Termékcímkézésbe kezd az embereken keresztül az Instagram

Az USA-ban már bárki felcímkézheti a bejegyzésekben látható termékeket, eddig ezt csak kevesen tehették meg.

Az Instagram újításaként elsőként az USA-ban vált lehetővé, hogy bármelyik nyilvános fiókból a felhasználó felcímkézze a bejegyzéseiben látható termékeket. Erre eddig csak néhány márkának és tartalomgyártónak volt lehetősége.

Az influenszerek a jövőben így még hatékonyabban terelgethetik a követőiket a termékek megvásárlása felé, az Instagram szerint az ötlet célja pedig az, hogy segítsenek az embereknek a kedvenc kis cégeik támogatásában.


[+]

Egyelőre senkinek nem jár jutalék a felcímkézéseken keresztül eladott termékekben, bár az ötletet korábban tesztelte az Instagram. A Meta nem titkolt szándéka, hogy a tartalomgyártók számára megélhetést biztosítson azért, hogy minél több időt töltsenek a platformjain, minél több tartalommal töltsék fel, és azokkal minél több újabb felhasználót vonzzanak be, minél több képernyőidővel.

Alapvetően tehát ingyenes márkapromóciót végezhet innentől kezdve bárki (egyelőre csak az USA-ra érvényes a dolog), a címkézés pedig egyszerű, ugyanúgy történik, mint a felhasználók esetében. Erre nyomva a többiek az Instagramról vagy a márka oldaláról megvehetik az adott terméket. A címkék pedig a történetekben is megjelennek.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Meta

Azóta történt

Előzmények