Új hozzászólás Aktív témák

  • Spizzi

    tag

    Ami nekem a legszembetűnőbb az OG MW2-höz képest így első ránézésre, hogy a character visibility mennyivel jobb lesz mint anno, illetve, hogy nem ez a barna-szürke massza az összes hanem vannak valós színek.

    Ami pedig az MWII-hez képest fejlődés, vagyis fejlődésnek nevezni aligha lehet mert az MW2019 már tudta ezt, de ezt a kampány előzeteseknél is mondtam, hogy végre nem ez az Arcade játszóterem hatása van a grafikának a pályák nagyrészén. Nekem herótom van egy COD-ban ezektől a frissen felmosott padlós, csillogó-villogó, sehol egy porszem pályáktól amiken ez a tipikus mesterséges "e-sport" bevilágítás van. Ilyen volt pl. most a neve pont nem jut eszembe de az esti Forma 1 pálya, vagy Mercado Las Almas... ezek pontosan mitől is háborús zónák? Semmi arra utaló jel nincs sehol, hogy itt valami fegyveres konfliktus zajlik azon kívűl, hogy egy steril környezetben mi játékosok lövöldözünk egymásra. Amit eddig láttam az MWIII-ből újra poros, dohos, háború tépázta lesz az art design, pont amilyennek egy Modern Warfare epizódnak lennie kell.

Új hozzászólás Aktív témák