- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
JKalo
tag
Sziasztok,
egy lakas risztó rendszer szettet szeretnek az aliexpress ről rendelni, ami egysegcsomagban tartalmazza a kezelőpanelt, taviranyitokat, nyitas- es mozgaserzekeloket. Erteke 110-150 $ korul.
Kerdesem, hogy esetleg ra lehet venni az eladot, hogy tobb csomagban adja fel? Vagy barmi ami az atcsuszas eselyet novelni?
Eddig mindig 20$ alatti rendeleseim voltak, amelyek problema nelkul megerkezett. De ez egy nagyobb meretu es erteku, ami egyben biztos fennakad.javaslat?
-
FreedomHUN
senior tag
memoria kártyákra visszatérve, 5 v. 6 kollégám is rendelt aliról, nekik a méret stimmelt, max nem érte el a class 10-et.
átlagban 10$ volt a 64 gigás, mindenki letesztelte és rendben volt.
én 3-at rendeltem mindegyik fake volt, visszakaptam a pénzem, csak nem értem a dolgot?!
pedig az eladóra is nagyon figyeltem hogy jó legyen az értékelése. -
xemelon
tag
Mi van, ha az eladó nem válaszol dispute-ra?
If the seller does not respond by 3 calendar days 10 hour 28 minute 53 second , the dispute will be closed in your proposal.
Ez most az, hogy simán megszűnik a dispute, vagy a megszűnéskor átkerül alihoz?
-
xemelon
tag
Köszi, és akkor mi van, ha egyezkedem egy másikkal üzenetekben a dispute-n belül, és olyan mintha húzná az időt. Lejár ilyenkor valami határidő? A visszaszámláló ugyanígy megy ugyanezzel az üzenettel.
Ilyenkor kellene az escalate? De nekem nincs ilyen gomb, pedig már 4 napja üzengetünk egymásnak.
(Full refund lenne egyértelműen hamis termék miatt) -
Somejko
aktív tag
válasz herc234 #1469 üzenetére
Üdv
Beleszaladtam egy Lenovo N905 tipusú hamisítványba.
Rákérdeztem erre a tipusra csekély angolommal a Lenovó Fórumán is :
[link]
ugyanezt linkeltem a vitába is.
Erre akkor jöttem rá hogy kamu , mikor már feladta...
Csináltam is videot Mtk tools programmal bizonyítva hogy nem 8magos hanem 2 magos proci van benne kamu méretű ram-al és tárhelyel.
Nyitottam vitát hamisitvány cimen , full refundot kérve valamint hogy nem vagyok hajlandó visszaküldeni mivel hamisítvány stb...
Az eladó csak 40 dollárt lenne hajlandó visszautalni a 94$ ból...
Még 2nap 18 órát ír az állapotnál : várva az eladó jováhagyására.
Mit tegyek , mi történik ha nem okézza le az eladó , és letellik ez a 2 nap...
Köszönöm előre is a választChuck Norris NEM él rosszabbul mint 4 éve!
-
zarew
senior tag
válasz xemelon #4056 üzenetére
Sajnos azt nem tudom,mi jön utána,én csak eddig jutottam el. Valaki okosabb segítsen!
Nyilván az értéktől is függ ,én egy 32gb sd kártya tesztjének képeit küldtem neki ahol egyértelműen írta a progi,hogy fake. Nem is válaszolt,visszakaptam a pénzt. De mondjuk egy 100 dezsős Lenovo hamísítvány nehezebb falat.
Na itt is van fölöttem,pedig nem láttam a hozzászólást.
[ Szerkesztve ]
-
kirkri
addikt
válasz Somejko #4057 üzenetére
Két hozzászólással feletted írták, hogy mi történik, ha lejár az idő.
(#4056) xemelon: Megkaptad mi fog történni. Teljesen mindegy mit levelezgettek közben, ha a visszaszámláló lejár, akkor automatikusan záródik a dispute a te javadra. De ha időhúzásra játszik, akkor a lejárat előtt kicsivel el fogja utasítani a kérésed és akkor fogsz majd tudni eszkalálni az Ali felé, amivel újabb napokat nyer az eladó. A végén biztosan a te javadra döntenek majd, kérdés, hogy ugyanaz a döntés fog-e születni, mint két napja torrente777 fórumtársnál, hogy visszaküldés nélkül csak 80%-ot kapsz vissza.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
djnyakesz
aktív tag
Nem a figyelmességéről híres a kicsi kínai Sajnos te egy vagy a több ezer vásárlója közül (szerintem) így nem az ország fogja érdekelni...mert persze kérheted bárhová, honnan tudná hogy a telefonod milyen
Nincs olyan megoldás ami mind a kettő félnek jó. A helyedben megkérdezném hogy ha visszaküldöd akkor állja e a postaköltséget, és küldd helyette neked másikat? Vagy dispute, és adjon vissza valamennyit. Egyezz meg vele. Azt mondtad le tudod vágni a műanyagot és belefér. HA így van akkor talán a legjobb megoldás a "partial refund" és akkor ő is valamennyit visszaad, és neked is nyugodtabb lesz a lelked.
Ezer és egy megoldás van, egyezkedj az eladóval!
JKalo:
Nem akarok okoskodni, meg nem néztem utána, de ez a cucc itthon ha rendes magyar cégtől rendeled mondjuk beszereléssel vagy anélkül sokkal többe kerül? Az a baj hogy ha külön küldözgeti is az eladó akkor is megvan az esélye hogy megfogják, és számolj mondjuk ezzel a verzióval: Ha mindent elcsípnek, vámot áfát befizetsz, olcsóbbra jössz ki mint ha itthon veszed? Ha igen, akkor vedd meg, de ha nem vagy csak keveset spórolsz nem éri meg az energiát![ Szerkesztve ]
-
FreedomHUN
senior tag
Normális hogy a tracking oldal: [link] célállomásnak Oroszországot írja?
Ráadásul ems postát ir, én cn-t kértem (az volt a free),6 dolláros áru, viszont a feladás és az értesítő emal kb. stimmel vagy bekamuzta az eladó a trackingot?
vettem egy kishibás telót, annak az alkatrésze és jó lenne tudni hogy mi a szitu, mert a telóra lennék kivácsi hogy az alkatrészcserével megoldódik e a hiba.[ Szerkesztve ]
-
molvany
senior tag
válasz FreedomHUN #4069 üzenetére
Ez pedig Oroszországnak indult
Nekem volt nem régen egy, ami Ukrajnába ment. Ráírtam az eladóra, kicsit erélyesebben és két nap múlva kaptam másik TN - t, ami már Németországba ment és 3 napja már Frankfurtban is van.
Tehát eladót elküldeni ........ valahováWhatsApp :+491737182060
-
Macskanyelv
csendes tag
válasz FreedomHUN #4069 üzenetére
Szia! Velem már volt ilyen. Én is írtam az eladónak, egyszer válaszolt, akkor hitegetett, hogy felad egy másikat. Na persze, ez soha nem történt meg. Persze a csomag sem érkezett meg. A sors iróniája, hogy én is nagyon vártam, azóta is sajnálom Vitát nyitottam, nem válaszolt, szóval volt vaj a füle mögött, na
-
FreedomHUN
senior tag
válasz Macskanyelv #4072 üzenetére
köszi a tapasztalatot.
Sajna ugyan ez a helyzet, tegnap írtam neki cseten azonnal válaszolt, írta hogy nézzem meg holnap a trackingot megint
Válaszoltam hogy de a célországgal van bibi, adjon rendes tn-t, onnantól síri csend, amit küldtem üzit nem válaszolt, meg is írtam neki hogy ahogy letelik az 5 nap nyomom a disputot, de nem reagált erre sem.
Van ilyen is, meg olyan is, hogy rendeltem egy masszírozót, törött volt a fej, valószínűleg szállításkor sérült, írtam az eladónak hogy küldje újra a fejet, mert a gépnek nincs baja, meg is tette szó nélkül, teljesen korrekt volt, azóta meg is jött, fel is szereltem, hibátlan. -
djnyakesz
aktív tag
Srácok, csak nekem van az, hogy az oldal folyamatosan orosz nyelvre vált át? Sosem buheráltam a nyel beállításokat, szimpla angolul használtam eddig, hébe-hóba magyarra állítottam, de most bámikor is jelentkezek be, bárhonnan, mindig orosz!
Persze ha felül átállítom akkor visszaáll, de ki kérte hogy legyen orosz?
-
fanshun
újonc
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni ! Rendeltem farsangra jelmez a gyerekeknek jan9.én kifizettem, az eladónak 6 napja volt hogy postázza , a határidő lejárta előtt pár órával adott meg küldeményazonosítót, hogy ő postázta, eltelt kb 1,5 hét de csak nem akart megjelenni a nyömkövetőben a küldemény azonosító,megint ráírtam ,ezután vagy 2 nappal ez jelent meg:.
Azóta eltelt több mint egy hét , és nem frissül a nyomkövetés. Ezen információk birtokában biztos lehetek benne , hogy postázta vagy még itt tud trükközni? Köszi a válaszokat! Sziasztok! -
SUPREME7
őstag
válasz fanshun #4076 üzenetére
Egyelőre annyi történt, hogy január 27-én átvette a kínai posta tőle. Még nincs is úton. Még pár hetet számolhatsz mire megkapod.
Jobb ha a posta nyomkövetőjén nézed:
http://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes?ids=RO080367825CN
-
-
Macskanyelv
csendes tag
válasz FreedomHUN #4073 üzenetére
Én egyébként vártam valamennyit - kb. annyi időt, amennyi alatt megjöhetett volna. Hátha spórol a TN számokkal vagy ilyesmi, tehát még jóhiszemű is voltam. Aztán, amikor láttam, hogy nem válaszol a vitára sem, onnan tudtam, hogy szó sem volt arról, hogy ő valaha is feladott nekem valamit (de akkor minek árulja?). Nekem kimondott pozitív tapasztalat annyi volt, hogy feladta az eladó és megérkezett Sajna, negatív is volt bőven, pedig nem régóta használom az Ali-t. De igyekszem felfogni tanulópénznek, főleg, hogy anyagi kár nem ért! De ezt nem az eladók javára írom, hanem az Ali biztonsági rendszere javára...
-
zoli19830829
újonc
Helló tudna nekem valaki segiteni rendeltem az Alirol.4-én és még semmi sem történt csak vissza számlál és még 7 napot irki Telót rendeltem de nem kaptam még semmi Féle üzenetet.és ki fizetem is már az nap.se nyom követési kód semmi válasz eddig.
-
molvany
senior tag
válasz zoli19830829 #4083 üzenetére
Szerintem nézni, látni , olvasni értelmezni.
Az eladó ( termék ) lapján meg van adva, mennyi a feldolgozási idö. Ez lehet 3 nap de lehet 18 nap is ( nem is régen volt ilyen). Valószínü nálad ez van, csak meg kellene találnod és értelmezned.
Tehát amivel kezdtem a mondókámWhatsApp :+491737182060
-
Enci93
újonc
Sziasztok !!
Mennyire megbízható az aliexpress oldal ?? Rendeltunk mar onnan , de nem erkezett meg és félek ujra rendelni , hogy esetleg kamu az oldal és lehuzas !! Segísetek mennyire valós oldal ?
Koszonom -
kirkri
addikt
Az Ali nem egy bolt, hanem egy gyűjtő oldal (kicsit sarkasan fogalmazva olyan mint pl. a Vatera) amin több ezer eladó (jellemzően cégek, nem magánszemélyek) hirdeti a portékáját. Éppen ezért nem lehet azt mondani egy-egy elveszett csomag után, hogy nem megbízható az oldal.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
molvany
senior tag
Szerintem így nagyon nehéz.
Naponta millió ember vásárol az ALI - n. Hogy ezt a " lehúzós " gondolatot honnan szedted, csak te tudod.
Ja, ha már megkérdezted. mennyire megbízható ? Bármelyik, Magyar online portáltól megbízhatóbb. Mégha Kínában is van.
Ha már rendeltél és nem kaptad meg, akkor tudod mi a menete ( bár millió oka lehet annak hogy te " nem kaptad meg " ).
Egy év alatt több mint 100 vásárláson vagyok túl. Kamu ?? Annak, aki azt sem tudja, eszik vagy isszákWhatsApp :+491737182060
-
gws580
tag
Sziasztok Mesterek!
telefontokot rendeltem, a pénzt elutaltam lassan 2 hete, és ma látom, h szállításra került a termék, de az eladó ezzel egy időben ezt írta...
Dear friend
Thanks for your reply
This item is unavailable now
Please open a dispute after 5 days
We will give back your money
LeeNyissak vitát?, nincs semmi hátsó szándéka ugye?..
Ha nyissak, mit írjak?...azt hogy eladó nem tud teljesíteni, kérem vissza a pénzem?""A Jó fiúk eljutnak a mennyországba...A Rosszfiúk meg Bárhová...!!""
-
pk2
tag
Erről tudtok valamit? www.cnzexpress.com Ez is ilyen kamu tracking, hogy ne hőzöngjön a vevő?
-
Madzag01
újonc
Sziasztok!!
Rendeltem Aliról és vitát nyitottam. Az eladó az írta, hogy visszafizeti az összeget.
A kérdés az lenne, hogy ilyenkor várjam meg míg visszautalja és kész vagy az "accepted" megnyomásával az AliExpressz intézi a visszafizetést?
Remélem érthetően fogalmaztam[ Szerkesztve ]
-
kirkri
addikt
válasz Madzag01 #4093 üzenetére
Azt írja, hogy nem fogadta el a te kérésed, de ajánlott egy megoldást. Azt te tudod mit ajánlott, aszerint fogadd el az ajánlatát, hogy megfelel-e neked. Valami nekem itt nem kerek, mert gondolom a te igényed az volt, hogy kéred vissza a teljes összeget. Viszont ha ezt nem fogadta el, akkor milyen ajánlatot tett?
21 éve a Prohardveren! ™
-
madarasz92
őstag
Sziasztok!
Rendeltem egy diag műszert aliról egy ismerősnek .
Meg érkezett viszont nem akar működni sejtem a hibáját mivel nekem is ilyen van csak más eladótól vettem még 1-2hónapja.
Nyitottam egy Dispute-ot leirtam az eladónak mi a bajom ám ő elutasitotta ezzel:
The seller did not accept your dispute request, but offered a solution.
És ezt irta:
from the picure can't see any problem, if had any problem to use, pls contact meKüldtem neki képet is a hibáról hogy nem akar kommunikálni egy autóval sem .
Ilyenkor még mit tudok tenni ?
Mit irjak neki nem túl erős az angolom ?
46dollár egyébként az értéke -
Madzag01
újonc
Igen az egészet szerettem volna vissza, de megegyeztünk egy másik összegbe. A megoldással elégedett vagyok, csak ez az első vitám. Leírta hogy visszafizet X-dollárt. A kérdésem az, hogy ha az nekem megfelel akkor "accepted" és megkapom az adott összeget?! Vagy más a megoldás?
-
kirkri
addikt
válasz Madzag01 #4096 üzenetére
Ha megfelel, akkor accepted és nincs más dolgod. Kb. egy héten belül visszakapod arra a számlára a pénzed amiről kifizetted a terméket.
(#4095) madarasz92: Eszkalálhatod az ügyet az Aliexpress felé. (Escalate dispute) Ők megvizsgálják az esetet és döntenek, hogy kinek van igaza. Valószínűleg az lesz a döntés, hogy részleges visszatérítést kapsz és megtarthatod a terméket, vagy ha visszaküldöd a terméket, akkor teljes visszatérítést kapsz, de ebben az esetben a visszaküldés költségét neked kell fizetni. Illetve előfordul olyan is, hogy az eszkaláció hatására az eladó úgy dönt, hogy inkább visszaadja a pénzed.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M4 IPAD PRO 2024 11 -256GB Wi-Fi 1év gar Azonnal Deák Térnél Átvehető
- Noiseblocker NB-eLoop X B12-PS ARGB PWM 120mm fekete ventilátor (ITR-B12X-PS-BL)
- Noiseblocker NB-eLoop B12-PS PWM 120mm ventilátor (ITR-B12-PS)
- ÁR ALATThinkPad Thunderbolt 3 Dock (40AC) úttörő, 13 portos dokkoló megoldás akár ingyenes szállítás
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs