-
IT café
Blue Mobile
Aktív témák
-
nightshadow
veterán
válasz enginev3.0 #795 üzenetére
Csak az ászf-et kellett volna megnézni:
2.3.8.2. A Szolgáltató a blue mobile Előfizetői Szerződést akkor tekinti véglegesnek, ha az ügyfél a szóbeli szerződéskötést a számára küldött aktiváló kód visszaküldésével megerősíti. A kódot az adategyeztető levél tartalmazza, melyet a Szolgáltató postai levélben juttat el az Előfizető számára. A kód visszaküldése USSD kód segítségével történik (*110*kód#). Adott napon maximum 5 alkalommal tud az Előfizető a kód visszaküldésével próbálkozni, amennyiben azonban 5 alkalommal rossz kódot adott meg, akkor a következő nap próbálkozhat ismét.
Amennyiben az ügyfél az adategyeztető levélben megadott határidőre nem küldi vissza az adategyeztető kódot, akkor blue mobile SIM kártyája letiltásra kerül. (A megadott határidő az adott szerződés aktiválásától számított 15 nap). Ebben az esetben a szerződés megerősítésére csak személyesen, az Aradi utca 2-4. szám alatti személyes ügyfélszolgálaton van lehetőség.
Aktív témák
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Építő/felújító topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Autós topik
- További aktív témák...