Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomdriver
őstag
Próbáltam itt rákeresni, de pl. Fly-al kapcsolatban nem találtam ilyen problémát:
Szerintetek az normális, hogy mikor tartósan megszakad a kapcsolat az RC-vel, nemcsak a szoftver, de a telefon is újraindul?
Nem vagyok egy izgulós fajta, de elég nehéz perceket éltem át emiatt már néhányszor, amit egy alkalommal tetőzött az is, hogy nem indult el automatikusan az RTH. (Csak reménykedtem, hogy mire feláll a rendszer az akksiban is marad elég delej hazahozni a gépet.) (Samu S8) -
-
pintyesz
senior tag
Üdv mindenki!
Valakinek tapasztalata repülős útnál, mennyire sima kézipoggyászkért hardcover táskában répre felvinni a drónt? (P3)
Mi van ha nem fér be a kézipoggyásztartó rekeszbe a fej felett
Továbbá mennyire harapnak a drónozásért nyilt terepen pl. tengerpart.
Görögország Kréta a cél.
Tisztában vagyok az országra érvényes "50 méter minden irányba engedélyezett" szabályozással.
Esetleg ha "véletlen" nem tartom be az 50 métert akkor mi lesz?
Gondolom ha nem látja, méri le senki akkor semmi.
Köszi a válaszokatFormat C:...YES or CONTINUE? :))
-
pintyesz
senior tag
Van egy Phantom 3 Advanced drónom.
A "basic fly safe database" lenne a firmware verzió?
most version: 1.5.30+ van fent.
Ha jól látom van már 1.11.20
Érdemes feltenni?
Mekkora macera, vagy mennyire veszélyes?Format C:...YES or CONTINUE? :))
-
válasz AuraSync #6166 üzenetére
Mint kiderült ez mégsem User error.
Hiába csinálok előtte Compass kalibrációt 5-10 perc repkedés után már helytelenül írja ki a magasságot.
Kb 15 méter magasan azt írja ki, hogy 5 méter magasan vagyok és mire leérek a talajra ahonnét felszálltam már -10 métert ír az app.
Ezért van az, hogy megáll a levegőben pár másodpercre ha lefelé jövök és ha tovább nyomom lefelé a stikket akkor elindul a landolás üzemmód ami ha eléri a 0 métert újra felold és lehet vele gyorsabban süllyedni.
Nagyon zavaró tud lenni ez a hiba de ez már rendszeres, ahányszor kint voltam a tó parton mindig ez történt hiába kalibráltam előtte iránytűt.
Első elszállásnál 0 métert ír szóval menet közben galydul meg a dolog...
De ha leszállok közben és újra fel akkor nem nullázza ki magát a magasság, továbbra is -10 méteren leszek... a Home Point nullázás sem oldja meg a dolgot.S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
Fuhur
kezdő
Nagy valószínűséggel ez a barometrikus szenzor hőkompenzációjának hibája ha az IMU kalibráció nem fogja megoldani. Az iránytűnek ehhez semmi köze azért nem változik annak kalibrációja hatására a jelenség.
Ha a fenti dolog okozza akkor a jelenség első start után a legdurvább majd a második, harmadik aksinál ez egyre kisebb mértékű. Ahhoz, hogy változzon a dolog mindenképp teljesen ki kell kapcsolni aztán a lehető leg rövidebb időn belül be. Ez a hiba már a P2-eseknél is gyakori volt és bizonyos mértékig még az Inspirénél is tapasztalni lehet. -
El Joe
tag
Kérdezném az úri közönség azon tagjait, akik air-ről váltottak m2p-ra, mennyire vannak megelégedve a képminőséggel (zaj, élesség a sarkokban, stb)?
-
Múlt heti "élményemet" még nem is meséltem:
Téma volt itt a topic-ba valamikor a légtér engedély meg ilyenek aztán asszem én írtam, ha ésszel csinálja az ember nincsen gond mert meghallja ha jön egy repcsi és lejjebb ereszkedik a drónnal vagy leszáll az illető.
Aha, ez addig jó míg az adott repülő tárgynak van hangja.
Éppen leszálltam és már csukom össze a drónt mikor valami nagy suhogó hangra lettem figyelmes.. felnézek... hallod sztem nem volt 100 méter magasan a vitorlás repcsi felettem haladt el.
Mondom magamba ez így most nagyon jó lett volna simán abban a magasságban drónoztam előtte pár perce.
De mielőtt még azt írná valaki, hogy az biza lehetetlen, hogy vitorlás ilyen alacsonyan menjen mert akkor az már leszálláshoz készül.
Először én is ezt gondoltam, de aztán hopp egyszer csak motor hang.
Biza biza, létezik olyan vitorlás méretű gép amin van propeller.
Konklúzió?
