- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Direct One (műholdas és online TV)
- Linux kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- DIGI kábel TV
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Amazon
- Synology NAS
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
hmm!
Nálam pár hete volt hasonló csak a Simple appal. Érintettem aztán vagy nem reagált az app vagy ha reagált akkor a komplett telefon fagyott bele. Ha megnyitottam utána a Beállítások menüt akkor csak feketeség jött be. Végül kiderült, hogy a google fiókos belépéssel van valami. Kiléptem és bejelentkeztem simán email címmel. Azóta is hibamentes. -
tomp
félisten
Az appban a simple fiókba való bejelentkezésnél 3 opció van. Facebook profillal való bejelentkezés, google fiókkal való bejelentkezés vagy email+jelszó páros.
Október végén volt már a Simple-nél ebből gond. Magától jött elő a hiba és csak app frissítéssel lehetett javítani. De volt akinél akkor nem jött elő a bug. pl nálam. Én akkor még gond nélkül használtam google fiókkal. Nálam most jött elő.
Október 31-i Simple bejegyzés:
Sziasztok, az alkalmazás azon Androidos felhasználói, akik Google fiókos bejelentkezést használnak, a mai napon különböző hibajelenségekkel szembesülhettek (villogó képernyő, nem induló szolgáltatások, sikertelen kártyadigitalizálás). A hibát javítottuk, hamarosan elérhető lesz a javított alkalmazásverzió a Play store-ban. Addig ideiglenes megoldásként kérjük az érintetteket, hogy jelentkezzenek ki a profiljukból, majd email+jelszó párossal vagy Facebook loginnal jelentkezzenek vissza (ez utóbbi esetben első bankkártyahasználatkor jelszó megadása szükséges lesz), ezután minden működni fog, majd kérjük frissítsétek az appot az új verzióra, ha megjelent az áruházban. A kellemetlenségért elnézést kérünk, és köszönjük a türelmet.
Mintha a Google Szolgáltatásokban módosított volna valamit a Google és emiatt a Simple összeakad vele. -
viktorhu
veterán
De honnan tudná a telefon, hogy fizetni akarsz? Mert az sem lenne életszerű, hogy mindig kétszer kelljen csippantani a kasszánál: először hogy felvillanjon a választási lehetőség, a pénztáros meg mondja, hogy nem sikerült a fizetés, másodszor meg hogy a már kiválasztott kártyával ténylegesen fizessél.
Kiválaszthatod azt az opciót, hogy "Alapértelmezett alkalmazás cseréje, ha nyitva van egy másik fizetési alkalmazás", és akkor az egyiket beállítod alapnak, ha meg a másikkal akarsz fizetni, előre megnyitod fizetés előtt.
Új hozzászólás Aktív témák
- moongoose: Retro AT rendszerű számítógépház textúrájának visszaállítása.
- Kés topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- PlayStation 5
- EA Sports WRC '23
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen