Új hozzászólás Aktív témák
-
P3Dr0
senior tag
Nagyon jó a Mavic AIR 2 de így közel 50km megtett táv és 10 óra repülés után a legnagyobb meglepetésemre a gépen anyagfáradás jelei mutatkoznak! Az első karoknál a felső műanyag résznél egyenlőre még apró de idővel nagyobb, komolyabb repedések fognak keletkezni míg nálam a jobb hátsó motor egyre "lazább" a stepper fokozatok eltűnnek így a lapát mozgása sem olyan feszes már. A gimball motor sem időt álló előbb-utóbb jön a gimbar motor overload message és a remegő kép aminek a vége a komplett gimball csere..... És ez nem csak nálam hanem mondhatni elég sok felhasználónál jelentkezik 50km+ tól felfelé.
Nem egy tartós darab ezért mindenképp csak dji care el javasolt a drón vétele.
Oldalsó és felső szenzorok hiányában az APAS 3.0 inkább hazárdírozás mint sem segítség. Használata az aktív track-nek (is) komoly odafigyelést igényel. Én nem is erőltetem csak nyílt terepen és alap állapotban az APAS 3.0 ki is van kapcsolva.
Mindezektől eltekintve szerethető kis gép. Tisztában kell lenni a korlátokkal és sport mode-ban lehetőleg nem vadulni vele mert a műanyag ami a karokat tartja bent hamar tönkre mehet.
Ennek fényében nem értem az új firmware-t ahol a sport mode ot 19 m/s max.sebessegre tolták fel ezzel felgyorsítva a drón széthullását.....
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs