Új hozzászólás Aktív témák

  • KINKY_007

    aktív tag

    válasz MPowerPH #17342 üzenetére

    Az audi egy elég régi konstrukció, és a kaszni sem egyforma. Az 1.0 swift sohasem fogyaszt 9 liter, na bumm.
    A8-as 4.2-es audi mennyibe is kerül? És mennyibe kerül egy 535d? Mennyi idő alatt autózod el a különbséget?
    A turbós diesel tényleg kicsit jobban megy-érzésre meg sokkal, mint egy hasonló lökettérfogatú, vagy kicsit nagyobb szívó motor.
    A használt turbódízel hatalmas nagy rizikó, de nyilván abba is bele lehet nyúlni.
    A versenysport megint más tészta, ott egy motorcsere sem tétel.
    Egy példa a mostani szériából:
    Az alap 320d-t a gyári 184 lóerőről 218-ra erősítik, a nyomaték 380-ról 435 newtonméterre nő. A 328i benzines 245 lóerős, de a Kelleners-kúra után a teljesítménye 294 lóerőre nő (a nyomaték 350-ről 420 Nm-re emelkedik.
    A 3.0-esek tuningolva már nem teljesen közútra valók.
    Az vegyen erős diesel autót, akinek mondjuk kamionos/mezőgazdsági cége van, mert ott a 9 literes fogyi sem annyiba kerül.
    Nekem a villany/hibrid autó sem jön be, hiába erősebb, olcsóbb közlekedni vele.

    A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

Új hozzászólás Aktív témák