-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
madarasz92
őstag
Sziasztok!
Rendeltem egy diag műszert aliról egy ismerősnek .
Meg érkezett viszont nem akar működni sejtem a hibáját mivel nekem is ilyen van csak más eladótól vettem még 1-2hónapja.
Nyitottam egy Dispute-ot leirtam az eladónak mi a bajom ám ő elutasitotta ezzel:
The seller did not accept your dispute request, but offered a solution.
És ezt irta:
from the picure can't see any problem, if had any problem to use, pls contact meKüldtem neki képet is a hibáról hogy nem akar kommunikálni egy autóval sem .
Ilyenkor még mit tudok tenni ?
Mit irjak neki nem túl erős az angolom ?
46dollár egyébként az értéke -
madarasz92
őstag
válasz madarasz92 #4407 üzenetére
Hali!
Felajánlották a vagy 80% és marad nálam a cucc . Vagy 100% és vissza kell küldenem .
Az elsőt választottam úgyhogy bukok is egy picit de legalább vissza jön valamennyi.
Köszi a segítséget ! -
madarasz92
őstag
Sziasztok!
Tudom nem ebay-es topik de megkérdezném hogy rendeltem január elején kábeleket (ebayen) és azóta se jőttek meg .
Nyitottam egy vitát hogy nem jött meg stb kérném vissza a pénzt .
Ezt irta az eladó:
We shipped your parcel by China Post. There is no tracking number if item price is under US$50. The logistics company said it might have been a little delayed by China Customs. The way to solve it: we resend a replacement via a fast way for free, about 15-20 days. If you receive double parcels, please refuse to sign one of them, and return it to us automatically, do you agree? If you agree, please kindly close the case first, it really does very bad effect on our store. Then inform us via eBay message after closed, we will arrange the reshipment for you asap. Appreciate for your understanding and waiting for your soon news to follow up. Best regards,Erre mit tudok lépni közel 4e forintos értékű cucc..?
Előre is köszönöm a segitséget ![ Szerkesztve ]
-
madarasz92
őstag
Sziasztok !
Nyitottam egy vitát egy óra miatt :
Ezt irja most pontosan mit jelent ez ?Dispute Escalated - Waiting for both parties to respond
Status of case: Complaint Substantiated
What the buyer/seller needs to do now
Buyer: confirm us with your choice based on the options provided by AliExpress.
Seller: respond with counter evidence or negotiate a solution with the buyer.Dear XY,
Thank you for contacting AliExpress.
Regarding your order<66469843346974>, I am sorry that you didn't get an adequate solution from the seller. We checked the information and supportive evidence you provided for this dispute, your claim about don't work is accepted.
For this dispute, Aliexpress can provide you the following solution:
Full refund, without returning goods.
If you have already settled the dispute with seller, please inform us so that we can follow this dispute based on the settlement; If the seller provides valid counter evidence as response, we might update options you could choose.Thank you in advance for your understanding and great cooperation.
Best regards,
AliExpress Case Management Team
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Politika
- Logitech Z906
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- Ukrajnai háború
- SkyShowtime
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen