzenetére

    Én "vezetek" egy corp -ot egy ideje, van benne némi tapasztalatom.

    Azt, hogy mivel foglalkozol, nem tudja senki. A corp bizonyos vezetői láthatják, hogy a tagok éppen hol vannak (melyik rendszer, be van-e dokkolva, milyen hajóval, mikor volt utoljára online), de kb. ennyi.

    A corp wallet folyamatosan vezeti a befolyó és kimeő összeget, ezért nyilván azt is látjuk, hogy mennyi adóbevétel jött be, mikor és kitől.

    A corp adó egyébként csak a bounty (tehát az minden npc kill, nem csak a küldi) és a mission reward + bonus reward után számítódik fel, minden más, pl a kereskedelem ez alól mentes.
    Ez a rendszer nyilván kicsit igazságtalan azokkal szemben, akik pl. küldizéssel tartják fent magukat, mert pl. egy bányász vagy egy kereskedő/gyártó nulla adót fizet, de erre be lehet vezetni bizonyos módszereket, ha szükséges.

  • ollie

    MODERÁTOR

    válasz Smells #1053 üzenetére

    Én 2 évig vezettem egy corpot és azt tanácsolom, hogy ne lépj be olyan corpba, melynek nem akarod követni a szabályait. A háborús időkre egyébként minden komoly corp hasonló szabályokat vezet be.

    Hogy miért?

    Az ellenség nyomon fogja követni, hogy merre vagy és mit csinálsz. Ez komoly. Még hadüzenet előtt utána fognak nézni a tagoknak és annak, hogy merre járnak és mit csinálnak. A játékban vannak locator agentek, ami annyit jelent, hogy perceken belül megtalálnak bárkit. Ha háborús időben bányászol vagy agentezel, az egyet jelent azzal, hogy tálcán kínálod magad az ellenségnek. Meg fognak találni, és ki fognak lőni, ez 100%.

    És miért érdekli ez a corp vezetését, hogy kilövik-e a tagjaikat? Mert minél sikeresebb egy war, annál tovább fenn fogják tartani a támadók, mely értelemszerűen rossz a coprnak, ha sok az industrual és pve tag. Viszont ha nem sikeres, hamar lemondanak róla.

    Na, ezért vannak a szabályok.

    És e mellett persze a killboardok is számítanak. Részben azért, mert ha a corp jelentkezik egy alliance-ba, az is sokat számít, hogy milyen a killboard-ja. A másik nem kevésbé lényeges szempont, hogy a hisec kalózok kevésbé hajlamosak hadat üzenni egy olyan coprnak, mely álltalában jobban jön ki a harcokból, mit a hadat üzenő corp (a killboardok nyilvánosak, bárki láthatja, hogy kit, ki, mikor lőtt le).

    [ Szerkesztve ]

    ***

  • CsiguszMaxim

    senior tag

    válasz Smells #1050 üzenetére

    Bár én nem vagyok vezető de ha olyan tevékenységet végzel amiből van pénz, ehhez elég akár egy bounty-s hajó lelövése akkor az biza adóköteles és megjelenik a corp felé szóval tudni fogják mit csinálsz.

    Ha most kezded a játékot szerintem inkább egy kerbírebb beállítottságú corpot keress mert nagyon sok idő lesz mire kitalálod mivel is foglalkoznál majd a játékban.

    Best teaparty evaaaaaaaaa!

  • ollie

    MODERÁTOR

    válasz Smells #1060 üzenetére

    Viszont ha belépsz és ennyi mindent kapsz tőlük, akkor megérdemlik, hogy betartsd az összes szabályukat.

    ***

  • ollie

    MODERÁTOR

    válasz Smells #1067 üzenetére

    Nem túl sok. Hisecben naponta jó ha össze tudsz szedni 1-2 milliót úgy, hogy 1 órát szöszmötölsz. Hisecben csak arra jó, hogy az ember tapasztalatot szerezzen benne.

    ***

  • v.tom

    őstag

    válasz Smells #1067 üzenetére

    Ollie jól mondja. Highsecben nem sok pénz van benne.

    Én nemrég jöttem fel egy wh-ból, ahol napi szinten kb 20 millió értékű pos fuel és t2 alapanyag jött ki nekem, 4 bolygóból. Kár, hogy ott kellett hagynom :(

  • ollie

    MODERÁTOR

    válasz Smells #1071 üzenetére

    A CEO tisztségről bármikor le lehet mondani, ilyenkor ki kell jelölni valakit, aki CEO lesz, nem kell a másiknak online lennie.

    A belépés úgy történik, hogy az a karakter, aki be szeretne lépni, jelentkezik a corpba, majd egyszer csak egy illetékes jóváhagyja vagy elutasítja a kérelmet. Értelemszerűen a jelentkezés pillanatában csak annak kell online lennie, aki jelentkezni akar.

    ***

  • v.tom

    őstag

    válasz Smells #1084 üzenetére

    Ment pü.

    Más:

    Páran már tudjátok (főleg azok, akikkel egy corpban vagyok ;] ), a tervezgetésünk odáig fajult, hogy elhatároztuk egy alliance alapítását. Voltam olyan elvetemült, hogy a skilleket is megcsináltam már hozzá.

    Három koncepció maradt fenn a szitán eddig. Akit érdekel, azokkal majd megosztom, hogy mik is ezek.

    Elöljáróban annyit: nem úgy képzeljük el az alliance-ot, hogy van és kész. Komolyabb terveket szövögetünk. ;)

    [ Szerkesztve ]

  • v.tom

    őstag

    válasz Smells #1123 üzenetére

    21-én jön az Incarna, akkor majd tudsz sétálgatni a karakterrel is. :)

  • Wasp_HUN

    tag

    válasz Smells #1123 üzenetére

    Nem butaság amit mondasz. Alapvetően a WOW és a hozzáhasonló themepark MMOG-k arra összpontosítanak, hogy egy maximálissan összerakott világba kerüljön a játékos, amit érdemben nem is enged a rendszer módosítani, nehogy az összkép romoljon.
    Ezzel szemben, a Sandbox kategóriájú MMOG-k, mint amilyen az EVE is, bedob a sűrűjébe, kezedbe ad egy lapátot, meg egy vödröt és azt mondja menjél játszál, én leszarom. Ez alapvetően két teljesen különböző módon hat az emberre. Míg a WoW-ban maga a játék okozott elégedettséget, illetve az, hogy egyre jobb cuccaid voltak a karaktereden, addig az EVE-ben olykor a puszta túlélés is eufórikus rohamot képest okozni. EVE-ben nem látod közvetlenül azt, hogy a karaktered fejlődik, így nincs az a folyamatos hajtóerő, ami egy szintlépkedős MMO-nál előfordul.

    Az EVE univerzum hangulata szándékossan ilyen nyomott. Több régebbi trailerben, de főleg krónikákban jól kiemelik ezt.

    Ami a társaságot illeti... ez egy MMO. Lehet egyedül is játszogatni, de magával csesz ki csak az ember. Nem kell okvetlen egy cégbe/alliba lépni, de valamilyen szinten barátokat találni nem árthat. Rengetek csatorna van, ahol találni magyarokat, illetve a magyar fórumon kereshet az ember céget, ha beakar lépni valahova. Annyit elmondanék, hogy aki elkezdte az EVE-t és úgy érzi, hogy már unalmas neki kicsit agentezgetni, 0.8-ban fúrni, stb. Az ne felejtse, hogy High Sec-en kívül is van élet :)

    Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]

  • v.tom

    őstag

    válasz Smells #1132 üzenetére

    Hát eddig nagyon úgy néz ki, hogy igen. Hivatalos megerősítés nincs még.

  • CsiguszMaxim

    senior tag

    válasz Smells #1134 üzenetére

    Úgy látszik másnak se tetszik a dust téma :D

    Best teaparty evaaaaaaaaa!

  • v.tom

    őstag

    válasz Smells #1138 üzenetére

    Volt rá példa, hogy kaptunk skillpontokat egy be nem tervezett 1 vagy másfél napos kimaradás miatt. 100k skillpont volt talán, vagy 200, nem emlékszem már rá.

  • v.tom

    őstag

    válasz Smells #1140 üzenetére

    Elvileg igen, pontosan nem tudok, mert ilyenre még nem volt példa. Vagy ha volt is, nem tudok róla. :)

  • v.tom

    őstag

    válasz Smells #1148 üzenetére

    c1-c2 wh-ban egy jól fittelt bc-vel (t2 tank kell feltétlenül, és nem csak az "éppen tudom használni" szinten) nem akadály, felette már (c3) nem nagyon lehet szólózni, legfeljebb brutál fittes t3ban. c4 és afelett már komolyabb, szervezett, összeszokott fleet kell, logival, spider tankkal, c4 felett már muszáj az ecm is.

    stabil lvl4-et nem nehéz elérni. Először tanuld ki a bs-t lvl4-re, utána jöhet a fegyver lvl4-re, és a t2 tank. Keress egy ajánlott fittet battleclinic-en, és annak menj neki.

    ha gang-ben akarsz pvp-zni oda kevesebb skill kell, de a solo már nehezebb ügy, oda kellhet ecm, vagy más ewar, kelleni fognak a t2 fegyverek is minden bizonnyal. Nyilván enélkül is lehet, de lowsecben az a tapasztalatom, hogy kevés skillel nehéz, mert a tapasztaltabb arcok módszeresen fognak vadászni rád. Persze ez eve-ben 1v1 senki nem legyőzhetetlen, attól függetlenül, hogy 7 éves vagy 1 hónapos.

    Más: tervezünk egy össznépi gatecamp-et lowsec/highsec kapun, találtunk amarrfődön egy elég szimpatikus helyet, amit nem lenne érdemes kihagyni. Esélyes, hogy jó kis móka lenne (bár mindig benne van a pakliban, hogy pont nem jön semmi jó). Szívesen látunk mindenkit. Jöhet bs méretig bármi, ami valamilyen szinten kapusentry álló. ecm scorpinak, remote rep-es hajónak, remote sensor boosternek külön örülünk. lesz végtelenpontos heavy dictor, tehát igyekszünk a warpcorestab-osokat is elkapni. (pont ma lépett meg előlünk egy ilyen hurri, mert persze pont nem hic-ben jöttem :(( )
    Szóval aki szeretne jönni velünk együtt meghalni, azt várjuk szeretettel és ingyensütivel és üdítővel. :)

  • Wasp_HUN

    tag

    válasz Smells #1148 üzenetére

    Az egész attól is függ, milyen fajt akarsz tanulni. Míg a caldari jó PVE-re, solo PVP-re már nem igazán.

    PVE-re én Rattlesnake-t ajánlanék (Caldari és Gallente), megfelelő fittel solo LVL5-ös hajó. Eléggé skill igényes, de megéri. Másik lehetőség a Golem. Árban ugyanott vagy vele, mint a Rattlesnake-al, viszont skill igény a Caldari BS lvl5 miatt nagyobb. Class 1-2 WH-ba bemenni bohóckdoni már elég egy Drake is.

    Esetleg szóba jöhet a Tengu, mivel az felel meg a legtöbb felsorolt kritériumnak, skill igénye nem túl magas, legalábbis a Golem-hez képest, ár változó... olyan 520-700 millió között van sub-októl függően, viszont bármire összerakható, talán egyedül csak solo lvl5-re nem.

    Amúgy solo-ban tolni a lvl4-et már lehet egy jól fittelt drake-ben is, igaz az alig létező DPS miatt eltart egy darabig, de van akiket ez nem zavar.

    Én azt javaslom, hogy elöszőr a pénz szerzési forrást biztosítsd, vagyis valamelyiket a fentiek közül maxold ki. Személy szerint a Rattlesnake-t ajánlom. Sehol sincs olyan NPC ami ellen ne lenne jó. Például Blood Raiderek úgy szétkapják a Tengumat, mint Foxy a lábtörlőt, míg egy full passzív Rattlesnake meg se rezdül. Ehhez viszont szép mennyiségü skill fog kelleni (Caldari/Gallente bs4, T2 Sentry, T2 Heavy Drónok, T2 torpedók, legalább 4es compensation skillek, lehetőleg full lvl5-ös shield skillek). LVL4-ben a Tengu megállja a helyét akár sima T2 fittel is, de némi faction vagy akár deadspace cucc csodákat képes tenni vele. Ami kellhet hozzá az a Caldari Cruiser lvl5, Caldari Strat Cruiser lvl4, Offensive/Defensive Sub-ok lvl5ön, többi valószínűleg elég lvl4-en.
    Tengu előnye, hogy jól használható scannelős hajónak, illetve amennyiben a pénztárcád engedi, PvP-re is. Eszement erős buffer tankot lehet rá pakolni.

    Solo PvP-re mégis inkább annyit tudnék javasolni, tanulj Matart. Persze ez függ attól, hogy hol akarsz PvP-zni, illetve a Fleet alatt mit értesz. High Sec warokat, Low sec kalózkodást vagy 0.0-t? Nem igazán mindegy :)

    Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]

  • ollie

    MODERÁTOR

    válasz Smells #1148 üzenetére

    PvE

    Ha igazán effektív akarsz lenni küldizésben, akkor a következő skilleket told ki a megadott szintre, minimum(!) (zárójelben feltüntetve a hajó, amihez kell):

    Missile skillek:
    Cruise Missile Specialization Level 4 (Raven/CNR)
    Cruise Missiles Level 5 (Raven/CNR)
    Guided Missile Precision Level 5 (csak Golem esetén nem kell!)
    Heavy Missile Specialization Level 4 (Tengu)
    Heavy Missiles Level 5 (Tengu)
    Missile Bombardment Level 5
    Missile Launcher Operation Level 5
    Missile Projection Level 5
    Rapid Launch Level 5
    Target Navigation Prediction Level 5
    Torpedo Specialization Level 4 (Golem)
    Torpedoes Level 5
    Warhead Upgrades Level 5

    Ezek mindenképpen kellenek level 5-re, mert egy szint is rengeteget számít
    Spaceship Command skillek:
    Caldari Battleship Level 5 (Raven, CNR, Golem)
    Marauders Level 5 (Golem)

    Mindegyik szigorúan level5, persze csak Tenguhoz kell
    Subsystems skillek:
    Caldari Defensive Systems Level 5
    Caldari Electronic Systems Level 5
    Caldari Engineering Systems Level 5
    Caldari Offensive Systems Level 5
    Caldari Propulsion Systems Level 5

    Navigation skillek:
    Acceleration Control Level 4
    Afterburner Level 5
    Evasive Maneuvering Level 5
    Fuel Conservation Level 5
    Navigation Level 5
    Warp Drive Operation Level 4

    Még shieldes hajónál is kell a hull és armor HP, mert előfordulhat hogy elfogy a pajzs.
    Mechanic
    Hull Upgrades Level 5
    Launcher Rigging Level 5 (nagyon fontos!)
    Mechanic Level 5

    Ez a 2 skill minden hajóhoz kell
    Gunnery
    Advanced Weapon Upgrades Level 4 (bár inkább level5-öt mondanék)
    Weapon Upgrades Level 5

    Engineering
    EM Shield Compensation Level 4
    Energy Grid Upgrades Level 5
    Energy Management Level 5
    Energy Systems Operation Level 5
    Engineering Level 5
    Explosive Shield Compensation Level 4
    Kinetic Shield Compensation Level 4
    Shield Compensation Level 5
    Shield Management Level 5
    Shield Operation Level 5
    Shield Upgrades Level 5
    Tactical Shield Manipulation Level 4
    Thermic Shield Compensation Level 4

    Electronics
    Electronics Level 5
    Electronics Upgrades Level 5
    Long Range Targeting Level 5
    Signature Analysis Level 5
    Signature Focusing Level 4
    Target Painting Level 4
    Targeting Level 5
    Weapon Disruption Level 3

    Csak Tengu esetén nem kellenek.
    Drones
    Amarr Drone Specialization Level 3
    Caldari Drone Specialization Level 3
    Combat Drone Operation Level 5
    Drone Durability Level 4
    Drone Interfacing Level 4 (bár inkább level5, mert egy szint 20% plusz sebzés)
    Drone Navigation Level 5
    Drone Sharpshooting Level 4
    Drones Level 5
    Electronic Warfare Drone Interfacing Level 4
    Gallente Drone Specialization Level 3
    Minmatar Drone Specialization Level 3
    Scout Drone Operation Level 5

    És hogy lásd, hogy nem a levegőbe beszélek, itt van a karakterem: GyokZoli

    A level 4 és a level 5 skillek között nagyon nagy a különbség, persze főleg úgy, hogy globálisan nézzük. Ha minden skillem level4-en lenne, valószínűleg minimum dupla/tripla annyi időbe telne (vagy még több) egy küldi véghezvitele. Most átlagban kb 15 perc lehet. Maximálisan megéri level 5-re kitanulni a skilleket.

    Ha csapatban akarsz küldizni, akkor van még néhány plusz skill, főleg WH-hoz és Incursion-höz.

    R&D-ről később írok.

    ***

  • Smells

    tag

    válasz Smells #1156 üzenetére

    Lejárt az időlimit (00:05), a hozzászólás már nem módosítható!

    Új hsz, mert egy kérdést, ami mindenképp érdekel, elfelejtettem.

    R&D agenteknek való Datacore farmolással kapcsolatban. Ők milyen küldetéseket adnak?
    Mert ha nem security, akkor felejtős az egész, nem fogok most elkezdeni bányászgatni meg szállítgatni a kedvükért.

    Ez a konkrét agenttől függ? Mert más kinéztem a szimpibbeket és akkor lehet el kéne utaznom hozzájuk és megnézni, hogy mit adnak, csak lehet szóba sem állnak velem, de ugyanakkor lehet, hogy az infópaneljüket meg tudom nézni vagy vmi...nyugi csak hangosan gondolkodom. :)

    [ Szerkesztve ]

  • ollie

    MODERÁTOR

    válasz Smells #1156 üzenetére

    Általános skilltanuláshoz a legjobb, ha a INT-et és PER-t maxra teszed (egyformára), a CHA-t minimumra, és ha marad még skill pont, a többire egyformán érdemes elosztani. Így szinte bármit tanulsz, elég jól jössz ki (kivéve a charisma-s skilleket).

    R&D:
    datacore farming

    Karakterenként kb. 100 millió ISK-et lehet összeszedni vele havonta úgy, hogy semmit sem csinálsz (nem kell küldizgetni sem). De ez kb másfél hónapos skill tanulást jelent az elején, na meg meg kell szerezni a szükséges standingeket ahhoz, hogy szóba álljanak veled a level4-es R&D agentek, ami hetekig tarthat. Tehát egy accounttal (3 character) közel annyi ISK-et lehet termelni, mint amennyi a havidíj. Persze ehhez 4-5 hónapig csak erre tanulsz, arról nem is beszélve, hogy valahogy minden karakternek el kell érnie a megfelelő standingeket is.
    Ráadásul a madarak azt csiripelik, hogy a datacore farmolásba bele fog nyúlni a CCP, és valószínűleg megszüntetik ezt a fajta farmolást. Persze ez utóbbi nem 100%, de érdemes belekalkulálni abba, hogy érdemes-e nekifogni.

    Az ügynökök listája, melyekre érdemes gyúrni, pedig több mindentől függ. Először is tisztában kell lenni azzal, hogy milyen datacore-okat lehet jó áron eladni. Persze ez valamennyire mindig zsákbamacska, mert lehet, hogy fél év után megváltozik a helyzet, pont mikor bezsákolnád a cuccokat. Aztán meg eleve csak level4-es ügynökökkel érdemes foglalkozni (most majdnem írtam a quality-t is, de az már ugye nem létezik). Mivel te főleg caldari-nak fogsz dolgozni, ezért meg kell keresni a level4-es R&D agenteket, valamint azt, hogy melyik, milyen datacore-t ad. Ennek ismeretében, és a megfelelő datacore-okat kiválasztva el lehet kezdeni tanulni a megfelelő science skilleket, közben meg lehet dolgozni a standingeken (corp standing kell).

    [ Szerkesztve ]

    ***

  • Wasp_HUN

    tag

    válasz Smells #1156 üzenetére

    Én mindenképpen azt javaslom, hogy csoportosítsd attribútom szerint a tanulsát. Egyszerű megoldásnak tűnhet a kiegyenlített rendszre, de hosszú távon nem hatékony. Elöszőr javaslom, hogy a mostani rave-nel érj el egy olyan szintet, amivel már solo-ban megy a lvl4. Ehhez nem kell neki esni a lvl5öknek. Engineeringbe fog menni főleg a skill, illetve mechanicba. Ehhez jó lehet a mostani attribútom is, feltéve, hogy kiegyenlített. Utánna neki kell állni a hajóknak és fegyvereknek. Ez full Perception (31) és Willpower lesz, esetleg 1-2 pontot willpower helyett rakhatsz Memory-ra. Így hajókat és fegyókat +4-es implantal is 2500 SP/óra felett fogsz tanulni. A mintegy 23% plusz sebesség hamar éreztetni fogja hatását, amint például raksi lvl5ket tanulsz, illetve weapon/advanced weapon upgrades-et fogsz tanulni. A Memoy-ba rakott 1-2 pont továbbá segíteni fog a drónoknál. Drónokba nem fogsz sok skill-t rakni, ha csak nem döntesz végül a Rattlesnake mellett.
    Raven-hez nem is igazán kell a drón. Kell egy Gallente drone spec lvl4 azt kész. Az egész nem több 3.5 hétnél. Tengu-ba meg pláne nem kell drón. :)

    Certification-ökről én nem tudok nyilatkozni. Akkor néztem meg őket utoljára, amikor bevezették. Ollie talán tud valami okosat mondani róla. Tengu-nak nagy előnye, hogy moduláris. Azért az 1 milliárd feletti ár elég túlzás. Alap, T2 fittel a legdrágább sub-okkal se drágább 680 millánál. Legalábbis én aköröl vettem. Amúgy pár nap múlva szerintem eladó lesz, ha érdekel. :) Persze lehet pimpelni orrvérzésig, csak ne lepődj meg, ha minden vadbaromnak az lesz az életcélja, hogy a kialfázzon kapun egy tempest-el és idővel sikerül is nekik.

    Amúgy az egész tanulási sorrend attól függ, hogy vannak most elosztva az attribútomaid, illetve mennyi remap-od van még.

    Egy jó tanács... ha már úgyis ennyi ISK-t elakarsz költeni, akkor nyugodtan vegyél magadnak +5-ös implant szettet.

    Személyes pálda... én 1.5 évig kiegyenlítve tartottam az attribútomokat, illetve akkor még voltak learning skillek, amik lvl4-en voltak (rank 3-sok), és utánna számolva rájöttem, hogy 1.5 év alatt, több, mint 3 millió SP-től estem el, ami egy komplett BS skill 0-tól 5-ig plusz majdnem egy cruiser lvl5.

    "Hogyan tudom direkt módon növelni a Caldari State standingemet?"

    Storyline küldik. Minden 15. küldetés után kapsz egy storyline-t..

    [ Szerkesztve ]

    Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]

  • Wasp_HUN

    tag

    válasz Smells #1161 üzenetére

    Remek... AKkor én azt javasolnám, hogy most tanuld ki az alap dolgokat, mint az Electronics, Engineering, Mechanic, Hull Upgrades és drones lvl5.Illetve mechanic alatt Jury és Shield rigging, majd engineeringben shield és Cap skilleket lvl4ig. Utánna remap, Full Perception+Willpower, plusz 2 ponttal a memoryra.és jöhetnek a hajók+fegyverek. itt már lvl5ig kell menni. Csak raksikba simán belerakhatsz 6 millió SP-t. 2500 SP/óra környéki sebességgel, olyan 15 nap alatt van meg 1 millió SP, de egy BS lvl5 még így is 27 napos móka.

    Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]

  • ollie

    MODERÁTOR

    válasz Smells #1159 üzenetére

    Ahogy írták, storyline küldik. Storyline-nak számítanak a 15 küldetésenként kapott extra küldik, a COSMOS küldik és a Datacenter küldik is. Utóbbi kettő fajta csak egyszer használható, akár sikerül, akár nem.

    ***

  • NRG

    tag

    válasz Smells #1232 üzenetére

    Köszi! Jövök! :))

    Viszont így a Ravenemben ülve rájöttem hogy rosszul állok skillügyekben még nem egész 4m SP-van csak.

    Caldari szektorban (Jita) vagyok és 1hónapot még maradok összeszedni pár dolgot a nagy út előtt.

  • XenHai

    senior tag

    válasz Smells #1232 üzenetére

    Üdv!
    Új játékos ki képzésével nem foglalkoztok ??
    Mondták páran ,hogy egyedül elégé nehéz elkezdeni a gamet.

    [ Szerkesztve ]

  • ollie

    MODERÁTOR

    válasz Smells #1836 üzenetére

    Nos ebben van némi tapasztalatom, mert aktívan részt veszek benne. Van nem egy, nem kettő player, aki közvetlenül annak a hatására hagyta abba, amit én vagy solo-ban vagy kis társaságban művelek.
    Én azt vallom, hogy az EVE maradjon rétegjáték és nem való azoknak, akik békés gyűjtögetést akarnak, amíg fél év után maguktól meg nem unják és lépnek le. Ezt lehet csinálni sok más játékban.

    Ennél rosszabbat nem is tehetnél magával a játékkal. Így te is hozzájárulsz az Eve megszűnéséhez, mert csökkented a CCP bevételeit. Sosem értettem ezt a gondolkozásmódot, és a CCP-ét sem, hogy miért nem tesznek ez ellen valamit, hiszen saját maguknak ártanak vele.

    ***

  • ollie

    MODERÁTOR

    válasz Smells #1839 üzenetére

    Pontosan te vagy az, aki árt a játéknak, mert semmi contentet nem generálsz, nem veszel részt a vérkeringésben, csak gyűjtögetsz a gyűjtögetés érzéséért, amíg meg nem unod.

    Csak hogy én fizetek a CCP-nek, vagyis bármit csinálok a játékban, bevételt hozok, így hozzájárulok a fenntartásához. Te viszont elüldözöl játékosokat, vagyis csökkented a bevételét, így ahhoz járulsz hozzá, hogy hamarabb megszűnjön.

    Te magad írtad, hogy miattad hagyták abba többen a játékot.

    [ Szerkesztve ]

    ***

  • Jakuu

    őstag

    válasz Smells #1836 üzenetére

    Megegyszer olvasd el en mirol irtam.
    Nem konkretan a penzrol beszeltem, hanem a fiatal jatekosokrol, akik szamara sokkal nehezebbe valt a jatek es szurkebbe, mert kenytelenek tobbet farmolni, kevesebb idejuk van masra, kevesebb a fun resze a jateknak, mert minden a nerfrol szolt kozel 3-4 even keresztul a 2010-11es evektol.

    Hat nem. Az eveben pont az a szep, hogy sok lehetoseg van, tehat a monotonitas sokkal kesobb jonne el a jatekban, mint mas jatekoknal altalaban, csakhogy mivel mar elobb beszeltem , hogy egyre inkabb a penzszerzesre kell a fiataloknak fokuszalni, az monotonizalja oket, ab ovo pont a ccp kergeti bele oket ezzel a felfogassal, hogy isk nerf-isk nerf mindenfele. Az elso valamire valo otletuk a mostani patchel jott evek ota eloszor, hogy a klonszabalyt megvaltoztattak, hogy ne az isk-t nezzek a jatekosok, hogy mennyit veszitenek egy podolastol a klonvetellel es xp-t ha potolni felejtik.

    De ez edeskeves, ettol nem fog menni fun pvpzni a jatekos ha nem tudja kitermelni a pvp hajoit es megint csak farmnolasra kell forditania az idejet.
    Grindelni sz@r es azt mar 2005-ben is utalta mindenki, csak hogy ott sokkal nagyobbal voltak az isk potolasanak lehetosegei ezert egy ora grindeles utan siman lehetett menni tobb oras pvpkre es nem szamitott hogy tobb hajot buktal.

    Most ott tartunk, hogy megfordult a helyzet tobb ora grindeles utan egy ora pvp es ha kilonek par hajodat, ismet mehetsz rengeteget grindelni.

    A fo szempont pont az kell legyen a ccp szamara, hogy az utanpotlas nagy reszet megtudja tartani, nem belekenyszeriteni oket egy olyan spiralba, ami azt eredmenyezi, hogy 10-bol 8 uj jatekos fel even belul elhagyja a jatekot.

Új hozzászólás Aktív témák