Új hozzászólás Aktív témák
-
Devid_81
nagyúr
Samsung SoC with integrated AMD RDNA2 graphics to be unveiled in July
Vagy mobil meg nem fer el itt?
...
-
HSM
félisten
válasz Petykemano #43075 üzenetére
"amelyik desktop számítógépek tízezreit üzemelteti, már nagyonis érdekli, hogy meg lehet-e valahogy spórolni 5-10W-ot."
Ezzel kapcsolatban van egy friss tapasztalatom. A melegre való tekintettel úgy döntöttem, a hűvösebb nappaliból távoli asztalról fogom használni a napi használatú erősebb gépem a 15W-os ultrahordozható vékony laptopomról.
Normál esetben ez azt jelenti, hogy egy jéghideg, szinte terhelés nélküli gép van nálam, a terhelés meg a kellően messze lévő másik gépet éri.
Ezzel szemben mérgesen tapasztaltam, hogy kb. süti a lábam a gép és folyamatosan süvít a hűtés, megnéztem hát, mi történik. Win10 funkciófrissítés, ami a gyakorlatban úgy nézett ki, hogy a gép a maximális turbóján süvít, kimaxolva a CPU 15W-os fogyasztási keretét, egy mag csontra terhelve, és még egy másik mag is szépen kapta az ívet a beépített antimalware folyamattól.
Tehát mit is akarok ebből kihozni? Azt, hogy amíg egy ilyen rendszeres (!), minden egyes win10-es gépet érintő (!!), akár órákig tartó háttérfolyamatot (!!!) nem sikerül még csak annyira sem optimalizálni egy már 2015 vége óta piacon lévő notebook processzorra (!!!! [link] ), hogy ne a maximális turbó órajelen (köztudottan a lehető legkevésbé hatékony működési módja a CPU-nak!) hajtsa közben az amúgy terheletlen CPU-t, miközben ráadásul a saját beépített antimalware szoftver is egészen pontosan 15 percnyi (!!!!!) processzoridőt égetett el az elvileg (???) megbízható frissítés ellenőrzése közben (?!), addig szerintem ez az egész kis magos energiatakarékosság alapú érvelés csak porhintés, mert a probléma gyökere éppen az, hogy vélhetőleg nincs elég idő/pénz optimalizálni, így a jelenlegi egyébként elég komoly energiatakarékossági rendszereket sem használják ki a szoftverek (pl. az említett CPU esetén [link] ), és egy olyan rendszer, ami még ezen felül is plusz optimalizálást igényel az szvsz nem javítani fog tudni ezen, hanem csak rátenni egy lapáttal a bajokra.[ Szerkesztve ]
-
hokuszpk
nagyúr
hatigen, az optimalizalas lenne a kulcs, az AMD mar parszor nekifutott ennek a falnak, most nemveletlen terveznek mar ilyeneket az RDNA -ba, hogy hardverice probaljon meg optimalizalni.
Meglatjuk ha az Intel megaszondja, a szoftveresek vegre beletanulnak-e a szakmajukba ?Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...
-
HSM
félisten
válasz hokuszpk #43154 üzenetére
A szoftveresek csak az egyik fele... A másik, hogy a menedzsment nézi a költségeket, és egy szoftvert finomhangolni, főleg jó szoftverfejlesztőkkel nem kis idő és pénz. Így sokszor megáll a dolog ott, hogy elég, ha az elvárható minimumon működik a dolog.
Gondold végig, azért pl. a saját frissítésük whitelistelése a saját antimalware szoftverben nem lett volna szabad pl. túl nagy falat legyen egy amatőr fejlesztőnek sem...Persze, lesznek szoftverek, ahol nem lesz gond az egzotikus felépítés, pl. Cinebench, de biztosan lesznek olyanok is, ahol kész rémálom lesz/lenne a különböző magszámú kombinációkra optimalizálni. Nem véletlenül olvastam több helyen ARM-on is, hogy sok szoftvernél annyi az optimalizálás, hogy fusson csak az erős magokon, ez a legjobb ár/érték arányú optimalizálás fejlesztői szempontból...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz gainwardgs #43150 üzenetére
Én se nagyon, de az Intel nagyon ígérgeti a partnereknek, hogy lesznek kompatibilis szoftverek az Alder Lake startjára. Már amúgy van olyan profilozójuk, amivel az alkalmazás működése hozzáigazítható az eltérő magokhoz, tehát ez jó jel. Innen már csak a fejlesztőkön múlik, hogy megcsinálják-e, vagy inkább kijelölik az egyik magcsoportot oszt jóvan.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
HSM
félisten
Ezt az ígéretet nem lesz nehéz betartani, hogy "lesz kompatibilis szoftver".... Lásd pl. Edge csak a kis magokon. Rá lehet mutatni, hogy van, de én pl. biztosan nem azért vennék csúcs 16 magos processzort, hogy a lassú clusteren kelljen netezzek, kész röhej. Nem mintha azt használnám netezni, de ez most mindegy.
