- Videó stream letöltése
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Aliexpress tapasztalatok
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Amazon
- JavaScript topic
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Router gondok
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
Akkor jól sejtettem Ottvan az OFF W140is, marha kényelmes kocsi, féllérekért, 1milláért már kb szalon S600-at kap az ember. De hát az ülés oldalán a müanyag 40rongy Nem vagyok nagy BMW-s, de nekem az E36, E34(?kereklámpás ötös=e34?), E30 amik tetszenek. Új bmw-ből max a 3-s többi csúnya. szvsz. Meg persze cápa 6-os
Viszont, én mint suzukis(nem röhög!) nem értettem, mért fosik mindenki a BMW-ktől az utakon. Van 1-2paraszt, de ugyanannyi van mercibe, suzukiba, és opelbe is. Viszont mikor haver TDS-ével mentünk, akkor is talapsztaltam mennyire fosnak az emberek. Mindenki kienged magaelé, hiába villant neki 50szer az ember, akkorse mer bejönni, a legvicesebb azvolt, hogy jobbkezes utca, jobbról suberb, megálltunk, azmeg nem mert elindulni Lehet nem megszokott hogy a fekete BMW betartja a szabályokat, nemtudomSmoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Ez is lehetséges! Tudom, hogy itt nagyrészt mindenki ereiben benzin folyik, de az enyémbe gázolaj És azért elég jó érzés volt, hogy 30-nál egy parketta, turbó felsikít, 3000k környékén rátol, és vígan "fütyörészve" leforog 5ezerig, aztán következő sebesség és megint tol. Haver mondta, belapátolt valami rövidebb difit, így azvan, hogy 2-ből indulunk nyikkanva, 1es olyan rövid, és 5ösbe 180nál 5krpm. Viszont 180ig "olyat tol". Szóval engem meggyőzött a "kis" TDS. Bár, néztem jutubon pár 525i videót is, azér a sor6 is brummog ám Nekem nemsokára esedékes a jogsi, de hogy milyen kocsit akarok még ,azt nem tudom. Nyilván valami filléres kéne, amit nembaj ha lezúzok. Pl 90e ért egy 323 1,7D mazda E30 is alig van 200alatt, és az is mind vicc. Nagy kedvenc a cápa 6 ,de drága, és drága fentartani. W140 S600 AMG is álom, de azis milliós tétel, nem megbízható sokat eszik. E30 324TD lenne jó, vagy egy TDS, bár egy W123-asba is gondolkozok, nagyon szeretem őket. Bár körvonalazódott hogy nekem dízel és RWD kell mindképp No, mindjárt rámszól valaki, hogy ne offoljam szét, szóval akkor ontopic: Tudsz mutatni egy képet a kocsidról?
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
Nyilván első autónak nem akarok B10-et, sőt másodiknak se, sőt, egyátalán nem. 1-2Szer csapatni vele jó lenne, de túl egzotikus mindenapokra, szvsz. RWD és dízel, az a biztos
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Ültem ma is a TDS-be... Háááát iszonyatosan bejön
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz God Vazzeg #9651 üzenetére
E34 525TDS Touring
Nagyon bejön, bár most az a baja, nem ejti vissza a fordulatot, és mindenki azt hiszi versenyezni akar az ember. Megállunk a pirosnál és 1k-1,5k között brummog a gép Mondjuk most nem annyira vagány, mert lemezfelni gyári dísztárcsával van, de nyáron megy vissza a 17". Meg most még készülőben van a gép, elég röhejes, valami sperr nélküli benzines difi van alatta, 180-nál tilt 5-be
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Sztem egy jó akksinak minimum egy hónapot bírnia kéne
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Egyre szimpatikusabbak a BMW-k! Eddig prémiumkategóriában nálam a Mercedes volt az etalon, de multkoriban ültem utasként egy E38 750iA-ban, és hát Azért a legfontosabb extra benne az ASR Meg mai nap, mentünk haver 525TDS-ével, kicsit pörögtünk hajógyárin, elég meggyőző.Kis videó róla, külső kamerás felvétel is lesz, elvileg. Meg linkelek pár képet: Kép1Kép2Kép3Kép4Kép5Kép6Kép7Kép8 Szóval, elég meggyőző ez a BMWPower dolog
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz tibi666 #10762 üzenetére
W124 E500, az mindig is tetszett, de azért nem olyan sarki autó, ahogyan ez S600 sem, W140, ami minden sarkon van, de ahogy azok kinéznek, szót nem érdemel kb. Gyári állapotú, egy sem. Egy autó élményét, szvsz nem kizárólag az ereje határozza meg. Nem teszkós kéklámpa van benne, és nemtudom a driftelgetéshez hova kell kurva sok pénz. Ilyen szinten. A füstöt egyrészt leszarom, másrészt, igen, az adagoló most kivan, de egyrészt, fél óra alapjáraton ketyegés után jött ez ki belőle, másrészt, még nincs kész az autó. Nemtudom, mi bajod van neked, hogy az égadta világon mindenbe belekötsz, de ahogy érzed.
+1: Egy 55loerős Mercedes, is tud gyönyörű élményeket okozni, ha szép állapotban van, nem mániám a lóerő...)
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Mindegy, nem azért raktam be, hogy balhé legyen belőle... Dragon-nak lejött, hogy miért, mert jóvolt, jóléreztük magunkat, ennyi. Amúgy, ha annyira kiutáljuk már ezeket a szarokat, akkor nézzetek körül az utcán, azokhoz képest, ezt a TDS szalon állapot. De mondom, nem akarok én itt balhézni. Több dolgot nem linkelek
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz MPowerPH #10778 üzenetére
Még nincs tuning benne, de tervbe van. Adagolója picit erős most, azért kormol, előző adagolóval szinte nem is kormolt. Téligumi van még rajta, annak meg mindegy, meg ki akartuk probálni, mit mutat. Pörögni lehet vele, álló helyzetbe gumitfüstölni nem, ahhoz kevés így a motor. Van még rajta mit csinálni, legsürgetőbb az adagoló, meg még 1-2apróság, de megy, húz, kanyarodik, megáll. Meg menetközbe nem is nagyon kormol, itt állt 10percig alapjáraton, majd onnan egy padló, 2-3at tiltott, és vissza alapjárat. Srácnak ez elött volt egy 520i-je, ő aztmondta, hogy az nagyon nemment. Meg volt egy E30 325-öse, és mondott valamit, hogy 2,7es a motorja, mert valamit beraktak vagy mi. Na az nagyon ment. Meg van egy rallyera épített E30 325iX. Szóval szereti a BMW-ket. Azmeg, hogy most kivittük, szerintem semmi, játszottunk kicsit, azt kész.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok!
Érzem, hogy ebből megint nagyon nagy fikázás lesz. De azért leírom. Tegnap egész du/éjjel haver 750i-jével gurulgattunk(~5500köbcenti, V12, 326paci), hát álomjó egy gép. Nagyon feelinges, hogy tetőablak kihúzva, ablak lehúzva, 32fokra a fűtés+ülésfűtés, és közbe Tv-zni, úgy hogy 60-nál kb 1000res fordulaton gurulunk. Bár volt pár érdekes eset. Leállt velünk gyorsulni valami kék subaru, iszonyat lefújószeleppel, hát nem bírt ellépni.Ahogyan egy dízel E39sem. Bár voltak ilyen okoskodó kisköcsögök, akik a ducátóból üvöltöztek át hogy "nekem 10éve volt ilyen szarom", aztán elkezdte padlózni, hát, még sportmódba se lett átrakva, mégis elmentünk melette. Volt 2nagyon vicces eset is, mikor egy ilyen tuning 50köbcentis robogós gyerek akart gyorsulni.Hát sok esélye nem volt. A másik, hogy kisutcába láttunk bent állni egy piros, fekete csíkos ferrarit, begurultunk, mellé, és poénból átszóltunk, hogy nohát, gyorsuljunk már egyet. Hát kiröhögött. Kérdeztük miféle gép ez, mondta, hogy egész európában 2darab van belőle. Voltunk olyan pofátlanok, hogy megkérdeztük, hogy mennyiért dobálják az ember után ezeket? Aszongya Ő 170millióért vette. Elköszötünk, elrugurltunk, majd elekztünk röhögni. Meg kényelmes, ülés hátratolva, megemelve, támla ledöntve, és ülésfűtve, feküdni benne És így, hogy csomószor, gáznélkül gurultunk vele, meg alapjáraton 60-80-al, de voltak benne sportmódos, padlógázas gyorsulások is, evett átlagba 17.8litert, fele 95 fele E85-ből.Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Tálydi #11380 üzenetére
Mindent azért nem, de elég kevés autó van a forgalomban,ami megfogja. Azért is nem írtam pontos tipust. A subaru kékvolt, nagyszárnyal, arany felnivel,lefújószeleppel, azon belül passz, békalámpás, ennyi. Az E39 meg nagyfelnis, ezüst, és mikor padlózta, kormolt picit. A Ducato meg a legújabb volt, és csodálkoztunk is hogy elég rendesen megy, ahhoz képest, hogy teherautó. Tibi! Nem olyan autóval jársz és/vagy nem jársz olyan idben olyan helyeken.
Ja igen! És tényleg elég régi motor, mert már piros plakettet kapott Viszont, ahogy beindul, az felülmúlhatatlan, meg hogy üresbe gázralépésre hogy megrántja a 2tonnát.[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz MPowerPH #11386 üzenetére
Igen, haverom is mondta, hogy az E34 540i pl simán megeszi, ezt a 750i-t. De ez is jólmegy azért. Meg hát a 4bőrfotel, tv, telefon,gps, minden. Igazából, jobb is vele kinyitott tetőablakkal, lehúzott ablakokkal, krúzolni 60-80-al tempomatolva, alapjáraton a vársoba éjjel, mint gyorshajtani.17.8 a tempós közelekedéshez főleg, hogy E85 is van benne, nem rossz. Szerintem.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz dízelracer #11395 üzenetére
(#11395) dízelracer:Kell idő amig meglódul, pl a dízel E39 is, 50-70között mármár kezdett elhúzni, de ledületbe jött a gép.
(#11396) tibi666:Nemtudom, én élvezem. Ja nickeről jut eszembe, vicces volt, hogy megálltunk egy temetőnél, de az utcán, elöte kb 4fekete macska ment át elöttünk, és ahogy megálltunk 666.6km-t tettünk meg nullázás óta. Nemmentünkbe a temetőbe.
(#11397) BMW001:Hát 255km/h-nál limitál, ott forog vagy 4500-at kb. Hát végülis el lehet dönteni, hogy luxus kell, vagy sportosság.Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Mi úgy szoktunk, hogy be D-be aztán sport mód, álsz a féken, és elkezded nyomgni a gázt, de még ne forogjon el a kerék(ha van DSC, akor akár parketta is lehet), aztán leugrasz a fékről. Öreg mercikkel meg ezt lehetett, hogy N-be kiforgattad a motort, de közbe nyomtad a féket, és berántottad D-be, abb a pillanatba fékről le, de nemhiszem hogy jót tesz az neki.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Féken állástól semmi baja nem lesz egy autómatának.Csak az olajat kavargatja, nyilván, ha több percig álsz vele így, akkor felgyullad a hibajelző, mert túlmelegedett a váltóólajad, és Safe módba kapcsol. A második, ez pedig, elég nehéz is, mert féken állsz, de nyomod a gázt is, és behúzod d-be és mikor kapcsolja a D-t már nem szabad a féket nyomnod. De nyilván, ez igen egészségtelen. Szerintem jobbak az autómaták, ott nincs gond az elindulásnál túlnagy vagy tálkicsi gázzal, és a váltással se. Meg autómata váltóba, nem is igazán van kuplung, ami égne, mint egy kézisbe, nem?
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
BMW-s találkozóra jöttök? Elvileg haverral meyünk a 750-el. Sose voltam még, remélem jó lesz
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Soltvadkert, most hétvége.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Haver E38 750iAjába most szar a hardy, de már nagyon, úgy néz ki, hogy D-be 0-30között ha nem nagyon finoman gyorsítasz dobolás hallatszik, amit érzel is a talpadon, meg sportmódba, 4-5k RPM-ről motorfékkel ejti a fordulatot akkor is dobol. Kívülről inkább csörömpölős a hangja.
Smoke & Torque
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Videó stream letöltése
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Politika
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Huawei Watch 3 Pro - óraátállítás
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen