Nem nőnek a Lidl mobilszolgáltatásának árai

A február óta feltöltőkártyás csomagokat kínáló blue mobile nem emeli sem a perc-, sem az SMS-díjakat. „A piacon található legjobb ár-érték arány elérésére törekszünk minden termékünkkel, így a blue mobile szolgáltatásunkkal is. Kiszámítható partner kívánunk maradni ebben a gyorsan változó világban, ezért továbbra is 33 Ft-os perc- és SMS-díjat kínálunk meglévő ügyfeleink és jövőbeli vásárlóink számára” – mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.

A Lidl idén február 1-től blue mobile néven indította el a Magyar Telekom partnereként saját márkás mobilszolgáltatását. A Lidl a mobilszolgáltatás keretében önálló SIM kártyákat és készülékes csomagokat kínál ügyfeleinek feltöltőkártyás konstrukcióban. A szolgáltatást a kereskedelmi lánc valamennyi áruházában, országszerte 152 értékesítési ponton lehet megvásárolni.

A Lidl az élelmiszer-kereskedelemben elsőként indult saját márkás mobilszolgáltatással, aminek értékesítési eredményével elégedett. „Az általunk értékesített blue mobile szolgáltatás magyarországi működése ezidáig beváltotta a hozzá fűzött reményeket, az értékesítés a kitűzött üzleti céloknak megfelelően halad, olyannyira, hogy a blue mobile készülékportfólióját az idei nyártól Samsung Galaxy Mini okostelefonnal bővítettük” – tette hozzá Grósz Jenő.

Azóta történt

Előzmények