Új hozzászólás Aktív témák

  • Thome

    addikt

    Hali!

    Vásároltam egy szoftvert telefonnal (bankkártya adatokat megadtam), majd terhelt rá 230ft-ot (gondolom hogy valódi-e) s az alábbi levelet kaptam ma, amit lent idézek.

    Na most ezzel az a gond, hogy ha nem volt jó valami, akkor hogyan tudott ráterhelni 230ft-ot. Az előbb leellenőriztem hátha valami baki volt és ráböktem a frissítésre, s ismét levont 230ft-ot. De magát a szoftver árát még mindig nem vonta le s hibát ír ki az oldalukon, hogy: "Nem sikerült megterhelni a hitelkártyáját xxxxXXXX.". Szóval kezd idegesíteni a dolog hogy 460ft-ot elszedett, nem jelzi sehol a terhelést a Microsoft, de a számlámon sincs már rajta... Mit tudok ilyenkor tenni? Rohadtmód idegesítő, hogy ha összeadom, akkor lassan 1000ft-nál fogok tartani egy piszkos fruit ninja megvételével... :(((

    "Nem sikerült megterhelnünk számláját a következő vásárlások összegével, melyek kiszámlázása a Microsoft Billing Services szolgáltatáson keresztül történik:

    Dátum Visszaigazolás száma Termék(ek) Összeg
    2012.12.06. XXXXXXXXXX Fruit Ninja
    - Fruit Ninja

    204,35 Ft
    Részösszeg: 204,35 Ft
    ÁFA: 30,65 Ft
    Teljes összeg: 235,00 Ft

    Számlázási fiókjában jelenleg a következő hitelkártya van fizetési módként beállítva:

    Kártya típusa: MC

    Amíg nem kapjuk meg a frissített számlázási adatokat, fiókját felfüggesztjük, és nem hajthat végre vásárlásokat. Amennyiben a fizetés a fenti hitelkártyával vásárolt egyéb Microsoft-szolgáltatásokra is vonatkozik, akkor ez a feltétel azokra a szolgáltatásokra is érvényes lehet.

    Számlázási fiókja megtekintéséhez vagy módosításához keresse fel a(z) https://commerce.microsoft.com webhelyet, és válassza a következő lehetőségek egyikét:

    A fizetési adatok frissítéséhez válassza a „Fizetési módok” elemet, kattintson a fizetési mód nevére, majd a „szerkesztés” gombra.
    A fizetési módra vonatkozó egyenlegértesítő megtekintéséhez válassza a „Fizetési módok” lehetőséget, kattintson a fizetési mód nevére, majd a „tranzakciók megtekintése” elemre.

    Ha időközben már megoldotta ezt a problémát, tekintse tárgytalannak az értesítést, és fogadja köszönetünket.

    Köszönjük, hogy a Microsoft Billing Services szolgáltatásait használja!
    Microsoft Windows Phone http://www.windowsphone.com"
    "

Új hozzászólás Aktív témák