-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17342 üzenetére
Az audi egy elég régi konstrukció, és a kaszni sem egyforma. Az 1.0 swift sohasem fogyaszt 9 liter, na bumm.
A8-as 4.2-es audi mennyibe is kerül? És mennyibe kerül egy 535d? Mennyi idő alatt autózod el a különbséget?
A turbós diesel tényleg kicsit jobban megy-érzésre meg sokkal, mint egy hasonló lökettérfogatú, vagy kicsit nagyobb szívó motor.
A használt turbódízel hatalmas nagy rizikó, de nyilván abba is bele lehet nyúlni.
A versenysport megint más tészta, ott egy motorcsere sem tétel.
Egy példa a mostani szériából:
Az alap 320d-t a gyári 184 lóerőről 218-ra erősítik, a nyomaték 380-ról 435 newtonméterre nő. A 328i benzines 245 lóerős, de a Kelleners-kúra után a teljesítménye 294 lóerőre nő (a nyomaték 350-ről 420 Nm-re emelkedik.
A 3.0-esek tuningolva már nem teljesen közútra valók.
Az vegyen erős diesel autót, akinek mondjuk kamionos/mezőgazdsági cége van, mert ott a 9 literes fogyi sem annyiba kerül.
Nekem a villany/hibrid autó sem jön be, hiába erősebb, olcsóbb közlekedni vele.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter