Aktív témák

  • Gerasz

    aktív tag

    válasz Gerasz #5210 üzenetére

    Sziasztok!

    Megosztanám a tapasztalataimat az átírással kapcsolatban.

    A telefonos ügyfélszolgálat személyes megjelenést javasolt, az emailesnek már elég volt az általa küldött formanyomtatvány Lidl alkalmazott által pecsételt verziója szkennelve is (ez egyébként a holnapon megtalálhatónak egy korábbi verziója lehet). A boltvezető kissé bizalmatlan volt, én lehettem az első ilyen igénnyel. Ez a nyomtatvány valószínűleg csak a meglévő előfizető adatainak módosítására szolgál, így az ott nem szereplő adatokat emailben küldtem el, minden gördülékenyen zajlott.

    Értesítettek, ekkor már az én adataim szerepeltek az online bejelentkezés után.

    Utána ezt a számot áthordoztam a Vodához, mely csak harmadjára jött össze. Itt a Vodafone-nál és a Bluemobile-nál is intézkedtem, így nem tudom, hogy melyik félnél volt probléma, de megszenvedtem vele (személyes adataim biztosan megegyeztek mindkét szolgáltatónál)

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák