Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • orvil

    tag

    válasz MPowerPH #17342 üzenetére

    ezek szamok Nm, stb szimpla szamok. automatat alig venni eszre, hogy valt, csak huz.
    szamold ossze, mennyit koltottel a kocsid MOTORJARA az elmult evekben (adagolo, turbo, csucsok, izzittok) - 0ft. mert a benzines motorjara nem kell kolteni.
    lehet ha en is annyit mennek, mint Lepke, akkor megerne, addig nem kell a felesleges problema.
    mellesleg a fogyasztas neki jelentos penzt, nekem nem, mert nem megyek ennyit, meg szerintem mas sem :-D jah, es kb ujonnan vagy ujszeru allapotban vette, nem 7-8 evesen, ahol mar E60nal csunya koltesek lesznek, ennyit 535d-rol.

    okmanyokra visszaterve angol papiros kocsinak 1 okmanya van, a V5, vagyis tulajdonlap, ami nem jar le, pont ugy, mint a hazad tulajdon lapja sem jar le. forgalmi nincs. MOT van, ami egy eves kotelezo ellenorzes, majd kinyomtatnak egy papirt, hogy OK, de az kulfoldon nem jatszik es nem is okmany, csak egy igazolas. biztositas kocsira nincs, tulajdonosra van.
    szervizkonyvet pedig 100 fontert szerzek neked ha kell Ferrarihoz is vegig vezetve tegnapi nagyszerviz pecsettel a szerviz adatbazisaban is :DDD
    mint mondtam egy normalis 6os normalis futassal normalis tulajtol kituno allapotban (az alatt nem erdemes kcsit venni, foleg nem kereskedesben, ahol csak disznek van a kocsi, hogy a betevedo skoda fabia vasarlot elvarazsolja 5 percre) szal ugy min 6 milla, mindegy hol a kormany, kint tobb a szar, mert tobb is a 6os, 22 eves kis buzik hajtjak oket, gumira meg nincs penzuk ....

    [ Szerkesztve ]

  • KINKY_007

    aktív tag

    válasz MPowerPH #17342 üzenetére

    Az audi egy elég régi konstrukció, és a kaszni sem egyforma. Az 1.0 swift sohasem fogyaszt 9 liter, na bumm.
    A8-as 4.2-es audi mennyibe is kerül? És mennyibe kerül egy 535d? Mennyi idő alatt autózod el a különbséget?
    A turbós diesel tényleg kicsit jobban megy-érzésre meg sokkal, mint egy hasonló lökettérfogatú, vagy kicsit nagyobb szívó motor.
    A használt turbódízel hatalmas nagy rizikó, de nyilván abba is bele lehet nyúlni.
    A versenysport megint más tészta, ott egy motorcsere sem tétel.
    Egy példa a mostani szériából:
    Az alap 320d-t a gyári 184 lóerőről 218-ra erősítik, a nyomaték 380-ról 435 newtonméterre nő. A 328i benzines 245 lóerős, de a Kelleners-kúra után a teljesítménye 294 lóerőre nő (a nyomaték 350-ről 420 Nm-re emelkedik.
    A 3.0-esek tuningolva már nem teljesen közútra valók.
    Az vegyen erős diesel autót, akinek mondjuk kamionos/mezőgazdsági cége van, mert ott a 9 literes fogyi sem annyiba kerül.
    Nekem a villany/hibrid autó sem jön be, hiába erősebb, olcsóbb közlekedni vele.

    A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

Új hozzászólás Aktív témák