Aktív témák

  • Klemens

    őstag

    Sziasztok!
    Sokáig gondolkodtam, hogy beírjak-e ide, de arra jutottam, hogy írok, mert nagyon dühít a dolog.
    Mindenek előtt azzal kezdeném, hogy az irományomban szereplő eladónak, azaz taylorgnek nem kívánok fekete pontot adni!
    2011.12.11-én vásároltam taylorgtől egy XFX 4850-es VGA-t.
    Az eladó kezdetben teljesen korrekten állt a dologhoz. Kértem, hogy mivel (még) újonc ezért szeretném nálam megnézni a kártyát. Mondta, hogy teljesen rendben, el is hozta a kártyát. Mivel nem volt hozzá DVI --> D-SUB átalakító, ezért a TV-re kötöttem rá, 3DMark06 hibátlanul lefutott, káryát kifizettem és mindenki boldog volt, kaptam rá 1 hét próbagaranciát.
    Az első 2-3 napban nem is volt semmi baj a kártyával, de 4. nap előjött egy hibajelenség.
    Random időközönként a kép eltűnik, kb. 1sec után vissza jön, az idő alatt pedig minden fut rendesen. Ekkor még nem szóltam a tulajnak, mert próbálkoztam másik driverrel, DX9 és DX010-el is, de nem sikerült a hibát orvosolni. Kérdezgettem fórumot, de senki nem tudott megoldást találni a hibára. 5 (azaz öt) nap múlva jeleztem az eladónak (taylorgnek), hogy a kártya miket csinál. Természetesen Ő is azt mondta legelőször, hogy driver hiba, nézzem meg másikkal. Leírtam, hogy mindennel próbálkoztam, de a hiba még mindig jelen van, viszont alaplapi VGA használata esetén nincs semmilyen gondom.
    Utána már válaszban azt kaptam, hogy a monitorom nem bírja a kártyát, meg időközben apróra is feltettem (ennek okát el is magyaráztam neki, kb. 10 percig volt aprón egy bnővel való összeveszés miatt). Próbáljam ki LCD monitoron, meg nem is próbáltam meg mindent megtenni ezért, hogy a hiba ne jelentkezzen.
    Leírtam, hogy próbáltam XP 32bit alatt legfrissebb és egyel régebbi driverrel, DX9 és DX10-el, Win7 64bit alatt legfrissebb, régebbi, még régebbi driverrel, de semmi változás.
    Utána már jött azzal, hogy a kártyát én rontottam el. Ezen már azért kiakadtam, hogy nem tegnap kezdtem a PH-n mozogni és van jó pár piros pontom, sokan ismernek személyesen is, stb... nem az a hobbim, hogy videókarikat veszek, elrontom őket és hisztizem, hogy kapjam vissza a pénzem.
    Válaszként kaptam még azt is, hogy a kártya végülis működik, mert nem égett le meg használható vele a gép, ezért ilyen "himi-humi" hiba miatt nem fogja nekem a pénzem visszafizetni. Ergo, ha a kártya VRAM hiba miatt terhelés alatt csíkozna, de 2D-ben hibátlan lenne, akkor sem adná gondolom vissza a pénzem, mert végülis működik.
    Kezdtem elég szépen berágni rá, de nem káromkodtam, kultúráltan beszéltünk.
    Vasárnap (2011.12.18) lejárt a próbagarancia ideje, azóta inkább már nem is írtam neki, mert akkor az lenne az első válasza szerintem, hogy mit akarok már, lejárt a próbagarancia ideje. Természeten Ő nem keresett, hogy a probléma megoldódott-e, inkább csendben lapul.
    A kártya a hibát a mai napig produkálja, a pénzem nála és nem fogok tudni mit tenni.

    Remélem azért nagyon hosszúra nem sikeredett a történetem. Viszont kihangsúlyoznám ismét, hogy fekete pontot NEM szándékozom adni az eladónak, de azért szerintem jó, ha tudják az emberek, hogy esetleges próbagarancia alatt mit várjanak tőle. Én úgy érzem, hogy az eladóval (taylorg) többet nem fogok üzletelni, a vásárláskor adtam neki egy piros pontot, mert korrektnek éreztem, de ezt már megbántam.

    "A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"

Aktív témák