Ne drónozz reptér "közelébe". (jó azért messze volt tőlem a reptér de bele lógtam a sárga karikába és a drón ki is írta, hogy airport fly with caution)S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
Légvonalban kb 3-4 km-re vagyok ilyenkor a reptértől és azt nem mondhatom hogy mellette inkább úgy mondom, hogy "előtte és mellette" tehát tőle kb 45°-ban délkelet felél.
Kis reptér, magán sárkányrepcsik szoktak csak fel-le szállni meg giro kopter.
Az nagyon ritka, hogy egy ekkora gépet itt látni.
Na megyek is reptetni egyet megint oda.S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
-
S.J.
tag
sziasztok!
hogyan lehet minden ketseget kizaroan megallapitani egy dronrol hogy phantom 4-es vagy phantom 4 advenced?
en 4k 60fps videokat keszitettem vele, djo go is ph4 advenced kent ismeri fel, de akinek eladtam jelzett hogy ez "csak" egy phantom 4.
koszonom segitesegeteket :)
-
Sima P4 nem tud 4K 60FPS-el felvenni csak 30FPS-el.
Valszeg át akar verni, nem tudom hogy bonyolítottad le az üzletet mert egy ilyen fontos dolgot elfelejtettél leírni.
Arra vigyázz ha esetleg sztornózni akarja a bizniszt nehogy tényleg egy sima P4-et adjon vissza.[ Szerkesztve ]
S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
Tévedés kizárva:
1) 100%, hogy a DJI gyári progija helyesen írja ki milyen drón van csatlakoztatva.2) A sima P4 max 30FPS-el tud 4K-t felvenni. Ha vettél fel korábban 60-al akkor az tuti, hogy Adv.
De nem értem te miért töröd magad ezen bizonyítsa be ő, hogy az egy sima P4.
Vagy olyannak kell eladni drónt aki ért hozzá.Kérdezd meg tőle miért gondolja azt, hogy az egy sima P4 és ha minden infó meg van akkor gyere vissza, mert így tő mondatokba csak post-okat fogunk gyűjteni de előrelépés nem lesz.
Tévedés részedről?
Jó nézünk ki még azt sem tudja a felhasználó, hogy milyen drónt használ.
Akkor hogyan vetted a drónt anno csukott szemmel?[ Szerkesztve ]
S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
P3Dr0
senior tag
válasz AuraSync #6510 üzenetére
Tipikus FW error. En is küzdöttem ezzel és minden logot ahol előjött a hiba leadtam a egy case-en belül a dji nak. Kiv.vagyok mikor fogják javítani. Próbáld meg azt,hogy normál módban szállsz fel és abban is szállsz le és a repülés alatt nem kapcsolod se a tripod se a sport módot! A sport mód teszi tönkre a magasságot mert kikapcsolja az első, hátsó szenzorokat de sajnos az alsokat is meghulyiti.
Azonkívül a logot teliirja tripod - sport mod kozotti váltásokkal (mintha kapcsolgatnad a mód választó gombot gyorsan ide-oda )
11.8m alatt a "sonar" veszi át a gps től az aktuális magasság mérést de ilyenkor elég hibásan működik. (Airdataban is látni is a -meter magasságot). -
Tegnap csak normálban repültem és látod előjött.
De akkor nálam meg van mi okozza ezt a hibát ilyen sűrűn.
Ki van kapcsolva az ütközés elkerülő szenzor.
Nem használom mert csak akadályoz a reptetésben és van hogy sokszor a nap szöge miatt random befékez ha alacsonyan megyek.
Ez a szenzor akkor jó ha követés aktív de nekem manuál reptetésnél nem kell.
Bevallom én szeretek ezzel a drónnal vagánykodni a pár méterrel a talaj fölött a fák között úgy mintha egy FPV lenne.S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
-
S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
ddkatona
friss újonc
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy az új európai drón szabályozás (ami kimondja, hogy 250g alatti drónnal bármi féle engedély nélkül lehet repülni) már hatályba lépett-e Magyarországon? Mindenhol azt írták, hogy 2020 Július 1-től indul, de semmi nyomát nem látom ennek a magyar jogszabályokban. Vagy ha még nem lépett életbe, akkor mikor fog?
(Igen Mavic Minim van)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Urak! Váltott itt valaki Sparkról Air 1-re? A büdzsémbe csak az fér bele, vonz a RAW, messzire nem repülök, ergo:
- Képminőségben van előrelépés, a RAW-n felül?
- WIFI mindkettő, de papíron erősebb az Air antenna rendszere. Gyakorlatban is kijön a különbség?
- Van bármi technikai kolbász, ami az AIR 1 ellen szól?Köszi előre is!
-
sonye
senior tag
Ez a helyzet elég para, hogy többen egyszerre repkednek melletted.
És én is azt mondom valami szabályozás kell, de a magyaraszka megint félő, hogy olyan csavart rak bele, hogy mindenki rosszul jár.
A tervezet megvan, de az csak terv...
És én szabályok nélkül is azt mondom, hogy csak nagy felelősséggel szabad repülni.
Nem értem azokat sem, akik kilométerekre küldik a gépet.
Én munkára használom, és elég riasztó, hogy egyre több ember vesz gépet és repked mindenfele.
Az elv jó, hogy vizsgázni kell meg légtér engedély applikáció. De az már lehúzás, hogy minden repülésért fizetni kell.
Én azt tartanám korrektnek, hogy legyen vizsga akár egy autónál, aztán lehet menni de csak légtér engedély kéréssel, ami a vizsgázott pilótáknak legyen ingyen használható. -
forceberg
veterán
Ez a hajó a normális szabályokkal, már elment.
Túl sok barom kezében van már ott a technika és a gépek száma csak nő.
A pesszimista énem azt mondja, hogy erre egy olyan huszárvágás lesz, hogy csak na!Vannak persze normális emberek, de nem is miattuk kell a szabályozás.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
VANESSZA1
őstag
Ez elég jó, hogy már Care Refresh+ is lehet kötni a DJI gépekre itthon is.
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
Statikus
senior tag
válasz forceberg #6538 üzenetére
Mivel ez is egy olyan eszköz, amit ember irányít, repül, kárt, balesetet, sérülést, halált okozhat, hasonlóan egy autóhoz, motorkerékpárhoz, kerékpárhoz, rollerhez vagy repülőhöz, helikopterhez, nagyon helyes, hogy szabályozzák.
A szabályozást, engedélykérést pedig úgy kell kidolgozni és üzemeltetni, hogy az életszerűen használható legyen, pld. ne hasonlítson az osztrák autópályamatrica online megvásárlásához...
És ha már engedély, akkor a kerékpárosokat is elkezdhetnék beszabályozni, úgyis egyre több a kerékpárút, a kerékpáros - hasonlóképpen a drónokhoz... -
P3Dr0
senior tag
Dji Fly 1.1.6 for Android.
(Advanced gimball settings, new battery icon...etc.) -
-
oszy
veterán
iOS-en frissült a DJI GO 4. Droidon még nem néztem.
Mindig érdemes frissíteni?Újdonságok:
-Fixes crashing issues and improves app stability.
Verziótörténet: Verzió 4.3.38
2020. 08. 03.[ Szerkesztve ]
Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
-
Geller72
veterán
Akármelyiket, de egyiket sem azonnal. És mindig tesztelni, óvatosan. Nem rögtön mélyvízbe küldeni a gépet. Én pár hetet várni szoktam, főleg, ha az új verzióban semmi eget rengető niincs. Kivételt képez, ha az új verzió egy olyasvalamit javít, amitől az előző verzóban agyhúgykövet kaptam. (Volt ilyen is. . ) A Dji-nál általában az SW update együtt jár az FW update-vel is. Mint pl. a Mini esetében, amikor jött a vrva-várt feature. Ott is SW+FW update jött egyben. A mostani az igazából csak egy optimalizáció lehet, semmi eget rengető. Kis kivárással szerintem telepíthető lesz. Érdemes figyelni a gyári fórumot. Ott hamar visszhangja van, ha valami nem ok. .
-
P3Dr0
senior tag
válasz AuraSync #6542 üzenetére
Nem sok dolog változott az appan így elsőre.(1.1.6). A battery icon színes lett. Zöld, sárga,piros. Ha a sárgát eléri táv repülésben akkor az auto RTH aktiválódik. Ha a pirosat akkor landol... (Gyak.Mint a dji go 4 ben csak most nem vízszintes a vonal hanem az akksi töltöttség körül van). Azonkívül lett egy gimball finomhangoló menü módokra bontva. (Tripod, normal, sport) így külön mindegyik módhoz beállítható a gimball érzékenység,(fokban), és a mozgás finomsága.
Én is csak óvatosan megyek a géppel tesztelgetem mert nem szeretem a meglepetéseket. Ráadásul a szervizből vadi új gépet kaptam (stressz törés miatt cserélték) amiben már benne van az airsense funkció (xxx3W model number) de még nem aktív az EU ban. Szóval én is óvatosan duhajkodom......mondhatni ismét ismerkedünk 😂😆 -
veterán
Csak kapcsolódó kérdés, de hátha tudja valaki: az új szabálytervezetben van valami olyan passzus, hogy például csak airsense kompatibilis géppel lehet majd repülni? Egyre inkább gondolkodok egy Air1-en kifutó áron, de ha egy ilyennel lábon lövik januárban, akkor inkább kihagynám, és marad a Spark.
[ Szerkesztve ]
-
Tényleg nem az én dolgom, de kajak ennyire féltek ettől a törvénykezéstől, hogy az alapján fogtok drónt venni?
Van 2 millám egy Inspire 2-re de azért vegyek inkább Mini-t mert ahhoz nem kell légtér engedély?
Az autópályán 130-al lehet max menni szal olyan kocsit vegyek ami csak annyival tud menni max? Mert ez kb így néz ki.Na mind1, soha nem fogom megérteni az embereket.
[ Szerkesztve ]
S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs