- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
WOT-H-A-C
veterán
válasz dumalady1 #3300 üzenetére
Szia.
1.
Így néz ki egy TN pl.. követési szám) RP30665xxx1SG(nyilván a csillagok helyén számok vannak) ezt kell beírni egy nyomkövető weblapon vagy a posta weboldalán ami hozza a csomagod. Amig el ketd élni a szám eltelhet akár 4-10 nap is!
pl:17track
2. igen addíg míg processing van vissza mondhatod!
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
Alis
csendes tag
Okoskarkötőkről valakinek valamilyen véleménye? Ezzel szemezgetek
-
WOT-H-A-C
veterán
Nemrég volt nálam egy!
Full szilikon. A belső részt kipattintod, a hozzákapott spec. usb kábellel csatlakoztatod a telóhoz és úgy programozod. Ha vastag a csuklód akkor mondj le róla mert szerintem elég kicsi a cucc. Van itt PH-n topikja!"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
KamuMazsola
őstag
válasz pirosvilamos #3307 üzenetére
Ha jól tudom kitkat kell hozzá, mindegy milyen telefon.
Üdv.: KamuMazsola
-
WOT-H-A-C
veterán
válasz pirosvilamos #3307 üzenetére
KK 4.4 meg BT 3.0 kell hozzá ha jól rémlik! A KK az biztos! Eértesít , ébreszt(rezgéssel) stb... de túl sokat nem kell tőle várni.
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
Jocó1977
csendes tag
Sziasztok!
Alin rendeltem még dec 16.-án egy dolgot. TN számot megadta az eladó amit meg tudtam nézni a honlapon,
Az alábbiak szerint , hol lehet a csomagom?Tudom ,hogy, most volt karácsony, meg szilveszter, de ennyire be lenne halva a posta?
Még ennyi időm van hogy, megérkezzen a csomagom? Meddig, hány napig várjak- és nyissak dispute-ot?24days 11hours 27minutes 56seconds Purchase Protection will end.Purchase Protection is a specified time from which you can open a dispute case to protect your purchase. Purchase Protection differs according to the shipping terms you chose. Once Purchase Protection ends, your purchase will be automatically finalized.
Válaszotokat előre is köszönöm!
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz Jocó1977 #3311 üzenetére
Hány munkanap volt az elmult héten? Igen, a karacsony az ilyen, januarban meg fogod kapni.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
wwenigma
Jómunkásember
Szerintem rendkivul korrekt aron van, a win8-as. az altalad linkelt se rossz, de az megint egy mas kategoria.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
kirkri
addikt
válasz WOT-H-A-C #3316 üzenetére
Ma egy kicsit csalódtam az Aliban.
Vettem november 11-én különböző kültéri karácsonyi világításokat kb. 6k értékben.
Az eladó 49 napot garantált kézbesítésre.Kaptam ugyan egy tracking számot egy hét után, de egy jó ideig nem mutatott semmit, így gondolom csak befoglalta, és a terméket nem adta át a szállítónak. Írtam neki, hogy a karácsonyi szezonban kellene a termék, nem tavasszal, így legyen kedves mihamarabb küldeni. Erre az volt a válasz, hogy 11/11-én nagyon sok rendelést kaptak, küldi amint tudja.
Mivel a világítások nem érkeztek meg, így végül vettem itthon karácsony előtt két nappal.
Aztán a 49 nap leteltével (30-a körül) nyitottam egy dispute-ot, és kértem vissza a pénzem. Ezt ma az eladó a dispute lejárta előtt pár órával elutasította és a delivery time-ot kiterjesztette 7 nappal.
Gondoltam semmi baj, eszkalálom a dolgot az Alinak és visszakapom a pénzem.Tévedtem, ugyanis az eszkalálás gombra nyomva ezt az üzenetet kapom:
"Due to the seller has promised you will receive your order before 09. Jan 2015. You can not escalate this dispute, please be patient or contact the seller to confirm the delivery status."
Chat-eltem a customer service-el és azt az ígéretet kaptam, hogy továbbítja a megfelelő osztálynak a problémámat. Érdekesség a dologban, hogy tőlem kért egy print screen-t, arról, hogy 49 nap volt a garantált kézbesítési idő, azt hittem ezt látja a tranzakciónál.
Szóval én azt vártam volna az Alitól, hogy az eladó ne tudja kénye-kedve szerint módosítani a feltételeket.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz djnyakesz #3318 üzenetére
Igen, ez volt számomra is a meglepő.
Azt hittem a garantált kézbesítési idő az kőbe vésett szabály, ha nincs termék, akkor visszajár a pénz automatikusan.Egyébként volt korábban egy ügyem, aminél nem jutottunk egyezségre az eladóval és eszkaláltam az ügyet. Ekkor átváltott olyan státuszra, hogy az Aliexpress kivizsgálja az ügyet. Ez egy hétig nem is változott, akkor megunta az eladó és kiegyezett velem egy részleges visszatérítésben. (Kíváncsi lettem volna, hogy hány hét kellett volna az Alinak kivizsgálni az ügyet, ha ekkor nem zártam volna a case-t)
Szóval ez a reklamáció ügyintézés még nem igazán megy az Alinak az eBay-hez képest.21 éve a Prohardveren! ™
-
SUPREME7
őstag
Én eddig egyszer nyitottam dispute-ot alin, 2 hét után indult el a DHL-es csomagom, és írtam az eladónak, hogy ez nem túl fair, fizesse vissza legalább a DHL költség felét (akkor 30 dodót fizettem érte.), és az ali visszadobta, hogy 60 napon belül megkaptam, mi a problémám? Aztán adtam egy negatívat az eladónak, és végül refundolt 5 dollárt. Pacifarok, de legalább valami visszajött a bosszankodáson kívül.
-
kirkri
addikt
válasz SUPREME7 #3320 üzenetére
Ráadásul most van egy női pulóverem (kb 2000 forint volt), amit a mérettáblázat alapján rendeltem ugyan, de nagyjából egy gyerek méret érkezett. Írtam az eladónak, hogy ez használhatatlan, erre felajánlott 1.2 USD visszatérítést. Case-t nyitni felesleges, mert akkor azt a választ fogom kapni, hogy küldjem vissza a terméket és ezután visszakapom a pénzem (a postaköltség meg drágább lenne, mint a pulóver ára). Szóval szerintem bevágom neki az egy csillagos értékelést és kenje a hajára az 1 dollárját.
21 éve a Prohardveren! ™
-
wwenigma
Jómunkásember
Igy ruhat rendelni... a vevőnek is bevésnék egy nagy feketepontot... mind1 milyen tablazata van az eladonak.
A garantalt kezbesites velhetoleg 60nap amin belul igerhet az elado de nem kötelezo ervenyu, szabalyzatot el kene olvasnom mar tenyleg.
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
WOT-H-A-C
veterán
"A garantalt kezbesites velhetoleg 60nap amin belul igerhet az elado de nem kötelezo ervenyu, szabalyzatot el kene olvasnom mar tenyleg. "
Ha 60 napról pörgött visszafele a számláló "shipped" státusz alatt, akkor ennyi ideje van arra , hogy a csomag megérkezzen. A te esetedben ugye az eladó tett egy felelőtlen kijelentést, ezt tudod te meglovagolni az ali fele. Bár én kicsi esélyt látok rá , hogy bejön de meg kell próbálni végülis erre van a buyer prot!!
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
kirkri
addikt
válasz WOT-H-A-C #3326 üzenetére
Ellent kell mondanom, ez nem egy felelőtlen kijelentés az eladó részéről, hanem egy tudatos szolgáltatás.
Nagyon sok esetben van 30, 45 napos garantált kézbesítés.
Ha ugyanazt a terméket közel hasonló áron adják, és az egyik eladó 30 napot vállal rá, a másik pedig 60-at, akkor értelemszerűen a 30 naposat fogom választani. (Ha még hamarabb akarom megkapni, akkor megveszem az eBay-en EU-n belül) Ráadásul aki nem a 60 napos kézbesítést írja be, az biztos lehetsz benne, hogy fel is fogja adni a csomagot másnap, hogy tuti megérkezzen időben, míg a "60 napos eladó" bőven ráér, amit sokan ki is használnak közülük. Az ilyen eladó csak egy tracking számot ad meg, mert kötelező x napon belül feladnia a terméket, majd amikor ténylegesen feladja, akkor megadja a valós TN-t.A 60 napos visszaszámlálás az a Purchase Protection, ami nem egyezik meg a garantált kézbesítéssel. Előbbi az Aliexpress szabályozása, az utóbbi az eladó önként vállalt szolgáltatása. Ha ez utóbbi nem számít semmit, akkor miért van külön ilyen pont minden terméknél?
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
wwenigma
Jómunkásember
1. ne rendelj ruhat mert nem tudod felprobalni. Az ő méterruda szerint tökéletes amit küldött és igaza van. Tényleg.
2. Aliexpress szabályzatot el kell olvasni mit mond erről. Egy biztos, hogy neki van egy gombja amivel kiterjesztheti a hátralevő időt mivel a posta nem 100-as. Ezt el kell fogadni, vagy pedig személyes átvétel esetleg opcionálisan....Probaltam ugy irni hogy mindenki megértse...
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
WOT-H-A-C
veterán
" , ez nem egy felelőtlen kijelentés az eladó részéről, hanem egy tudatos szolgáltatás."
Azt hiszed , hogy a kìnainak bármilyen befolyása van szállìtási időre miután feladta??? LOL Akkor elmondom neked , hogy ilyenkor ha vámkezelés alá veszik a csomagot akkor simán ülhet a csomag a vámon 2-4 hetet!!! A 30-40 napos beìgért szállìtási idő nem szolgáltatás hanem "madár csalogató" vagy bejön neki vagy nem... ennyi
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
kirkri
addikt
válasz wwenigma #3328 üzenetére
1; Ha van egy centiméterben megadott mérettáblázat, és te is tisztában vagy a saját méreteiddel, akkor azért nagyon pontosan be lehet lőni, hogy adott ruha jó, vagy sem. 2008 óta vásárolok az eBay-en és - ugyan nem az a jellemző vásárolt termék -, de több ruhát is vettem már. Ha van mérettáblázat, akkor a kínai centiméter ugyanaz, mint a magyar. Mint írtam, csak betűjelzéses méret alapján nem vennék ruhát, mert az valóban eltér, mivel a kínai XL nagyon más mint a világ más tájain. Erről szerintem felesleges vitáznunk, mert ennek csak kötekedés kinézete van.
Mivel tisztában vagyok vele, hogy a refund feltétele a visszaküldés, így benyeltem az összeget, de nehogy már 5 csillagot adjak egy olyan üzletre, ami nyilvánvalóan durván eltér attól, mint amit "ígértek" nekem.2. Íme a szabályzat:
*What is 'Full refund if product isn’t received within the stated delivery time'?
Sellers on AliExpress set the delivery time period (anything up to a maximum of 60 days). If a buyer shows that they did not receive their purchase within this stated delivery time, the seller will give a full refund.
21 éve a Prohardveren! ™
-
Jocó1977
csendes tag
Sziasztok!
mikor érdemes dispute-ot inditani? Ha a hátalévő időm 2-3 nap akkor nem csuszok ki a dispute-ból?
Ha megkapom a csomagom határidőn belül, de nem azt kapom amit kértem... például.: Egy üres dobozt papírokkal, vagy sérült a termék. Akkor mit tudok tenni?
Volt valaki aki esetleg üres dobozt kapott a termék helyett? Létezhet az hogy, felbontják a csomagom kézbesítés előtt?
Üdv mindenkinek! -
kirkri
addikt
válasz WOT-H-A-C #3329 üzenetére
Kérlek hagyjuk a személyeskedést...
Több száz eBay-es és közel száz Aliexpress vásárlás után tisztában vagyok vele, hogy miként mennek a kínai vásárlások. Attól, hogy több hónapja nem posztoltam a topikokba nem azt jelenti, hogy most kezdtem az ilyen vásárlásokat. Rákeresve a nevemre az eBay topikban, 2010-es hozzászólásokat találhatsz tőlem, ami segítő szándékú, szóval nem értem mi ez az ellenséges hangnem részedről?
A madár csalogatásról annyit, hogy egy hozzászólással feljebb linkeltem, hogy mi is az Aliexpress szabályzat erre a garantált szállítási időre. Ha ezt beállította az eladó és nem tudja teljesíteni, akkor a vevő joggal kéri vissza a pénzét. Ennyire nem szoktam ragaszkodni a határidőkhöz, de ebben a konkrét esetben, amikor direkt kérem az eladót, hogy legyen kedves postázni mihamarabb, és így is két hétig tart mire sikerül feladnia, akkor igenis kérem vissza a pénzem. Azt is aláírom, hogy 11/11-én sok megrendelést kaptak, de ezt oldja meg az eladó, ne az én gondom legyen.
(#3331) WOT-H-A-C: Persze, a negatív értékeléstől való para miatt sokszor inkább visszaadja a pénzed, de az eBay és az Aliexpress is az eladó javára dönt egy eszkaláció esetén, ha nem vagy hajlandó visszaküldeni a terméket.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
-
WOT-H-A-C
veterán
Most akkor tisztázzuk, 40 nap volt megadva maximum vagy 60 és csak azt írta neked az eladó , hogy ide ér 40 nap alatt??
"Persze, a negatív értékeléstől való para miatt sokszor inkább visszaadja a pénzed, de az eBay és az Aliexpress is az eladó javára dönt egy eszkaláció esetén, ha nem vagy hajlandó visszaküldeni a terméket."
Így van!!
Erre csak annyit tudok mondani , hogy "partial refund"!!
[ Szerkesztve ]
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
kirkri
addikt
válasz Jocó1977 #3332 üzenetére
Üres doboz nem jellemző, én eddig szerencsére nem futottam bele.
A sérült termék előfordul, itt már eladója válogatja, hogy miként reagál.
Ebben az esetben általában azt ajánlják fel, hogy az ár egy részét visszaadják és használd a terméket ahogy van, vagy küld vissza az eladónak és kicseréli újra, vagy visszaadja a pénzed.
Aztán olcsó termékeknél előfordul az is, hogy nem kéri vissza, csak küld neked másikat helyette. Ez jellemzően kezdő eladóknál fordul elő, akinek számít az, hogy milyen értékelést adsz neki. Ha egy eladónak már több ezer pozitív értékelése van, akkor tapasztalataim szerint nem ennyire "nagylelkű", inkább ragaszkodik a visszaküldéshez. Természetesen ez csak személyes tapasztalat, minden eladó más.Volt sok évvel ezelőtt egy eladó, akivel kötöttem elég sok üzletet. A hónapok alatt annyira összehaverkodtunk, hogy például a lányom születésnapjára küldött egy Hello Kitty táskát ajándékba. Nem volt egy eget verően nagy összeg, de gesztusként hatalmas.
(#3336) WOT-H-A-C: Én sehol nem írtam, hogy üzenetben írta volna az eladó, hogy ideér 49 nap alatt. Minden terméknél ott szerepel az eladó által megadott garantált kézbesítési idő, esetemben is ott volt feltüntetve a 49 nap. (Ezt nem neked írom kioktatás képen, csak biztosan van olyan fórumtárs, aki nem tudja)
Hirtelen arra sem vennék mérget, hogy amennyiben ez az általános 60 naptól eltér, akkor a visszaszámlálás a purchase protection mezőben nem kevesebbről indul-e. (Sajnos most nincs olyan úton lévő termékem, aminél ne az általános 60 nap lett volna megadva garantált szállításnak.)
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
molvany
senior tag
válasz Jocó1977 #3335 üzenetére
Most ezt naponta felhozod ? Szerintem tegnap is ezt kérdezted és szerintem válaszoltunk is rá.
Egy Dec. 16. - án rendelt még messze lehet és böven van mindenre idö még. A rendelésed óta 19 naptári nap tellet el. Bocs ha nem értem, mire ez a hiszti ( naponta mostmár ).WhatsApp :+491737182060
-
kirkri
addikt
válasz Jocó1977 #3335 üzenetére
A számláló lejárta előtt pár nappal nyithatod. Milyen tracker oldal mutat neked várható érkezést?
Az eltelt napok alapján neked is rövidebb volt 60 naptól a garantált szállítási idő.
Ezzel az előző hozzászólásomban írt feltételezés beigazolódott, hogy ha rövidebb az eladó által vállalt szállítási idő, akkor ennek megfelelően indul a visszaszámlálás is, tehát nem 60 napról minden esetben.
21 éve a Prohardveren! ™
-
..Balazs..
újonc
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani olyan eladót aliexpressen aki valós kapacitású micro SD kártyákat árul?
Olyanra gondolok, amit már teszteltetek is h2testw vagy más hasonló programmal és valóban jó volt.Igaz néhány napja már kérdeztem ugyanezt és kaptam is választ, de azok ebay-es és más általam nem ismert weboldalas linkek volt.
Előre is köszönöm!
-
WOT-H-A-C
veterán
válasz ..Balazs.. #3340 üzenetére
mymemory.com
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
dumalady1
csendes tag
válasz WOT-H-A-C #3301 üzenetére
Üdv.!
Lemondtam a megrendelést még igy is van 3 nap, nem adta még fel.
Az eladó elutasitotta.
Ezt az üzenetet kaptam az alitól:
The seller has rejected your request to cancel Order No. xxxxxxxx. Reasons for Rejection: Hello Customer, Please don't worry,we will send it to you soon,please wait it patiently.Thanks..If you still want to cancel this order, please discuss terms with the seller before your order is shipped.
Sincerely,
AliExpress.comMost vissza lett állitva a vásárlás mit csináljak? Ujra le lehet mondani?
Köszönöm ha válaszoltok. -
wwenigma
Jómunkásember
válasz ..Balazs.. #3340 üzenetére
[link] , [link] és [link]. Viszont ha az a bajod hogy szamodra ismeretlenek, akkor nem ertem miert kersz ajanlast. NE vegyél Aliról, onnan nem fogsz ajánlást kapni.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
kirkri
addikt
válasz dumalady1 #3343 üzenetére
Csak kérheted, hogy törölje, amit vagy elfogad, vagy nem. Jelen esetben nem fogadta el. Mivel a vásárlásnál elfogadtad a feltételeit, így sok mindent nem tudsz tenni.
(#3341) WOT-H-A-C: Nekem rémlett, hogy nem mindegyik rendelésem indult 60 napról, de nem voltam biztos benne.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
pk2
tag
Szilveszter környékén rendeltem aliról 4 dolláros kis apróságot, igaz, hogy nem volt még az embernek visszajelzése, de mondom első próba hát lássuk, elvégre minden eladó nulláról indul. Na azóta úgy álok, hogy a cuccot emberünk feladta, elvileg már a szortírozóban van két napja a reptéren, viszont ami ennél érdekesebb ,hogy a jóember az aliról minden cuccával együtt eltűnt a mai nap. Na most akkor mire számíthatok, egy üres dobozra, esetleg lopott cuccokkal csencselt és még időben kiszállt, vagy egyszerűen csak arra ment rá ,hogy küld valami semmit és reménykedik benne, hogy mégis csurran neki egy kis apró?
-
djnyakesz
aktív tag
válasz ..Balazs.. #3340 üzenetére
Ha olvasol a fórumban, akkor nagyon nagyon kevés, vagy talán 1 ember sem járt még szerencsével e téren.
WOT-H-A-C fórumtárs azért adta a mymemory honlapját, mert ott kb ugyan azon az áron tudsz vásárolni memóriát, és garantáltan azt a méretet kapod meg , és nem a felét meg a negyedét.Van amit nem célszerű alin venni, ez pl ez a kategória.
BTW a fentebbi hozzászólásokra reagálva, én eddig kb csak ruhát vettem, mindenhol ahol S, M, L méretek voltak megadva, oda volt az is írva, hogy PONTOSAN MIT JELENT az hogy S... Mert hogy náluk az S az nálunk kb XS vagy egyel alatti (gyerek méret) Szóval a ruháknál valóban a centi táblázatok nyújtanak egyedül segítséget, (kop-kop) eddig nem jártam vele pórul...
pk2:
Sanszos Nem is értem miért kísérted a szerencsét? Nem szabad ilyenektől rendelni, én is fürödtem be... bár ha úton van most már kíváncsi vagyok TÉNYLEG az van e a dobozba. Ha az ali bannolta az eladót, akkor már mindegy is végülis, de ilyen esetekben az ali ügyfélszoli adja majd meg a választ, ha reklamálni akarsz.[ Szerkesztve ]
-
lukinyul78
újonc
Sziasztok
Kis segítség kellene
Tavaly augusztusban vettem az Aliexpress-ről mobilt minden jó volt megérkezett, működött.
Pár napja a kijelzője megadta magát, próbáltam felvenni a kapcsolatot az eladóval de nem reagál.
Mi ilyenkor a teendő?
Válaszokat előre is köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...