A valódi kérdés inkább az, lesz-e számottevő mennyiségű szoftver, amit a felhasználók használnak is, és ami értelmesen fogja ezt használni? Ahol a fejlesztő rászánja az időt, hogy értelmesebb dolgok helyett egy újabb módon összetákolt/elbonyolított processzorcsaládra optimalizáljon. Lesz-e érdemi előnye ennek, vagy csak a kompatibilitási bugok? Én biztos nem erre költeném a fejlesztési büdzét, persze, még bohóckodjak +1 profilozóval, meg igazítsam hozzá. Majd hozzáigazítják ők a CPU-t, hogy gazdaságos legyen fejleszteni rá.
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
Ez is több,mint a semmi:
[link]<tRucKdriFteR>
-
GeryFlash
veterán
-
Alpi.
addikt
Amikor a GT 1030 uralja a mezőnyt....
Hihetetlen, mennyire aktuális még mindig ez a szám !https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
GeryFlash
veterán
Ezekutan kulonosen szanalmas hogy az Intel Krzanich 3 evvel kroabbi kirugasa utan se tudta felvenni a versenyt a Samsunggal es a TSMC-vel, mivel szakember kinalatbol lathatoan nincs hiany (persze lehet ezek nagyresze kevesbe tapasztalt vagy palyakezdo, de azert a 13 ezerbol csak lehetett volna 3 ev alatt egy epkezlab mernok csapatot verbuvalni).
[ Szerkesztve ]
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
zsid
senior tag
válasz GeryFlash #43160 üzenetére
& koko52:
Játékok és 3D szempontjából valóban egy sapka sz@r, ez nem vitás. Ez a 80EU-s "megfaragott IGP" kevés, viszont ebben is van már normális hardveres video encoder ami már alapjában véve nem rossz. Hardveres H264,264,VP9 ( az AV1-ről nem találtam semmit ) lehet egy előnyös pont, ha olcsó a kártya. Lehet ez teljesítményben hulladék az én amúgy sem combos RX480-amhoz képest, aztán lehet VP9 kódolásban pl jobb ( mivel ezt az AMD oldalon kb semmi nem támogatja hardveresen ).A legendák szerint jön majd egy 512EU-s GPU is 16GB RAMmal, ami ebből kiindulva szintén gyenge lesz az elmúlt két generáció "gémer" kártyáihoz képest, de lehet azokkal az intel be tud lépni a munkaállomások piacára, mondjuk az olcsóbb Quadrok rovására.
Ha esetleg kidobnak valami köztest modellt is, jó körítéssel az akár még jó is lehet munkára. Említették a videóban, hogy tesztelik ezeket is majd valamikor, ott kiderül hogy jó e egyáltalán valamire a kártya vagy teljesen hulladék ( játékra nem jó, azt már tudjuk ).
<tRucKdriFteR>
-
Alpi.
addikt
válasz Petykemano #43165 üzenetére
Troll on
Te átvennél bárkit ?
Troll off.https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
veterán
"( mivel ezt az AMD oldalon kb semmi nem támogatja hardveresen )."
A hardveres támogatás valóban később érkezett, mint a többieknél, de pl a gépemben lévő 2400G is röhögve gyorsítja a VP9-et. De persze az AV1-ben már megint le van maradva az AMD. Rocket Lake tudja, Cezanne meg nem tudja
solfilo
-
zsid
senior tag
válasz solfilo #43167 üzenetére
Az APUk támogatják, azzal nincs gond, én a videókártyákra gondoltam. Asszem RX6000-ig nincs VP9 hardveres encode - vagy veszen nonF intelt. Ha most nekem kellene a hardveres VP9 vagy AV1 akkor igencsak zsebbe kellene nyúlnom - vagy nyomatni az exportálást processzorral...
<tRucKdriFteR>
-
veterán
Ja most esik le, hogy félreértettelek az előbb, én dekódolásról beszélek, te meg kódolásról.
Tárgytalan is a fenti hsz-em.Kíváncsi lennék amúgy, hogy ilyesmikre miért tesz magasról az AMD. VP9 és AV1 decode kapcsán is előbb volt támogatás Nvidiánál, Intelnél. VP9 encode meg ahogy nézem, RX 6000 szériában sincs még (vagy legalább is itt nem láttam).
[ Szerkesztve ]
solfilo
-
félisten
-
Alpi.
addikt
Remélem, véget ér ez az egész.....
Az elmúlt pár év egyébként sem kedvezett (legtöbbször) a pc-s világnak, ez meg aztán a pont az "i"-re. Mondjuk a 191%-ra eséssel (lol... ) még messze nincs rendben, de tendencia tetszik !Yutani : Bizony ! És a 3400G Vega 11-e még jobb valszeg' !
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
Alpi.
addikt
válasz solfilo #43175 üzenetére
Ha jól tudom, a felépítés ugyan az, az órajellel mennek felfele. Annyira nem vágtam ezeket csak annyi rémlett, hogy a 3400G-ban van a legtöbb Vega mag. Ahogy nézem az órajel 1,5x annyi kb., úgyhogy amiatt a kevesebb a több ezek szerint.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
veterán
Volt még némi változás, bár nem sokat értek belőle, meg hogy ezek mennyit számítanak.
Renoir bemutatkozásakor így fogalmazott a ph cikk:"Az integrált grafikus vezérlő tekintetében marad a Vega architektúra, de nem az a verzió, amely eredetileg készült, hanem a Vega 20 GPU-ban található rendszer továbbfejlesztése. Ezzel lényegében jobb lett az órajel szabályozása, valamint megoldott a 4 és 8 bites integer operációk teljes sebesség melletti kezelése, ami főleg a Microsoft DirectML felületénél jelent előnyt. Mindezek mellett a rendszer megkapta a Navi sorozatú GPU-k parancsprocesszorait, de az úgynevezett priority tunneling funkció nem lett beépítve, ami ennyire kevés multiprocesszor mellett nem feltétlenül jelent problémát. Jó hír viszont a multimédiás blokk megújulása, amit a Renoir SoC APU IGP-je szintén a Navi GPU-któl örökölt meg."
solfilo
-
Devid_81
nagyúr
AMD FSR FidelityFX Super Resolution Quality & Performance Review
And now, the big question—does it work? From a performance standpoint, it most certainly does! Even the "Ultra Quality" preset, which offers the highest image quality, gives you a neat 25-40% increase in frame-rates, which will come very handy when playing on a 4K display with 1440p-capable hardware. While the games we tested today aren't the most demanding, the numbers speak for themselves. A Radeon RX Vega 64 that was a stuttery mess at 4K, is now quite playable, especially if you're willing to sacrifice some quality. This also breathes new life into cards like the Radeon RX 580, that can now achieve good framerates at 1440p. This is a big deal for someone still on such older generation hardware, who probably wanted to upgrade in 2020-21, but was put off by high GPU prices. As you switch between the Balanced, Performance, and Quality modes, you more than double your frame-rates, which only adds to your freedom.
From a quality standpoint, I have to say I'm very positively surprised by the FSR "Ultra Quality" results. The graphics look almost as good as native, in some cases they even look better than native rendering
Eleg sokat kellett varni, de ugy latszik megerte, foleg igy, hogy a VGA "nem szamit" hogy nVidia vagy AMD.
Ezert jar a koszonet az AMD-nek!...
-
GeryFlash
veterán
válasz Devid_81 #43178 üzenetére
Kosz linket, valoban ez hogy zoomolni is lehet nagyon igenyes igy. Ez mar jobban nez ki mint a par hettel korabi moslek.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
félisten
válasz GeryFlash #43181 üzenetére
A FSR nagy problémája hogy nem tartalmaz mozgásvektor alapú algoritmust egyelőre tehát mozgás közbeni összehasonlítás a mérvadó ebben . viszont hatalmas előnye , hogy nem igényel tensor magokat cserébe.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
PuMbA
titán
"A FSR nagy problémája hogy nem tartalmaz mozgásvektor alapú algoritmust"
És ez egyben a DLSS problémája is Hardware Unboxed videóban szépen látszik, hogy gyors mozgások esetén artifaktol a DLSS 2.0 Cyberpunk 2077 esetén. Ezt a DLSS 2.2 csökkenti, de még mindig ott van. Ilyen artifaktolás FSR-rel nincs, hiszen csak 1 képkocka alapján számol, így nem keveredhetnek bele előző képkockás képhibák.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
A DLSS 2.0 mozgásvektor alapú. Hogy ne lenne benne az FSR -rel ilyen, pont ezért van...
CP2077 esetén a DLSS nél mire gondolsz? mert én azzal játszottam végig 2x a játékot ha volt ilyen az DLSS nélkül is jelen volt.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szándékosan ilyen. A temporális adatok korlátozzák a kompatibilitást és kisebb-nagyobb grafikai hibákat generálhatnak. Ezt a tényezőt az FSR-ből direkt vették ki, hogy minden effekttel kompatibilis legyen, és ne kelljen grafikai hibákkal számolnia a fejlesztőknek, mert az eddigi tapasztalatok alapján sajnos nem írnak csak a felskáláz miatt temporális eljárásokkal kompatibilis effekteket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Attól, hogy az NV áttért mozgásvektorra még nem kell követnie őket az AMD-nek. Miért is lenne jó a piacnak ugyanarra a problémára ugyanaz megoldás? Gondolj arra, hogy ha például egy adott effekttel nem kompatibilis a DLSS 2, akkor nem kell az effektet áttervezni, hanem könnyebb beépíteni az FSR-t. Ez volt a koncepció az AMD döntése mögött.
Mindkét cég járja a saját útját, és ha ez az út eltérő, akkor az hasznos, mert mások az előnyök és a hátrányok.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Arra a problémára a megoldás másikat generál helyette. Gyors mozgásra mozgásvektor alapú megoldás szükséges.
Az utóbbival talán egyetértek csak ezt jó lenne ha így kezelnéd mindkét cégre.
Én azt gondolom Amd erre,a mozgásvektor kezelésre lép tovább a következő lépcsőben Nvidia pedig erre nyit, hoz egy általános , tensor nélküli megoldást ami az új Switchben fog debütálni szerintem.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem szükséges a temporális megoldás. Pont ma bizonyította be az AMD. Az az NVIDIA döntése, hogy ők így csinálják, de egyértelműen látszik, hogy nem ez az egyetlen megoldás.
Az AMD egyelőre eléggé távol van a mozgásvektor-alapú algoritmustól. Ezt azzal indokolták, hogy egy rakás olyan problémát hoz be egy ilyen rendszer a képletbe, amelyet a fejlesztőknek direkten kellene kezelni, de láthatóan nem teszik. Amíg nem látják a fejlesztői akaratot a DLSS 2-nél, hogy a mozgásvektor által generált hibákat direkten kezeljék, addig jobbnak látják, ha ezeket a hibákat a felskálázó eljárás elő sem hozza. Ezért nem dolgozik temporális adatokkal az FSR, a fejlesztők egyszerűen tesznek arra, hogy a temporális adatok által behozott problémákat kezeljék.
Sok dolgot lehet fejleszteni a felskálázó megoldásokon, de nem az a kérdés, hogy elméletben mit lehetne megtenni, hanem az, hogy a fejlesztők számára mi lenne az optimális. És itt ezen azt kell érteni, hogy a megoldás rendelkezzen olyan nagy kompatibilitással, hogy a fejlesztőknek ne kelljen a felskálázás beépítése miatt semmit sem átírniuk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Több dolog okozhat hibát a felskálázási eljárás során.
A shimmering általános jelenség, az FSR-t és a DLSS-t is érinti, mert a működésből keletkezik a probléma, de valamennyire kezelhető, viszont nem szüntethető meg.A szellemképes hatás a mozgásvektor-alapú algoritmusok sajátja, egyszerűen a temporális adat miatt nem szűrhető ki teljesen, de lehet segíteni rajta, hogy ne legyen annyira zavaró, viszont nem szüntethető meg. [link]
Az egyéb grafikai hibákba sorolandó az, ha egy effekt nem működik jól temporális rekonstrukcióval. Ez abból ered, hogy a szükséges adatok temporális rekonstrukcióval hiányozhatnak Az ide kategorizálható grafikai bugok sem szüntethetők meg, de talán minimalizálhatók. [link]
Amiért az AMD az FSR-rel kerüli a temporális megoldást az pont az, hogy a szellemképes hatással és az egyéb grafikai hibákkal nem tudnak mit kezdeni, ezeket maga a mozgásvektor generálja. És mivel jelenleg láthatóan leszarják a fejlesztők az efféle bugok javítását a DLSS 2-nél (mert ezzel egyébként per program alapon kellene valamit kezdeni), jobbnak látták, ha olyan felskálázási eljárást választanak, amely eleve nem generál ilyen hibákat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
aha értem ezek számomra nem tűntek fel eddig, most is 2x megnéztem a videót, hogy miről van szó jobban zavarna az elmosódottság , számomra az FSR csak ultra quality módban lesz elfogadható,alatta már kijön aszármazási mivolta, ahogy DLSS nél is csak egy lépcsőt engedtem meg CP2077 alatt, .
Számomra látszik hogy az egyik egy upscaler élesítő eljárással,nem ismeretlen fogalmom a képszerkesztőkkel dolgozóknak, a másik meg egy AI tréning bonyolult és hardverfüggő beültetéssel. Más a két dolog .[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha tudod, hogy mit keress, akkor feltűnő lehet. Ez az átka a szakmának, tudni fogod, hogy az egyes eljárások hol hibázhatnak, míg mások nem, és esetleg elnézik a hibát.
Mindkettő célja ugyanaz, csak másképp jutnak el az eredményhez.
Egyébként a DLSS nem igazán hardverfüggő. Az NV erőlteti rá a tensor magokra, de lényegesen jobban járnának, ha nem tennék, mert igazából a tensor magok nem igazán a DLSS-hez lettek kitalálva, így a hatékonyságuk elég sokat esik alatta. Jó példa volt erre a DLSS 1.9, ami nem a tensor magokon futott, és micsoda minőségi ugrás volt a korábbi DLSS verziókhoz viszonyítva. Azt nehéz megérteni, hogy az NV miért szopatja magát a tensor magokkal, nélkülük jobb minőséget lehetne előállítani, ráadásul gyorsabban. Elképzelhető, hogy ebbe beleszól a marketing, amely nagyon erőlteti, hogy használják a DLSS-hez a tensort, még ha nem is erre tervezték a hardvert.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
szerintem el fogják ezt hagyni a következő verzióval, amit a Switchre pletykálnak. Valószínűleg amúgy az AI tréning amit használnak tensor alapú azért optimálisabb a futtatása. nem feltétlenül gyorsabb de kíméli az általános számítási kapacítást, cserébe korlátozottabb. lásd RT voice ,ami tensor magokon - 10-20 % teljesítmény mint anélkül.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Alpi.
addikt
Az FSR vs Dlss 2.X kérdés csak azokban az esetekben mérvadó igazán, ha (A) a gépünkben 3000-es Nv ketyeg és (B) az adott játék mindkét megoldást támogatja. Hacsak az egyik kritérium is hiányzik, nem nagyon van alapja az összehasonlításnak. Gyakorlati szinten legalábbis. Ettől függetlenül az eljárások egyedi megoldásai, a szakmai háttér érdekes ! Ezt nem vitatom !
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
Alpi.
addikt
Pont ezt akartam kérdezni (de aztán elfelejtettem ) még az előző Fsr-es cikknél. Olvasva a leírásodat a Dlss fejlődéséről pont az jött le, hogy semmi szükség a tensor magokra igazán. Olyan változtatásokat csináltak, ami gyakorlatilag egyre kevésbé tette hardver-függővé.
Ezek szerint akkor valóban erre mozgott a story. Ergo simán "megnyithatnák" a régebbi gen.-ek fele is. Ami jelen vga helyzetben sok usernek okozna kis örömöt. Asszem'
B. : jogos ! 2000-es Nv is játszik ! Sry.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
félisten
Hu már számomra már nem releváns, erősen átestek az nvidia ócsárlásra, arra alapozzák már minden cikküket, tesztjüket címadásukat és sajnálja őket mindenki. Most éppen az LG miatt, mert ő akarta lekenyerezni őket. Amúgy nincs velük gondom, tudom hogy jók.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Diablo IV
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Búvárkodás
- Fotók, videók mobillal
- ASUS ROG Ally
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- PSP 1000 Phat modell eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs