Új hozzászólás Aktív témák

  • KINKY_007

    aktív tag

    válasz MPowerPH #17346 üzenetére

    Lehet rosszul tudom, de a V8 audi motorja 2 db VW gti blokk volt és azután az a8-hoz fejlesztették a 4.2-es blokkot. Aztán 99ben kapott 5 szelepet, 2005-ben közvetlen befecskedezést.
    Gondolom a 535d bmw nem összkerekes automata volt, amiben ültél. Számolj rá még min. 1-2 litert a fogyasztásra.
    Tényleg nagy a nyomatéka dieseleknek, de agyon kell szigetelni őket, hogy ne kerregjenek. Egy felhúzott 1.9 tdi is elég sokra képes, ha csak a gyorsulás kell.
    Nekem egy/a bmw másról szól.
    Van olyan élethelyzet, amikor én is elgondolkoznék egy 35d-n. Ha Németországból sokat kellene ingáznom több száz km-t, akkor látnám értelmét a nagy dupla/tripla turbós dieselnek, de addig...
    Ezekhez már mind min. 18-as hengerek kellenek, egy-két jóízű gyorsítás, kanyar megállás megeszi a 80e-s gumikat(30-40e km), éves futásteljesítmény 100e+, meg szervízköltség, plusz üzemanyagköltség. Aki megteheti, hogy normálisan fenntartja, az meg nem használtat vesz szvsz... Aki meg nem így használja, annak nincs rá szüksége.

    [ Szerkesztve ]

    A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

Új hozzászólás Aktív témák