-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17346 üzenetére
Lehet rosszul tudom, de a V8 audi motorja 2 db VW gti blokk volt és azután az a8-hoz fejlesztették a 4.2-es blokkot. Aztán 99ben kapott 5 szelepet, 2005-ben közvetlen befecskedezést.
Gondolom a 535d bmw nem összkerekes automata volt, amiben ültél. Számolj rá még min. 1-2 litert a fogyasztásra.
Tényleg nagy a nyomatéka dieseleknek, de agyon kell szigetelni őket, hogy ne kerregjenek. Egy felhúzott 1.9 tdi is elég sokra képes, ha csak a gyorsulás kell.
Nekem egy/a bmw másról szól.
Van olyan élethelyzet, amikor én is elgondolkoznék egy 35d-n. Ha Németországból sokat kellene ingáznom több száz km-t, akkor látnám értelmét a nagy dupla/tripla turbós dieselnek, de addig...
Ezekhez már mind min. 18-as hengerek kellenek, egy-két jóízű gyorsítás, kanyar megállás megeszi a 80e-s gumikat(30-40e km), éves futásteljesítmény 100e+, meg szervízköltség, plusz üzemanyagköltség. Aki megteheti, hogy normálisan fenntartja, az meg nem használtat vesz szvsz... Aki meg nem így használja, annak nincs rá szüksége.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen